خانه مقالات برندینگ چند یادآوری برای ایجاد برندی با دوام

چند یادآوری برای ایجاد برندی با دوام

10 ثانیه خوانده شده
۰

اگر خواهان ساخت و ایجاد برندی معتبر و ارزشمند هستید یا به دنبال کسب آگاهی برای شروع پروژه ی برندسازی هستید، نکات زیر را همواره به خاطر داشته باشید:

 

۱ ) گام های اولیه  در زمینه ی برند  را بشناسید .

آنچه در ابتدا باید از آن ها آگاه شوید عبارتند از :

بررسی برند (brand analysis )

استراتژی برند(brand strategy)

و سیستم های برند (brand systems)

به طور خلاصه تجزیه و تحلیل برند  (brand analysis ) بیان کننده ی این است که شما در چه موقعیتی قرار دارید، استراتژی برند  (brand strategy) اینکه در چه موقعیتی می خواهید باشید را تعیین می کند و روش و سیستم برند (brand system) تعیین می کند که چگونه به موقعیت مورد نظر خواهید رسید .

 

۲ ) در ساخت علامت تجاری به تنهایی کار نکنید :

پروژه ی برندسازی فرآیندی نیست که یک نفر در یک مجموعه به تنهایی بتواند آن را انجام دهد. بلکه نیازمند به تعهد تمام اعضای گروه کاری می باشد. در این پروژه به افراد مختلف با تخصص های گوناگون نیازمند است تا بتوان بهترین نتیجه را بدست آورد. برای مثال برای ایجاد یک لوگوی مناسب نیازمند به یک طراح حرفه ای هستیم تا بتواند پیام برند را به درستی انتقال دهد. البته فراموش نکنید که برند شما فقط یک لوگو نیست. برند مجموعی از شهرت تمام مجموعه شماست که این از یک طرح لوگو مهمتر است.

 

۳ )هیچ گاه دیدگاه مصرف کنندگان را فراموش نکنید .

مهمتر از همه ی این مسائل این است که برای بهبود برند خود هرگز دیدگاه مصرف کنندگان را فراموش نکنید. رمز موفقیت شما در  تامین نیاز های مصرف کنندگان  ( البته در راه مناسب ) می باشد .

باید به طور مدارم مصرف کنندگان، انتظارات و خواسته های آنان و اینکه آنها چگونه برند و بازایابی شما را تجربه و ارزیابی می کنند را در نظر بگیرید .

  • برند رهبری

    چگونه برند رهبری بسازیم؟

    رهبران و رهبری [مانند مادران و مادری] یکی نیستند. هر چند هر دو مهم اند. تمرکز بر رهبر به م…
  • سفری از رفتار مصرف کننده به برندینگ

    سفری از رفتار مصرف کننده به برندینگ

    سفری از رفتار مصرف کننده به برندینگ ایستگاه نخست مدت ها بود تصمیم به نگارش کتابی در مورد ر…
  • وِژه نامه نوبهار 97

    ویژه نامه “نوبهار” ۹۷

    با نزدیک شدن سال نو تصمیم گرفتیم ویژه نامه «نوبهار» را برای چهارمین سال در وب …
  • برند رهبری

    چگونه برند رهبری بسازیم؟

    رهبران و رهبری [مانند مادران و مادری] یکی نیستند. هر چند هر دو مهم اند. تمرکز بر رهبر به م…
  • وِژه نامه نوبهار 97

    ویژه نامه “نوبهار” ۹۷

    با نزدیک شدن سال نو تصمیم گرفتیم ویژه نامه «نوبهار» را برای چهارمین سال در وب …
  • علی آزادی منش- ویژه نامه نوبهار 97

    برنامه ریزی و تمرکز روی برندسازی

    گشت گرداگرد مهر تابناک، ایران زمین روز نو آمد و شد شادی برون زندر کمین ای تو یزدان، ای تو …
  • برند رهبری

    چگونه برند رهبری بسازیم؟

    رهبران و رهبری [مانند مادران و مادری] یکی نیستند. هر چند هر دو مهم اند. تمرکز بر رهبر به م…
  • سفری از رفتار مصرف کننده به برندینگ

    سفری از رفتار مصرف کننده به برندینگ

    سفری از رفتار مصرف کننده به برندینگ ایستگاه نخست مدت ها بود تصمیم به نگارش کتابی در مورد ر…
  • برندینگ خلق تمایز

    خلق تمایزی حساب شده

    یک وقتی، جایی وینستول چرچیل فقید گفت که ما ساختمان ها را طراحی می کنیم و پس از آن، آن ها م…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code