مهندس رضا مافی شیراز
سوابق تحصیلی
- کارشناس مهندسی مکانیک با گرایش طراحی جامدات
- مهندسی بینالمللی جوش (IWE) در موسسه جوش اروپا (IIW)
- دارای MBA در بازاریابی
- دارای مدرک DBA در کسب و کار
سوابق کاری
- مدیر بازرگانی شرکت تامین تجهیزات هستهای ایران
- مدیر فروش شرکت جرج فیشر سوئیس
- مدیر پروژه در تدوین استراتژی فروش برندهای گوناگون
تدریس
- دورۀ طراحی سیستمهای تهویۀ صنعتی به مدت شش ترم در شرکت تست تفسیر
- دورۀ تجهیزات نیروگاههای هستهای در شرکت تامین تجهیزات هستهای ایران
- مدرس دورههای مدیریت و تبلیغات و فروش در موسسۀ آریا پارس
- مدرس دورههای توسعه بازار/فروش/تبلیغات/ بازاریابی در موسسۀ نوین پارسیان
سخنرانیها و همایشها
- همایش بومیسازی صنعت هستهای کشور سال ۱۳۸۸ (در خصوص سیاستهای بومیسازی کشور)
- همایش بومیسازی صنعت هستهای کشور سال ۱۳۸۹ (در خصوص ساخت شیرآلات هستهای)
- همایش بومیسازی صنعت هستهای کشور سال ۱۳۹۰ (در خصوص ساخت پمپهای هستهای)
- نمایشگاه دستاوردهای هستهای کشور – دانشگاه شهید بهشتی – ۱۳۹۱
- نمایشگاه دستاوردهای هستهای کشور – دانشگاه رازی کرمانشاه – ۱۳۹۳
- کنفرانس بهینهسازی مصرف انرژی- دانشگاه فردوسی مشهد – ۱۳۹۳
نشر
- استراتژی فروش تجهیزات high-tech (در دست چاپ)
یادداشتها و مقالات
- بازاریابی؛پروندۀ مفقوده در بایگانی شرکتها – فرصت امروز – ۱۴/۰۴/۹۴
- رکود به مثابه رشد – فرصت امروز – ۲۱/۰۴/۹۴
- نگاهی به شرایط بازار پس از تحریم؛ فرصتی که نباید از دست برود – فرصت امروز – ۰۴/۰۵/۹۴
- بازاریابی رابطهمند – فرصت امروز – ۱۰/۰۵/۹۴
- بازاریابی خدمات؛ شکل پیچیدهای از تمام چیزهایی که آموختهایم – فرصت امروز – ۱۷/۰۵/۹۴
- بازاریابی خدمات؛ قیمت، یک امتیاز جذاب – فرصت امروز – ۲۴/۰۵/۹۴
- اگر با شانس خوب برخورد کنید همیشه در میزند – فرصت امروز – ۳۱/۰۵/۹۴
- آسیبشناسی آژانسهای گردشگری – دنیای اقتصاد – شماره ۳۵۶۱ – ۰۲/۰۶/۹۴
- کارگاه مجازی مارکتینگ؛ از امروز تا روزی که فرا برسد – فرصت امروز – ۰۷/۰۶/۹۴
- محتوا؛ حداقل یک بیلبورد یا چیزی فراتر از آن – فرصت امروز – ۱۵/۰۶/۹۴
- جهش بازاریابی به محصولی به نام «تجربه» – دنیای اقتصاد – شماره ۳۵۷۵- ۱۸/۰۶/۹۴
- وقتی لوگوی خود را روی پیراهن مشتری میچسبانید- فرصت امروز – ۲۲/۰۶/۹۴
- چگونه اطلاعات لازم برای صدور یک بلیت به ثروت تبدیل میشود؟ – دنیای اقتصاد- شماره ۳۵۸۱- ۲۵/۰۶/۹۴
- تبدیل مشتریان بالقوه به بالفعل؛ مهمترین بخش بازاریابی – دنیای اقتصاد – شماره ۳۵۸۴- ۲۹/۰۶/۹۴
- سینمای مستقل، طرحی نو برای بازار فروش فیلم – بانی فیلم – ۲۹/۰۶/۹۴
- فروش تلفنی، روشی که دوباره باید خلق کنیم- فرصت امروز – ۲۹/۰۶/۹۴
- عوامل بنیادین در قیمت نفت – مردمسالاری – ۳۱/۰۶/۹۴
- توسعه بازار؛ شکلی از آینده – فرصت امروز – ۰۵/۰۷/۹۴
- عیار واقعی طلای سرخ چیست؟ – مردمسالاری- ۰۷/۰۷/۹۴
- بازاریابی؛ انتخابات و اعتقادات – فرصت امروز – ۱۲/۰۷/۹۴
- تبلیغات صنعت گردشگری در مسیر تحول – دنیای اقتصاد- شماره ۳۵۹۷ – ۱۴/۰۷/۹۴
- گردشگری ترکیه؛ سندی از آنچه پیشروی ماست – مردمسالاری – ۱۴/۰۷/۹۴
- برندسازی یا برندبازی؟! – فرصت امروز – ۱۹/۰۷/۹۴
- فهم نیاز به کتاب و یک وظیفۀ تاریخی – مردمسالاری – ۲۱/۰۷/۹۴
- برند؛ بقای گردشگری چرا برند برای توریسم مهم است؟ – دنیای اقتصاد – شمارۀ ۳۶۰۴ – ۲۲/۰۷/۹۴
- بازاریابی شبکهای هنوز مجهول است – فرصت امروز – ۲۶/۰۷/۹۴
- رأیهای مساوی، رأیهای مساویتر – هفتهنامه طلوع صبح – ۲۶/۰۷/۹۴
- ساختمانی که باید از نو بسازیم – مردمسالاری – ۲۸/۰۷/۹۴
- چگونه دشواریهای فروش تور گردشگری را کاهش دهیم؟- دنیای اقتصاد- شمارۀ ۳۶۱۰- ۲۹/۰۷/۹۴
- بازاریابی چریکی؛ واقعیتر از تبلیغات – فرصت امروز – ۰۳/۰۸/۹۴
- صنعت بیمه کدام راه را خواهد رفت؟ – مردمسالاری – ۰۵/۰۸/۹۴
- چگونه به حداکثر بازدهی در خدمات پس از فروش تورها دست یابیم؟ – دنیای اقتصاد – شمارۀ ۳۶۱۵ – ۰۶/۰۸/۹۴
- حرفهای پولسازی که پشت سرتان میگویند – فرصت امروز – ۱۰/۰۸/۹۴
- چند پرده از آینده گردشگری – دنیای اقتصاد – شمارۀ ۳۶۲۱ – ۱۳/۰۸/۹۴
- دنیای پرهرج و مرج دیجیتال مارکتینگ- فرصت امروز- ۱۷/۰۸/۹۴
- چالشهای توسعه گردشگری ورزشی – دنیای قتصاد – شمارۀ ۳۶۳۰ – ۲۰/۰۸/۹۴
- طرح بازاریابی؛ شناسنامه موفقیت – فرصت امروز- ۲۴/۰۸/۹۴
- وقتی تبلیغ نکنیم، تبلیغ میشویم – مردمسالاری – ۲۶/۰۸/۹۴
- مشتریمداری یک فلسفه است – فرصت امروز – ۰۱/۰۹/۹۴
- ایران چگونه میتواند برند گردشگری سلامت باشد؟ – دنیای اقتصاد – شمارۀ ۳۶۳۹- ۰۴/۰۹/۹۴
- بازار آموزش نیازمند تغییر است – مردمسالاری – ۰۵/۰۹/۹۴
- کانالهای توزیع؛ کانالهای موفقیت – فرصت امروز – ۰۸/۰۹/۹۴
- صنعت پوشاک گذار از دره نابسامانی – مردمسالاری – ۱۰/۰۹/۹۴
- فروش، شریان حیات کسبوکار – فرصت امروز – ۱۵/۰۹/۹۴
- گردشگری و میانبر فرهنگی – دنیای اقتصاد – شمارۀ ۳۶۴۹- ۱۸/۰۹/۹۴
- کسب و کارهای کوچک اما حرفهای – فرصت امروز – ۲۲/۰۹/۹۴
- رسانۀ ملی، شرکتهای تبلیغاتی و یک تراژدی – مردمسالاری – ۲۴/۰۹/۹۴
- گردشگری روستایی سدی در برابر آسیبهای رکود اقتصادی – دنیای اقتصاد – شمارۀ ۳۶۵۳- ۲۵/۰۹/۹۴
- سینمای مستقل محصول خاص، مخاطب ویژه – فرصت امروز – ۲۹/۰۹/۹۴
- درباره آموزش مارکتینگ رطب خورده بر صندلی تدریس – فرصت امروز – ۰۶/۱۰/۹۴
- سایتهای گردشگری و بازاریابی آنلاین – دنیای اقتصاد – شمارۀ ۳۶۶۴ – ۰۹/۱۰/۹۴
- استراتژی، بازیها و شکل بازار – فرصت امروز – ۱۳/۱۰/۹۴
- تحقیقات بازار؛ چینش ساختار تحول – فرصت امروز – ۲۰/۱۰/۹۴
- موج تغییرات ما را خواهد برد – مردمسالاری – ۲۲/۱۰/۹۴
- بازاریابی اجتماعی در خدمت بازار – فرصت امروز- ۲۷/۱۰/۹۴
- سیاستهای کاری یا بداخلاقی تجاری؟!– فرصت امروز- ۰۴/۱۱/۹۴
- ویژگیهای فروشنده محصولات گردشگری- دنیای اقتصاد- شمارۀ ۳۶۸۹- ۰۸/۱۱/۹۴
- بازاریابی در انتظار حل خلاقانه مسائل – فرصت امروز- ۱۱/۱۱/۹۴
- برندهای بین شرکتی چگونه کار میکنند؟- فرصت امروز- ۱۸/۱۱/۹۴
- اقتصاد مقاومتی، بازاریابی و مجلس آینده – فرصت امروز – ۲۵/۱۱/۹۴
- تبیین تطابق گردشگری با استراتژیهای اقتصاد مقاومتی – دنیای اقتصاد- شماره ۳۷۰۶-۲۹/۱۱/۹۴
تلفن همراه: ۳۳۸ ۹۹ ۷۹ ۰۹۱۲
پست الکترونیک: reza.mafi59@gmail.com