کارگاه فروش و بازاریابی با محوریت مطالعات موردی (case study)
مدرس دوره: مهندس رضا مافی
مخاطبان دوره: مدیران بازاریابی، مدیران توسعه بازار، معاونین بازاریابی و بازرگانی، مدیران عامل شرکتهای کوچک و متوسط ، کارشناسان و کارمندان فروش ،دانشجویان
مدت زمان دوره: ۱۰ ساعت
روز برگزاری : پنج شنبه ۶ اسفند و جمعه ۱۴ اسفند
ساعت : ۹ الی ۱۴
با توجه به گذار به سوی شرایط پساتحریم و خروج از وضعیت فعلی و قرارگرفتن در چرخه رقابتی با نمونه های خارجی، لزوم بازنگری در استراتژی های موجود و ارائه راهکارهای مناسب جهت بهبود و به روزرسانی آن امری است حیاتی که بی تردید می بایست مبتنی بر دستاوردهای علمی و تخصصی باشد .
در این کارگاه آموزشی بر آنیم تا اصول و فنون بازاریابی در شرایط بعد از تحریم و همچنین مدل های نوین کسب و کار مختص این دوران را بررسی نماییم و راهکارهای نوین بازاریابی خلاقانه را به بحث و گفتگو گذاریم.
بخش اول | بازاریابی۵ ساعت – یک جلسه |
۱ | تعریف نوین فروش ، بازاریابی و توسعه بازار |
۲ | تولید محصولات به کدام سمت می رود؟ |
۳ | مخاطب شناسی و نیازهای او در آینده |
۴ | تحولات بزرگ در تبلیغات |
بخش دوم | فروش ۵ ساعت – یک جلسه |
۱ | آینده پژوهی |
۲ | استراتژی های فروش |
۳ | فروشندگان چگونه خواهند فروخت؟ |
۴ | رخدادهایی که در حال وقوع است |
تاریخ برگزاری: ۶ اسفند ۹۴- روز ۵ شنبه
مجموع: ۱۰ ساعت ۲ جلسه
محل برگزاری: مرکز آموزش توسعه کسب و کار آرمانی ( Brandabout)
نشانی : تهران ، خیابان مطهری ، نبش جهارراه شریعتی
تماس : ۸۸۴۵۱۳۱۸ ۰۹۱۲۶۸۹۴۱۶۳
شرایط ثبت نام:
شهریه دوره ۱۰ ساعته: ۱٫۸۰۰٫۰۰۰ ریال (یکصدو هشتاد هزارتومان)
تخفیف ثبت نام گروهی، شامل تخفیف می باشد: بیش از ۳ نفر: % ۱۵
پرداخت شهریه به حساب جاری ۱-۱۰۴۳۲۷۰-۸۰۰-۸۳۵ – شماره کارت ۶۲۱۹۸۶۱۰۱۷۳۶۳۰۲۸
نزد بانک سامان شعبه پارک ساعی به نام پژمان پاکدامن
مطلب مرتبط: بازاریابی مدرن با مدلهای جدید کسبوکار