خانه مقالات برندینگ چرا برندینگ اهمیت دارد؟

چرا برندینگ اهمیت دارد؟

0 ثانیه خوانده شده
۰

من چطور میتوانم یک برند بزرگ شوم؟چگونه میتوانم این نام تجاری را پایدار نگه دارم؟و چه چیزی موجب ارزش دهی به نام تجاری من میشود؟داستان و نیت من چیست؟ و چگونه میتوانم آن را بیان کنم؟

سوالی که فکرمن را به خود مشغول کرده و تاکنون بیشترین اهمیت را برای من داشته این است که : این برندینگ چه دنیایی است؟

برندینگ چیزی فراتر از یک ارم و بیشتر از یک وب سایت و همچنین مفهومی گسترده تر از یک کارت ویزیت می باشد. برندینگ مفهومی فراتر از رنگ ها و نوشتار و عناوینی است که شما برای معرفی شرکت خود انتخاب میکنید.نام تجاری شما صدای شما در بازار فروش وابزاری برای شکست رقبای کاری شما می باشد.هم چنین فرصتی است برای خلق و به وجود اوردن ایده هایی با تاثیر پایدار و اینکه چگونه نیت و قصد خود را بیان کنید و در نهایت کلید دست یابی به موفقیت و بقا شما می باشد.

اکثر کارافرینان بدون یک نام تجاری ولی با یک ایده –ایده ای که می تواند پر احساس و شخصی باشد وارد بازار و دنیای کار وتجارت میشوند که این می تواند فرصتی بسیار چالش برانگیز برای معرفی و توضیح در مورد کالای خود به دیگران باشد.

شما فکر می کنید که هر کسی ذاتا قدرت درک شما از این قضیه را دارد درصورتیکه اینگونه نیست.به همین دلیل است که شما نیاز به گسترش و توضیح اثرات و کارایی های پیام و نام تجاری خود دارید.

یکی از تاثیرگزارترین جملاتی که تا به حال از کارافرینان شنیدم این است که اکثرا می گویند مردم ما و ارزش کاری را که ما انجام می دهیم را درک نمی کنند..ولی قطعنا ما بهترین هستیم..این سخنان نشان دهنده ی یک مشکل است.برند شما می بایست معرف شما و کالای شما باشد که اگر شما قادر به بیان و معرفی ان نباشید درنتیجه هیچ کس نیز قادر به درک و دریافت ان نخواهد بود.

در دنیای تجارت اگر شما همیشه خود را درگیر ساخت و مرتب سازی براساس یک بیانیه سازید در این شرایط است که شما به عقب برمیگردید و مانع پیشرفت شما میشود .زیرا این نیازمند تخصص و تبحر می باشد نه فقط چیزی که خاص باشد

دنیای تجارت اینگونه است و اگر شما نتوانید با ارزش انچه به بازار اقتصاد و جهان می اورید ارتباط برقرار کنید در این صورت شما دچار یک بحران و مشکل هستید.

برندینگ آن چیزی است که شما برای ان ایستاده اید و مقاومت می کنید و اینکه چطور بین ارزشهای آن ارتباط برقرار می کنید و شخصیت و کاراکتر محصول و خدمات شما می باشد

شغل شما به عنوان بنیانگذار شرکت شناخت دقیق در مورد زمینه ان چیزی است که شما برای ان ایستاده و مقاومت می کنید.شما تنها نویسنده ی داستان و ماموریت خود و دلایل شروع آن ونحوه ی بیان شما در مورد شغلتان می باشید.

 

  • برندسازی احساسی

    آیا برندسازی احساسی نتیجه بخش است؟

    برندسازی همواره با بکارگیری لوگو، شعار، طرح رنگ و یا موارد دیگر شناخته شده است. یکی از مهم…
  • کهن الگوها در برندسازی

    کهن الگوها در برندسازی وقتی برند شما اشکال مختلفی (در رسانه های متنوع، بسته بندی، ارتباطات…
  • ویژه نامه نوبهار

    ویژه نامه “نوبهار” ۹۶

    با توجه نزدیک شدن بهار و سال نو تصمیم گرفتیم ویژه نامه «نوبهار» را برای دومین …
  • اهمیت شناسی برندسازی

    سلام؛ عید همه اساتید و بزرگواران  برند اباتی ها و دوست داران و فعالان حوزه برندینگ و …
بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
  • کهن الگوها در برندسازی

    کهن الگوها در برندسازی وقتی برند شما اشکال مختلفی (در رسانه های متنوع، بسته بندی، ارتباطات…
  • پژمان پاکدامن

    هدفمند تغییر کن

    نوروز مبارک سال پیش رو برای همه دوستان خوش یمن و همایون پژمان پاکدامن هستم مدیر گروه توسعه…
  • شما قضاوت خواهید شد!

    چه دوست داشته باشید یا نداشته باشید، در مورد شما قضاوت می کنند. بیل نولان متاسفانه بسیاری …
  • زمان مناسب برای بازسازی کسب و کارهای کوچک

    بازسازی برند قوی پیش نیاز لازم برای موفقیت بوده و اگر انتظار دارید مشتریان شما به برندتان …
مطالب بیشتر از این نویسنده پژمان پاکدامن
بارگذاری بیشتر در مقالات برندینگ

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

بررسی کنید

کهن الگوها در برندسازی

کهن الگوها در برندسازی وقتی برند شما اشکال مختلفی (در رسانه های متنوع، بسته بندی، ارتباطات…