خانه اخبار بیلبوردهای خلاقانه (۱)

بیلبوردهای خلاقانه (۱)

12 ثانیه خوانده شده
۰

هر یک از ما در طول روز با تعداد بسیار زیادی بیلبوردهای مختلف مواجه می شویم. اما اگر هم اکنون فکر کنیم شاید تعداد اندکی از آنها را به خاطر بیاوریم . بسیاری از آنها فراموش شده اند. بی شک می توان ادعا کرد که این فراموشی ناشی از عدم تاثیرگذاری طرح ها بوده است که نتوانسته اند ما را به سمت خود جذب کنند و در نتیجه به سرعت نادیده گرفته شده اند.

به این سوال فکر کنید که چه چیزی یک بیلبورد را جذاب می کند. چگونه یک بیلبورد می تواند آنقدر تاثیر گذار و جذاب باشد که حتی یک راننده در حین رانندگی خود را به خطر بیاندازد فقط برای اینکه بتواند چند ثانیه بیشتر به آن طرح نگاه کند؟ با نگاهی به بیلبوردهای خلاقانه و برتر می توان به سادگی به جواب این سوال ها دست یافت. جذابیت های گرافیکی، سادگی در عین خلاقیت، تصویرسازی مناسب که قدرت انتقال پیام را به سرعت امکان پذیر کند، بخشی از ویژگی های یک بیلبورد منحصر به فرد و جذاب را تشکیل می دهند.

  1. تبلیغ شیرAnando: ایده ی این طرح، مبالغه در فواید مصرف شیراست که در ذهن هر کودکی این تصور را ایجاد کند که با مصرف شیر می تواند به قدرت های خارق العاده ای دست پیدا کند.

anando-milk_building

  1. یک بیلبورد بسیار خلاقانه در استرالیا برای متذکر شدن این مطلب که کودکان نیاز به توجه و مراقبت دارند. (کودکانی که مورد بی توجهی قرار می گیرند، منزوی می شوند)

australian-childhood-foundation_invisible

  1. تبلیغ بستن کمربند ایمنی برای سرنشینان عقب: شعار تبلیغ این است که سرنشینان عقب نیز به هیچ وجه در امنیت نیستند و در صورت بروز تصادف چه اتفاقی برای آنان خواهد افتاد.

belt-up

 

  1. بیلبورد تهیه شده توسط آژانس JWT در هندوستان برای نشان دادن شفافیت و کیفیت رنگ Berger.

bergey_sky

  1. تیغ Bic: گاه برای نشان دادن کیفیت محصولات و خدمات لازم نیست به تعریفات طولانی پرداخت. با تصاویر خلاقانه و ناب، می توان به بهترین صورت ویژگی های محصولات را بیان کرد.

bic-razor_billboard

  1. BMW: کیش و مات

bmw_checkmate

  1. کوکاکولا: ایده ای بسیار خاص با قرار دادن یک نردبان

coca-cola_straw

  1. تبلیغ دیگری از کوکاکولا که تا حدودی مشابه ایده ی بیلبورد قبلی آن است که در هر صورت بسیار جذاب است.

coca-cola_straw_poster-version

  1. تبلیغ پاترول Colorado state و بیان استحکام و قدرت آن با این مضمون که “حتی با از بین رفتن قسمتی از آن، همچنان با قدرت به مسیر خود ادامه میدهد. “

colorado-state-patrol_billboard-collision

  1. شکلات Dairy Milk: لازم نیست بیان شود که این شکلات تا چه حد خوشمزه است. خوشحال کردن همه ی مردم با دادن یک شکلات به آنها!

dairy-milk_chocolate

  1. شرکت بزرگ لجستیک DHL: برای این تبلیغ ۳بعدی بزرگ، یک توپ کوچک قرمز از نقطه ی A حرکت می کند و پس از طی مسیری کوتاه به نقطه ی B می رسد. با پایان این کار، توپ دوباره از راهی مخفی به نقطه ی شروع باز میگردد و حرکت همچنان تکرار می شود. بارها و بارها توپ این مسیر را طی میکند و به درستی به مقصد می رسد. “همیشه راه درست را انتخاب کنید.”

dhl_maze

  1. پیتزا Donastos: اتصال دو بیلبورد به یکدیگر ایده ای بسیار خلاقانه و جذاب

donastos-pizza_model

  1. تبلیغ “فورد” که برای اولین بار در مراسم یک روزه در یک سفر دریایی نشان داده شد. یک دستگاه کوچک تولیدکننده ی دود در پشت بیلبورد نصب شده که هر چند دقیقه یک بار چرخ های آن را میچرخاند و دود بسیار زیادی تولید میکند.

ford-mustang_burnout

  1. تبلیغ دیگری از “فورد” برای نشان دادن سرعت. تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه می توان سرعت را در یک بیلبورد نشان داد؟ آن طور که مشاهده می شود این شرکت ایده ی بسیار جالبی برای این کار داشته است.

ford-mustang_fast

  1. دندان هایی قوی بسازید تا بتوانند حتی فلزات را تکه تکه کنند، با خمیر دندان Formula

formula-toothcare_bite

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *