خانه مقالات برندینگ چگونه شرکتهای فناوری خدماتی برند منسجم می سازند

چگونه شرکتهای فناوری خدماتی برند منسجم می سازند

6 ثانیه خوانده شده
۰

ماهیت مشخص صنعت تکنولوژی تغییرات مداوم می باشد.  با نوآوری های جدید و روش های برقراری ارتباط، به نظر میرسد  صنعت تکنولوژی میتواند شبیه چیزی باشد که تازه به دنیا معرفی شده است.

درصنعتی بسیار پویا، برای بنگاه های فناوری خدماتی حفظ حس سازگاری با مشتریان و امید به موفقیت مهمتر از قبل می باشد. و این به معنی درک نیازهای لحظه ای آنها و چگونه در حال حاضر خدمات تکنولوژی را می خرند همانگونه که همگام با تغییرات محیطی پیش می روند و انعطاف پذیریشان را نسبت به چگونگی احتمال تغییر خریداران در آینده حفظ می کنند.

یکی از بهترین راه ها دست یافتن به این سازگاری و قدرت وتوانایی در صنعت تکنولوژی ساخت برند منسجم  و قابل تشخیص می باشد. قبل از اینکه وارد ویژگی های نحوه ایجاد چنیین برندی شویم، مواردی هست که باید آنها را به خاطر بسپارید:

  1. ارتباطات بین افراد می باشند، نه کسب وکارها. به فکر ارتباطات با مشتریان بین خود وآنها باشید- نه شرکت و مشتریان
  2. درک نیت خریداران به شما این امکان را می دهد تا بازاریاب بهتری باشید. درک کنید که خوانندگان شما واحد اطلاعات بی هویتی نمی باشند. آنها افرادی هستند که به دنبال اطلاعاتی می باشند که کارشان را انجام دهند. همانطور که باآنها صحبت می کنید برای آنها نیز بنویسید.
  3. محتوا هنوزپادشاهی می کند. اما مهم است که بدانید چه چیزی را درمقابل آنها قرار می دهید. بیشتر کاربران هنگامیکه در خانه می باشند یا در روز کاری استراحت می نمایند از محتوا استفاده می کنند که این به معنی این است که شما برای توجه آنها رقابت می کنید.
  4. داشتن ارتباط انسانی با کاربران سودمند می باشد. اگر محتوای شما از دیدگاه های بسیار تخصصی می باشد شما در حال کوتاه کردن عمر برندتان هستید. ( یا از ترقی برندتان جلوگیری می کنید)
  5. همانطور که ارتباطات بسرعت و دائما تغییر می کند، ارتباطاتی که شما با گذشت زمان تقویت و حفظ می کنید، ثابت می شوند.

با به خاطر سپردن این پارامترها اجازه دهید در مورد برند سازی صحبت کنیم.

سه روشی که بنگاه های خدماتی فناوری براحتی می توانند برندی منسجم ایجاد کنند

یکی از بزرگترین چالش های بنگاه های خدماتی فناوری تضمین وفاداری دائمی مشتریان در این حال وهوای تغییرات مداوم می باشد. این کار مستلزم ساده سازی پیام برند می باشد بطوریکه خریداران پیچیدگی خدمات رابدون چزئیات غیرضروری درک کنند.

با این حال بین ساده سازی و dumping down (ساده سازی اطلاعات پیجیده برای درک راحتتر آنها) تفاوت مشخصی وجود دارد. شما می خواهید از ساده سازی بیش از حد اجتناب کنید لذا خریداران شما را قبول نمی کنند. برند شما باید اعتماد را القا کند و تخصص شما را تقویت کند لذا خریداران شما نسبت به حل مشکلاتشان احساس اعتماد می کنند.

برند بنگاه خدماتی فناوری باید دو بازدهی(returns) برای خریداران داشته باشد: بازگشت سرمایه و بازدهی احساسات

برای اینکه بنگاه خدماتی تکنولوژی دارای بازدهی مثبت سرمایه گزاری باشد، باید به نتایج موعود (promised) متعهد باشید. درهرحال، قبل از اینکه مشتریان خیز سرمایه گذاری بگیرند آنها باید احساس اطمینان حاصل کنند که برند شما به انتظارات آنها پاسخ می دهد. متاسفانه، این اعتماد می تواند با پیجیده تر شدن و پیوند تکنولوژی سختر و کم کم به مشتری القا شود.

اینجاست که جنبه احساساتی برندتان نقش خودش را ایفا می کند. تعهد به بازدهی احساسات خریداران به خریداران تکنولوژی کمک می کند تا با بنگاه و خدماتشان ارتباط برقرار کنند. ازآنجاییکه در طول فرایند تصمیم گیری کیفیت خاص خدمت مهم می باشد، ارتباطات احساسی اغلب بر عاملان نهایی فروش تاثیر می گذارد.

به وفاداری برند پشت محصولات اپل تمرکز کنید. کاربران Mac آنچنان ارتباطات احساسی با این برند دارند که شرایط خاص رقبا نهایتا مهم نمی باشد.- آنها برندی می خواهند که بازدهی احساسات را تامین کنند. این وفاداری برند و واکنش های احساستی متعاقب آن از چیزی که بنگاه دارد و رقبا ندارند(ارزش پیشنهادی منحصربفرد شما) رشد می کند:

دارا بودن ارزش پیشنهادی جذاب

از خودتان بپرسید: چه چیزی باعث منحصربفردی بنگاهم می شود؟ چه چیزی باید ارائه دهیم که در فضای بازار مارا متمایز نشان می دهد؟

برندهای خوب ساخته شده باید در مخاطبین یا مشتریان هدف طنین انداز باشد و بنگاه شما را از رقبا جدا سازد. علارغم پیام شفاف و ترکیب پدیداری بالای محیط بازار و خوشنامی مثبت، برند شما باید ارزش پیشنهادی متمایز و منحصربفرد را با ذینفعان و مشتریان بالقوه بطورموثر راتباط دهد.

ازآنجاییکه صنعت تکنولوژی دائما در حال تغییر می تواند برای ساخت برندی منسجم و قابل تشخیص برای بنگاه های فناوری خدماتی آنرا چالش برانگیز کند، روشهای وجود دارد که شما می توانید برندتان را در چشم مشتریان هدف متبلور کنید.

با تمرکز روی بازدهی مثبت ، ساده سازی و خلق ارزش پیشنهادی منحصربفردی که هریک از مخاطبینتان را جذب خود می کند، برند شما می تواند – حتی در محیط های دائما درحال تغییر پایدار و ثابت بماند.

Armani - Banner online 790x63-02

کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به وب سایت BrandAbout میباشد . کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

 

  • تاثیر برندشخصی قدرتمند بر روی برند مکان

    برداشت دوم: برندشخصی و برند مکان پوردوسی (فردوسی) شاعر بزرگ پارسی می فرماید : به نام خداون…
  • برندسازی و تولید

    برندسازی و تولید

    برداشت اول : برندسازی و تولید بیایید اینگونه آغاز کنیم ، تفکر یک جامعه آیا تاثیری بر روی ک…
  • مشتری محوری یا کارآفرینی محوری

    مشتری، محور کارآفرینی

    گفت و گوی اختصاصی پژمان پاکدامن با دکتر محمود محمدیان در خصوص الزامات بازاریابی در کارآفری…
  • مدیران ناخدای برند

    برند در آنچه عرف بازار و صنعت است برای شرکت های بزرگ مطرح و غالب شده است در حالیکه شرکت ها…
  • توسعه برند شخصی

    توسعه برند شخصی

    برندسازی شخصی فرآیند شناسایی ارزش منحصر به فرد و متمایزی است که به یک سازمان، تیم و یا پرو…
  • برند ، جایگاه برند، وعده برند، کدام؟

    آیا تابحال در جلسه ای بوده اید که در آن، دو نفر منظور یکسانی داشته اند، اما هر کدام برداشت…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *