خانه مقالات بازاریابی راه حل های خدمات مناسب به مشتری

راه حل های خدمات مناسب به مشتری

2 ثانیه خوانده شده
۰

یکی از مهمترین عواملی که منجر به ایجاد تجربه ای مناسب از خدمات یک برند برای مصرف کنندگان خواهد شد، سرعت است. (خبر رسانیVerint) در یک نظرسنجی که از ۱۸۰۳۸ مصرف کننده در استرالیا، فرانسه، آلمان، هلند، نیوزلند، لهستان، آفریقای جنوبی، انگلستان و آمریکا در جولای و آگوست ۲۰۱۵صورت گرفته بود، سوال مطرح شده، در خصوص بیان آخرین تجربه ی مثبت مشتری از یک شرکت و دلیل رضایت آنها از این تجربه، بوده است. نزدیک به ۴۶% پاسخ ها اشاره به “سرعت پاسخگویی شرکت به درخواست آنها”، داشته است. دیگر عوامل مهم نیز که در ایجاد رضایت و تجربه ی مثبت برای آنها اهمیت داشته است(خدمات مناسب به مشتری) عبارتند از:

 

  • درک کامل و درست از مشکلات(۳۰%)
  • صحبت مستقیم با فردی که اختیار تصمیم گیری(بدون مشاوره با سایر افراد و مدیر) داشته است.(۲۹%)
  • عدم صرف مدت زمان طولانی و ایجاد مزاحمت برای مشتریان در جهت رفع مشکلات آنان(۲۶%)
  • هزینه ی حل مشکلات کمتر از انتظار بوده است(۲۵%)
  • برنامه های کاربردی و وبسایتی با کاربری مناسب

customerservice-1

در این میان ۶۱% اعلام کرده اند که بی شک در مورد این تجربه ی خوب با دوستان و فامیل خود نیز صحبت می کنند و ۳۸% نیز به نوشتن دیدگاه های مثبت خود نسبت به این تجربه اشاره کرده اند.

effects-1

در نتیجه همان طور که مشاهده می شود، ایجاد تجربه ی مثبت برای مشتریان یکی از ساده ترین روش ها برای تبلیغات دهان به دهان نیز می باشد و در ایجاد آگاهی از برند نیز تاثیر زیادی خواهد داشت.

marketingprofs

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *