خانه مقالات برندینگ چرا برندینگ اهمیت دارد؟

چرا برندینگ اهمیت دارد؟

0 ثانیه خوانده شده
۰

من چطور میتوانم یک برند بزرگ شوم؟چگونه میتوانم این نام تجاری را پایدار نگه دارم؟و چه چیزی موجب ارزش دهی به نام تجاری من میشود؟داستان و نیت من چیست؟ و چگونه میتوانم آن را بیان کنم؟

سوالی که فکرمن را به خود مشغول کرده و تاکنون بیشترین اهمیت را برای من داشته این است که : این برندینگ چه دنیایی است؟

برندینگ چیزی فراتر از یک ارم و بیشتر از یک وب سایت و همچنین مفهومی گسترده تر از یک کارت ویزیت می باشد. برندینگ مفهومی فراتر از رنگ ها و نوشتار و عناوینی است که شما برای معرفی شرکت خود انتخاب میکنید.نام تجاری شما صدای شما در بازار فروش وابزاری برای شکست رقبای کاری شما می باشد.هم چنین فرصتی است برای خلق و به وجود اوردن ایده هایی با تاثیر پایدار و اینکه چگونه نیت و قصد خود را بیان کنید و در نهایت کلید دست یابی به موفقیت و بقا شما می باشد.

اکثر کارافرینان بدون یک نام تجاری ولی با یک ایده –ایده ای که می تواند پر احساس و شخصی باشد وارد بازار و دنیای کار وتجارت میشوند که این می تواند فرصتی بسیار چالش برانگیز برای معرفی و توضیح در مورد کالای خود به دیگران باشد.

شما فکر می کنید که هر کسی ذاتا قدرت درک شما از این قضیه را دارد درصورتیکه اینگونه نیست.به همین دلیل است که شما نیاز به گسترش و توضیح اثرات و کارایی های پیام و نام تجاری خود دارید.

یکی از تاثیرگزارترین جملاتی که تا به حال از کارافرینان شنیدم این است که اکثرا می گویند مردم ما و ارزش کاری را که ما انجام می دهیم را درک نمی کنند..ولی قطعنا ما بهترین هستیم..این سخنان نشان دهنده ی یک مشکل است.برند شما می بایست معرف شما و کالای شما باشد که اگر شما قادر به بیان و معرفی ان نباشید درنتیجه هیچ کس نیز قادر به درک و دریافت ان نخواهد بود.

در دنیای تجارت اگر شما همیشه خود را درگیر ساخت و مرتب سازی براساس یک بیانیه سازید در این شرایط است که شما به عقب برمیگردید و مانع پیشرفت شما میشود .زیرا این نیازمند تخصص و تبحر می باشد نه فقط چیزی که خاص باشد

دنیای تجارت اینگونه است و اگر شما نتوانید با ارزش انچه به بازار اقتصاد و جهان می اورید ارتباط برقرار کنید در این صورت شما دچار یک بحران و مشکل هستید.

برندینگ آن چیزی است که شما برای ان ایستاده اید و مقاومت می کنید و اینکه چطور بین ارزشهای آن ارتباط برقرار می کنید و شخصیت و کاراکتر محصول و خدمات شما می باشد

شغل شما به عنوان بنیانگذار شرکت شناخت دقیق در مورد زمینه ان چیزی است که شما برای ان ایستاده و مقاومت می کنید.شما تنها نویسنده ی داستان و ماموریت خود و دلایل شروع آن ونحوه ی بیان شما در مورد شغلتان می باشید.

 

  • تاثیر برندشخصی قدرتمند بر روی برند مکان

    برداشت دوم: برندشخصی و برند مکان پوردوسی (فردوسی) شاعر بزرگ پارسی می فرماید : به نام خداون…
  • برندسازی و تولید

    برندسازی و تولید

    برداشت اول : برندسازی و تولید بیایید اینگونه آغاز کنیم ، تفکر یک جامعه آیا تاثیری بر روی ک…
  • مدیران ناخدای برند

    برند در آنچه عرف بازار و صنعت است برای شرکت های بزرگ مطرح و غالب شده است در حالیکه شرکت ها…
  • مدیران ناخدای برند

    برند در آنچه عرف بازار و صنعت است برای شرکت های بزرگ مطرح و غالب شده است در حالیکه شرکت ها…
  • توسعه برند شخصی

    توسعه برند شخصی

    برندسازی شخصی فرآیند شناسایی ارزش منحصر به فرد و متمایزی است که به یک سازمان، تیم و یا پرو…
  • برند ، جایگاه برند، وعده برند، کدام؟

    آیا تابحال در جلسه ای بوده اید که در آن، دو نفر منظور یکسانی داشته اند، اما هر کدام برداشت…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *