خانه کارگاه بازاریابی و فروش

کارگاه بازاریابی و فروش

photo_2016-02-13_20-59-33

کارگاه فروش و بازاریابی با محوریت مطالعات موردی (case study)

 

مدرس دوره:  مهندس رضا مافی

مخاطبان دورهمدیران بازاریابی، مدیران توسعه بازار، معاونین بازاریابی و بازرگانی، مدیران عامل شرکت‌های کوچک و متوسط ، کارشناسان و کارمندان فروش ،دانشجویان

 

مدت زمان دوره: ۱۰ ساعت

روز برگزاری : پنج شنبه ۶ اسفند و جمعه ۱۴ اسفند

ساعت : ۹ الی ۱۴

 

با توجه به گذار به سوی شرایط پساتحریم و خروج از وضعیت فعلی و قرارگرفتن در چرخه رقابتی با نمونه های خارجی، لزوم بازنگری در استراتژی های موجود و ارائه راهکارهای مناسب جهت بهبود و به روزرسانی آن امری است حیاتی که بی تردید می بایست مبتنی بر دستاوردهای علمی و تخصصی باشد .

در این کارگاه آموزشی بر آنیم تا اصول و فنون بازاریابی در شرایط بعد از تحریم و همچنین مدل های نوین کسب و کار مختص این دوران را بررسی نماییم و راهکارهای نوین بازاریابی خلاقانه را به بحث و گفتگو گذاریم.

 

بخش اول بازاریابی۵ ساعت  –  یک جلسه                                                                                                                                                 
۱ تعریف نوین فروش ، بازاریابی و توسعه بازار
۲ تولید محصولات به کدام سمت می رود؟
۳ مخاطب شناسی و نیازهای او در آینده
۴ تحولات بزرگ در تبلیغات
بخش دوم فروش ۵ ساعت  –  یک جلسه
۱ آینده پژوهی
۲ استراتژی های فروش
۳ فروشندگان چگونه خواهند فروخت؟
۴ رخدادهایی که در حال وقوع است

 

تاریخ برگزاری:   ۶ اسفند ۹۴- روز ۵ شنبه

مجموع:  ۱۰ ساعت  ۲ جلسه

 

محل برگزاری: مرکز آموزش توسعه کسب و کار آرمانی ( Brandabout)

نشانی : تهران ، خیابان مطهری ، نبش جهارراه شریعتی

تماس : ۸۸۴۵۱۳۱۸        ۰۹۱۲۶۸۹۴۱۶۳

 

 

شرایط ثبت نام:
شهریه دوره ۱۰  ساعته: ۱٫۸۰۰٫۰۰۰ ریال  (یکصدو هشتاد هزارتومان)

تخفیف  ثبت نام گروهی، شامل تخفیف می باشد:  بیش از ۳ نفر: % ۱۵
پرداخت شهریه به حساب جاری ۱-۱۰۴۳۲۷۰-۸۰۰-۸۳۵  – شماره کارت ۶۲۱۹۸۶۱۰۱۷۳۶۳۰۲۸
نزد  بانک سامان شعبه پارک ساعی  به نام پژمان پاکدامن

 

مطلب مرتبط: بازاریابی مدرن با مدل‌های جدید کسب‌وکار

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *