-
تاثیر برندشخصی قدرتمند بر روی برند مکان
برداشت دوم: برندشخصی و برند مکان پوردوسی (فردوسی) شاعر بزرگ پارسی می فرماید : به نام خداون… -
برندسازی و تولید
برداشت اول : برندسازی و تولید بیایید اینگونه آغاز کنیم ، تفکر یک جامعه آیا تاثیری بر روی ک… -
پرسونال برند یا استراتژی یکپارچه؛ کدامیک عامل موفقیت در شرکت های SME است؟
شرکت های کوچک و متوسط (SME) یکی از مهمترین پایههای هر کشور هستند. در تمامی کشورها شر…
-
پیکانی که هرگز بر هدف ننشست!
پیکان یک برند آیکونیک است. نام خودروی پیکان که میآید، در ذهن من (و احتمالا در ذهن شم… -
تغییرات بزرگ در مدیاپلنینگ برندهای عاطفی!
سال ۹۵ با تمام پستی بلندیهایش گذشت. ظاهرا خیلی ها منتظر اتفاقاتی خوب در سال ۹۶ هستند… -
برندسازی در گوشه دنج!
بررسی فعالیت های ارتباطاتی برند بیمارستان صارم در گفت وگو با دکتر فرزاد مقدم با ظهور بیمار…
-
مشتری، محور کارآفرینی
گفت و گوی اختصاصی پژمان پاکدامن با دکتر محمود محمدیان در خصوص الزامات بازاریابی در کارآفری… -
نام همیشه زنده آیت الله
وب سایت برندابات در بزرگداشت یاد و نام آیت الله هاشمی رفسنجانی برای بررسی ویژگی ها و کارکر… -
بررسی کمپین محیطی ایلیا استیل/معمای سمبوسه و بورانی
بازی با محصول به منظور رساندن پیام تبلیغاتی یکی از شیوههایی است که برخی از برندها از آن ا…