خانه که هستیم

که هستیم

که هستیم ؟

برند از معدود دارایی هایی است که یک سازمان می تواند تا همیشه داشته باشد.

گروه برند سازی BrandAbout با همکاری تعدادی از اولین فارغ التحصیلان MBA  برندسازی در ایران،  پیشکوستان طراحی و معماری داخلی و طراحان گرافیک در پاسخ به نیاز کسب و کارها به داشتن زبانی نو در برقراری ارتباط با مخاطبین خود و داشتن ابزاری خلاقانه در تدوین استراتژی های نشانه گذاری نام های تجاری شان در قلب و روح بازار شکل گرفته است.

ما در کنار شما خواهیم بود تا

  • کسب و کار خود را در حوزه بازاریابی ، برند سازی و خلق ایده های جدید توسعه دهید.
  • با خدمات و محصولات فعلی خود بازارهای جدیدی را به دست آورید.
  • فرصت های موجود در بازار را شناسایی و تصاحب کنید.
  • نام تجاری خود را به عنوان یک برند در بازار معرفی کنید.
  • برند خود را در مقایسه با رقبا در ایده و اجرا متمایز کنید.
  • برنامه ریزی و اجرای فعالیت های عملیاتی برند سازی از قبیل برنامه های تبلیغاتی و نمایشگاهی و …

ما چگونه در کنار شما هستیم :

  • تعیین استراتژی ها و تصمیم گیری بر اساس قابلیت های سازمان و شناخت بازار
  • تدوین برنامه های عملیاتی، اجرایی و مقرون به صرفه برای رسیدن به اهداف تعیین شده
  • به اشتراک گذاشتن دانش و تجربه تحصصی گروه با مهارت ها و تجربیات تیم کارفرما به منظور افزایش بهره وری و هرچه اجرایی تر شدن برنامه های بازاریابی و برند سازی
  • مدل برداری از تجربیات موفق انجام شده و مشابه سازی با نیازمندی های سازمان benchmarking
  • استفاده از برنامه زمانبندی ، گزارشات منظم پیشرفت و تهیه مستندات مورد نیاز پروژه
  • نظارت دوره ای و تدوین برنامه های اصلاحی و کنترلی جهت ارتقا اثربخشی برنامه ها

چشم انداز

معرفی Made in Iran به  بازارهای جهانی

ماموریت

مشاوره به کسب و کارها برای شناخت و اجرای برنامه های برندسازی

ارزش ها

تمرکز و سادگی

از زمان برگزاری جلسات اولیه ی بررسی قابلیت های سازمانی تا تهیه استراتژی های برند و تعیین پیام ها و طرح های هویت سازی، بر اساس شناخت عمیق به وجود آمده از سازمان و بازار،  اطلاعات و روندهای پیچیده را به ساده ترین روش قابل درک برای مخاطبین و مشتریان برند تبدیل میکنیم. ما به این باور رسیده ایم این رویکرد ارزش ویژه برند را به راحتی به مشتریان، کارمندان و صاحبان برند منتقل می کند.

اشتیاق

میل به فراتر رفتن از عادی، بالا بردن استانداردهای کار و شور خلق ایده های نو

جرات

اعتماد به نفس انجام کارهای سخت و غیر معمول، داشتن اراده و عزم ایستادگی بر سر عقاید و ایده ها تا زمان اجرایی شدن و گرفتن نتیجه. فروتنی اعتراف به اشتباهات و قدرت حرکت به سمت فراتر از آنچه فضای امن، تصور شده است.

تاثیر

هدایت انرژی گروه و استراتژی های تدوین شده به سمت اجرای برنامه های عملیاتی تدوین شده در کلیه بخش های سازمانی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *