خانه مقالات بازاریابی چرا طرح بازاریابی تان بدون یک طراح گرافیک موفق نیست

چرا طرح بازاریابی تان بدون یک طراح گرافیک موفق نیست

2 ثانیه خوانده شده
۰

شما ساعاتی، و گاهی اوقات ساعات زیادی، را برای ایجاد یک طرح بازارایابی ایده آل و بی نقصی سپری کرده اید که مخاطب خاصتان را هدف قرار می دهد. تنها مشکلی که باقی می ماند این است که، کمپین شما برای اینکه عملا  توجه مخاطب را جلب کند جذابیت و خلاقیت کافی را ندارد. زمانی را که شما در حال حاضر برای ایجاد یک کمپین سپری می کنید موثر و خلاق است، اما در صورتی که شما یک شرکت جدید یا در حال رشد هستید، شما در حوزه طراحی گرافیک ممکن است به یک همکار نیازمند باشید. بسته به نوع نیازتان، شما ممکن است تصمیم به استخدام یک طراح گرافیک تمام وقت یا پاره وقت بگیرید، اما بدون یک طراح گرافیک طرح بازاریابی شما تا حدودی انتظارات شما را برآورده نخواهد کرد.

Business Charts

تنوع هنری

بهترین طراح گرافیک برای شرکت یا کمپین بازاریابی شما باید فردی با مهارت های زمینه ای درست باشد. شما و بقیه اعضای تیم بازاریابی تان ممکن است در اصول اولیه فتوشاپ و رنگ آمیزی(paint) آموزش دیده باشید، اما اگر خواهان کمپینی هستید که دارای یک عامل واقعی WOW باشد، به دنبال افرادی با مهارت های واقعی و درست باشید. در غیر این صورت، اگر شما ظاهری حرفه ای یا درست (مرتبط) نداشته باشید مردم شرکت، محصول، یا خدمات شما را جدی نخواهند گرفت. خصوصا در صورتی که چندین محصول یا خدمات با بازارهای هدف خاص داشته باشید، شما به فردی ماهر(با مهارت) نیاز خواهید داشت تا لوگوها و کمپین های تبلیغاتی مختلف منطبق با هر کدام از بازارهای هدف را ایجاد کند.طراح گرافیک تان باید بداند که کدام  رنگ ها و فونت های مختلف مطابق با سبک و مد فعلی اجتماعی هستند که بیشترین توجه را به خود جلب کرده و برای مخاطبتان نیز بیشترین جذابیت را داشته باشند. در صورتی که طراح گرفیک تان قادر به خلق طرح های مستقلی باشد که تضمین کند کمپین یا لوگوی برندتان به عنوان مزیتی نسبت به رقبا در نوع خود منحصر به فرد است برای شرکت شما یک پیروزی محسوب می شود. به احتمال زیاد شما همین طرح را برای چندین قالب و فرمت مختلف به کار خواهید برد که نه تنها شامل لوگوها و تبلیغات چاپ است بلکه بسته بندی و رسانه های اجتماعی را نیز در بر می گیرد.

تجربه بازاریابی و کسب و کار

با میزان مهارت درست و صحیح، نیاز برای تجربه صحیح نیز می آید. نه تنها تجربه طراحی، بلکه حرفه ای خوب بودن یک باید در دنیای کسب و کار محسوب می شود. برای کار کردن به عنوان یک تیم جهت ایجاد یک طرح موفق بازاریابی، طراح گرافیک به نظام (به عهده گرفتن مسئولیت) خلاقی نیاز دارد که منطبق با خواسته های شرکت نیز باشد. در هر حال، آنها برای شما کار می کنند و یک کمپین خاصی است که نیاز به دنبال کردن طرح تا آنجا که راهنمای تبلیغات تنظیم شده است دارد. تیم بازاریابی و طراح گرافیک هر دو باید در مورد مفهوم خلاق و گوش دادن به پیشنهادات در مورد هر گونه تغییرات یا تفکراتی که باید تجدید نظر شود توافق دوجانبه داشته باشند. یک طرح بازاریابی نیاز دارد در زمان مناسب که تیم بازاریابی و طراح گرافیک هر دو باید حضور داشته باشد راه اندازی شود.

یک رابطه کسب و کار طبیعی

زمانی که می خواهید یک تیم بازاریابی و کمپین تبلیغات جهت استخدام طراح گرافیک خلق کنید یا در جستجوی مساعدت خارجی از سازمان هایی مانند دنیای اینفوگرافیک هستید ، طبیعاتا در الویت اول تان بازاریابی و طراحی گرافیک با هم مانند دو یار جدا نشدنی پیش خواهند رفت. بنابراین در صورتی که طرح بازاریابی تان بدون یک حرفه ای طراحی گرافیک مناسب با شکست مواجه می شود مشکل شما درست در همین جاست. تیم بازاریابی و طراح گرافیک هر دو باید دیدی باز نسبت به همکاری داشته باشند. سپس تنها تلاش های شما واقعا به موفقیت طرح بازاریابی تان کمک خواهد کرد.

کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به وب سایت BrandAbout میباشد . کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.
  • مشتری محوری یا کارآفرینی محوری

    مشتری، محور کارآفرینی

    گفت و گوی اختصاصی پژمان پاکدامن با دکتر محمود محمدیان در خصوص الزامات بازاریابی در کارآفری…
  • حمایت از کالای ایرانی

    تا خرید کالای ایرانی چقدر فاصله داریم؟

    تا خرید کالای ایرانی چقدر فاصله داریم؟ بازاریابی بحثی است درباره بازار و مشتریان و برای آن…
  • وِژه نامه نوبهار 97

    ویژه نامه “نوبهار” ۹۷

    با نزدیک شدن سال نو تصمیم گرفتیم ویژه نامه «نوبهار» را برای چهارمین سال در وب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *