خانه مهندس رضا مافی

مهندس رضا مافی

 

مهندس رضا مافی شیراز

سوابق تحصیلی

 

  • کارشناس مهندسی مکانیک با گرایش طراحی جامدات
  • مهندسی بین­المللی جوش (IWE) در موسسه جوش اروپا (IIW)
  • دارای MBA در بازاریابی
  • دارای مدرک DBA در کسب و کار

 

سوابق کاری

  • مدیر بازرگانی شرکت تامین تجهیزات هسته­ای ایران
  • مدیر فروش شرکت جرج فیشر سوئیس
  • مدیر پروژه در تدوین استراتژی فروش برندهای گوناگون

تدریس

  • دورۀ طراحی سیستم­های تهویۀ صنعتی به مدت شش ترم در شرکت تست تفسیر
  • دورۀ تجهیزات نیروگاه­های هسته­ای در شرکت تامین تجهیزات هسته­ای ایران
  • مدرس دوره­های مدیریت و تبلیغات و فروش در موسسۀ آریا پارس
  • مدرس دوره­های توسعه بازار/فروش/تبلیغات/ بازاریابی در موسسۀ نوین پارسیان

 

سخنرانی­ها و همایش­ها

  • همایش بومی­سازی صنعت هسته­ای کشور سال ۱۳۸۸ (در خصوص سیاست­های بومی­سازی کشور)
  • همایش بومی­سازی صنعت هسته­ای کشور سال ۱۳۸۹ (در خصوص ساخت شیرآلات هسته­ای)
  • همایش بومی­سازی صنعت هسته­ای کشور سال ۱۳۹۰ (در خصوص ساخت پمپ­های هسته­ای)
  • نمایشگاه دستاوردهای هسته­ای کشور – دانشگاه شهید بهشتی – ۱۳۹۱
  • نمایشگاه دستاوردهای هسته­ای کشور – دانشگاه رازی کرمانشاه – ۱۳۹۳
  • کنفرانس بهینه­سازی مصرف انرژی- دانشگاه فردوسی مشهد – ۱۳۹۳

نشر

  • استراتژی فروش تجهیزات high-tech (در دست چاپ)

 

یادداشت­ها و مقالات

  1. بازاریابی؛پروندۀ مفقوده در بایگانی شرکتها – فرصت امروز – ۱۴/۰۴/۹۴
  2. رکود به مثابه رشد – فرصت امروز – ۲۱/۰۴/۹۴
  3. نگاهی به شرایط بازار پس از تحریم؛ فرصتی که نباید از دست برود – فرصت امروز – ۰۴/۰۵/۹۴
  4. بازاریابی رابطه­مند – فرصت امروز – ۱۰/۰۵/۹۴
  5. بازاریابی خدمات؛ شکل پیچیده­ای از تمام چیزهایی که آموخته­ایم – فرصت امروز – ۱۷/۰۵/۹۴
  6. بازاریابی خدمات؛ قیمت، یک امتیاز جذاب – فرصت امروز – ۲۴/۰۵/۹۴
  7. اگر با شانس خوب برخورد کنید همیشه در میزند – فرصت امروز – ۳۱/۰۵/۹۴
  8. آسیب­شناسی آژانس­های گردشگری – دنیای اقتصاد – شماره ۳۵۶۱ – ۰۲/۰۶/۹۴
  9. کارگاه مجازی مارکتینگ؛ از امروز تا روزی که فرا برسد – فرصت امروز – ۰۷/۰۶/۹۴
  10. محتوا؛ حداقل یک بیلبورد یا چیزی فراتر از آن – فرصت امروز – ۱۵/۰۶/۹۴
  11. جهش بازاریابی به محصولی به نام «تجربه» – دنیای اقتصاد – شماره ۳۵۷۵- ۱۸/۰۶/۹۴
  12. وقتی لوگوی خود را روی پیراهن مشتری می‌چسبانید- فرصت امروز – ۲۲/۰۶/۹۴
  13. چگونه اطلاعات لازم برای صدور یک بلیت به ثروت تبدیل می­شود؟ – دنیای اقتصاد- شماره ۳۵۸۱- ۲۵/۰۶/۹۴
  14. تبدیل مشتریان بالقوه به بالفعل؛ مهمترین بخش بازاریابی – دنیای اقتصاد – شماره ۳۵۸۴- ۲۹/۰۶/۹۴
  15. سینمای مستقل، طرحی نو برای بازار فروش فیلم – بانی فیلم – ۲۹/۰۶/۹۴
  16. فروش تلفنی، روشی که دوباره باید خلق کنیم- فرصت امروز – ۲۹/۰۶/۹۴
  17. عوامل بنیادین در قیمت نفت – مردمسالاری – ۳۱/۰۶/۹۴
  18. توسعه بازار؛ شکلی از آینده – فرصت امروز – ۰۵/۰۷/۹۴
  19. عیار واقعی طلای سرخ چیست؟ – مردمسالاری- ۰۷/۰۷/۹۴
  20. بازاریابی؛ انتخابات و اعتقادات – فرصت امروز – ۱۲/۰۷/۹۴
  21. تبلیغات صنعت گردشگری در مسیر تحول – دنیای اقتصاد- شماره ۳۵۹۷ – ۱۴/۰۷/۹۴
  22. گردشگری ترکیه؛ سندی از آنچه پیش‌روی ماست – مردمسالاری – ۱۴/۰۷/۹۴
  23. برندسازی یا برندبازی؟! – فرصت امروز – ۱۹/۰۷/۹۴
  24. فهم نیاز به کتاب و یک وظیفۀ تاریخی – مردمسالاری – ۲۱/۰۷/۹۴
  25. برند؛ بقای گردشگری چرا برند برای توریسم مهم است؟ – دنیای اقتصاد – شمارۀ ۳۶۰۴ – ۲۲/۰۷/۹۴
  26. بازاریابی شبکه‌ای هنوز مجهول است – فرصت امروز – ۲۶/۰۷/۹۴
  27. رأی­های مساوی، رأی­های مساوی­تر – هفته­نامه طلوع صبح – ۲۶/۰۷/۹۴
  28. ساختمانی که باید از نو بسازیم – مردمسالاری – ۲۸/۰۷/۹۴
  29. چگونه دشواری‌های فروش تور گردشگری را کاهش دهیم؟- دنیای اقتصاد- شمارۀ ۳۶۱۰- ۲۹/۰۷/۹۴
  30. بازاریابی چریکی؛ واقعی­تر از تبلیغات – فرصت امروز – ۰۳/۰۸/۹۴
  31. صنعت بیمه کدام راه را خواهد رفت؟ – مردمسالاری – ۰۵/۰۸/۹۴
  32. چگونه به حداکثر بازدهی در خدمات پس از فروش تورها دست یابیم؟ – دنیای اقتصاد – شمارۀ ۳۶۱۵ – ۰۶/۰۸/۹۴
  33. حرف‌های پولسازی که پشت سرتان می‌گویند – فرصت امروز – ۱۰/۰۸/۹۴
  34. چند پرده از آینده گردشگری – دنیای اقتصاد – شمارۀ ۳۶۲۱ – ۱۳/۰۸/۹۴
  35. دنیای پرهرج و مرج دیجیتال مارکتینگ- فرصت امروز- ۱۷/۰۸/۹۴
  36. چالش‌های توسعه گردشگری ورزشی – دنیای قتصاد – شمارۀ ۳۶۳۰ – ۲۰/۰۸/۹۴
  37. طرح بازاریابی؛ شناسنامه موفقیت – فرصت امروز- ۲۴/۰۸/۹۴
  38. وقتی تبلیغ نکنیم، تبلیغ می­شویم – مردمسالاری – ۲۶/۰۸/۹۴
  39. مشتری‌مداری یک فلسفه است – فرصت امروز – ۰۱/۰۹/۹۴
  40. ایران چگونه می‌تواند برند گردشگری سلامت باشد؟ – دنیای اقتصاد – شمارۀ ۳۶۳۹- ۰۴/۰۹/۹۴
  41. بازار آموزش نیازمند تغییر است – مردمسالاری – ۰۵/۰۹/۹۴
  42. کانال‌های توزیع؛ کانال‌های موفقیت – فرصت امروز – ۰۸/۰۹/۹۴
  43. صنعت پوشاک گذار از دره نابسامانی  – مردمسالاری – ۱۰/۰۹/۹۴
  44. فروش، شریان حیات کسب‌و‌کار – فرصت امروز – ۱۵/۰۹/۹۴
  45. گردشگری و میانبر فرهنگی – دنیای اقتصاد – شمارۀ ۳۶۴۹- ۱۸/۰۹/۹۴
  46. کسب و کارهای کوچک اما حرفه­ای – فرصت امروز – ۲۲/۰۹/۹۴
  47. رسانۀ ملی، شرکت­های تبلیغاتی و یک تراژدی – مردمسالاری – ۲۴/۰۹/۹۴
  48. گردشگری روستایی سدی در برابر آسیب‌های رکود اقتصادی – دنیای اقتصاد – شمارۀ ۳۶۵۳- ۲۵/۰۹/۹۴
  49. سینمای مستقل محصول خاص، مخاطب ویژه – فرصت امروز – ۲۹/۰۹/۹۴
  50. درباره آموزش مارکتینگ رطب خورده بر صندلی تدریس – فرصت امروز – ۰۶/۱۰/۹۴
  51. سایت­های گردشگری و بازاریابی آنلاین – دنیای اقتصاد – شمارۀ ۳۶۶۴ – ۰۹/۱۰/۹۴
  52. استراتژی، بازی‌ها و شکل بازار – فرصت امروز – ۱۳/۱۰/۹۴
  53. تحقیقات بازار؛ چینش ساختار تحول – فرصت امروز – ۲۰/۱۰/۹۴
  54. موج تغییرات ما را خواهد برد – مردمسالاری – ۲۲/۱۰/۹۴
  55. بازاریابی اجتماعی در خدمت بازار – فرصت امروز- ۲۷/۱۰/۹۴
  56. سیاست‌های کاری یا بداخلاقی تجاری؟!– فرصت امروز- ۰۴/۱۱/۹۴
  57. ویژگی‌های فروشنده محصولات گردشگری- دنیای اقتصاد- شمارۀ ۳۶۸۹- ۰۸/۱۱/۹۴
  58. بازاریابی در انتظار حل خلاقانه مسائل – فرصت امروز- ۱۱/۱۱/۹۴
  59. برندهای بین شرکتی چگونه کار می‌کنند؟- فرصت امروز- ۱۸/۱۱/۹۴
  60. اقتصاد مقاومتی، بازاریابی و مجلس آینده – فرصت امروز – ۲۵/۱۱/۹۴
  61. تبیین تطابق گردشگری با استراتژی‌های اقتصاد مقاومتی – دنیای اقتصاد- شماره ۳۷۰۶-۲۹/۱۱/۹۴

 

تلفن همراه:  ۳۳۸ ۹۹ ۷۹  ۰۹۱۲

پست الکترونیک: reza.mafi59@gmail.com

 

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code