
بر اساس تحقیقاتی که تا جولای سال ۲۰۱۵ توسط خبرگزاری Millward Brown صورت گرفته است، اپل به عنوان اولین برند ارزشمند جهان معرفی شده است. پایه و اساس این تحقیقات و نتایج حاصل از آنها بر مبنای دیدگاه و نگرش مصرف کنندگان و تجزیه و تحلیل و بررسی های روند مالی بوده است. بر این اساس ابتدا دریافتی های فعلی شرکت تخمین زده شده و درآمدهای آتی نیز پیش بینی شده است و ارزش برند مشخص شده است.
طبق گزارشات گوگل، ارزش برند اپل در سال های اخیر با ۹% افزایش به ۶۷% رسیده است.
منبع: www.marketingprofs.com