خانه ویژه نامه نوبهار 96 تغییرات بزرگ در مدیاپلنینگ برندهای عاطفی!

تغییرات بزرگ در مدیاپلنینگ برندهای عاطفی!

4 ثانیه خوانده شده
۱
فرزلد مقدم

سال ۹۵ با تمام پستی بلندیهایش گذشت. ظاهرا خیلی ها منتظر اتفاقاتی خوب در  سال ۹۶ هستند. به شخصه معتقدم سال ۹۶ در امتداد سال ۹۵ خواهد بود با چند تغییر کوچک اما اساسی در عرصه کار تبلیغات و برندسازی.

در سال جدید پیام های احساسی بیشتری خواهیم بود و برندها در جهت برقراری ارتباط عاطفی با مخاطبان و مشتریان بیشتر خواهند کوشید. بنابراین پیامهای تبلیغاتی جذابتری را شاهد خواهیم بود. مدلهای برندسازی جدیدی در سال ۹۶ به کار گرفته خواهد شد که متغیرهای ذهنی و احساسی بیشتری در آن داخل میگردد. معتقدم برندهایی که از مدلهای جدید استفاده نکنند فاصله زیادی را با رقبای خود شاهد خواهند بود.  مباحثی چون تبلیغات نیتیو به گونه ای موثرند که برندهای ناآشنا با آن مسیر طولانی تری را طی خواهند کرد. علاوه بر آن دسترسی و آشنایی با رسانه های مناسب آن نیز خود حکایت دیگری است که در سال ۹۶ ، برندهای هوشمند را به خوبی پیش خواهد برد.

اما در حوزه مدیا پلنینگ نیز تغییرات زیادی را شاهد خواهیم بود. مجال توضیح آن در چنین نوشته ای نیست اما شاهد شیفت قابل توجهی در عرصه مدیاپلن نیز خواهیم بود.

آرزو میکنم سال ۹۶ برای همه ما سال هوشیاری و بیداری بیشتر باشد.

#چالش_نوروزی  به بهترین توضیح درباره چگونگی طراحی یک نیتیو ادورتایزینگ، یک جلد کتاب برندسازی در هفت گام هدیه داده خواهد شد.

 

سال نو مبارک!

 

دکتر فرزاد مقدم 

مشاور و مدرس برندسازی 

  • اسنوا

    هدف وسیله را توجیه نمی کند

    تحلیلی بر همکاری اسنوا و برنامه ی خندوانه در ابتدای هفته با طرح چند سوال با شما خوانندگان …
  • افطاری با طعم تبلیغات

    نشست تخصصی ، کارگاهی و آموزشی   توجه:الویت برای شرکت در کارگاه با عزیزانی است که…
  • استراتژی دوران رکود

    سهم بیشتر در بازار کوچکتر

    انتخابات تمام شد اما مسیر درازی تا تحقق وعده های منتخبین و آرزوهای رای دهندگان باقی است. م…
  • برندسازی در گوشه دنج!

    بررسی فعالیت های ارتباطاتی برند بیمارستان صارم در گفت وگو با دکتر فرزاد مقدم با ظهور بیمار…
  • باید و نبایدهای نام گذاری برند

    باید و نبایدهای نام گذاری برند / از رویکردهای حرفه ای تا زرنگی‫ های دورهمی‬‬‬‬‬‬ سال‫ها پی…
  • تجربه سفر بدون هویت برند

    نگاهی به فعالیت های ارتباطاتی برند علی بابا در گفت و گو با فرزاد مقدم / تجربه سفر بدون هوی…

یک دیدگاه

  1. ویژه نامه “نوبهار” 96 | برند ابات

    فروردین ۳, ۱۳۹۶ در ۱۱:۰۵ ق.ظ

    […] مطلب قبلی تغییرات بزرگ در مدیاپلنینگ برندهای عاطفی! […]

    پاسخ دادن

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code