خانه اخبار ورود مبلمان پیشرفته دنیته به بازار ایران با همکاری دیجی کالا

ورود مبلمان پیشرفته دنیته به بازار ایران با همکاری دیجی کالا

2 ثانیه خوانده شده
۰
مبلمان دنیته

اولین گروه از محصولات مینیمال برند دنیته هم زمان با اولین شنبه مهرماه سال ۹۵  در قالب بخشی از میزهای این برند به صورت اینترنتی در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت .

محصولات دنیته که با شعار ( دنیته ، مبلمان پیشرفته ) خود را معرفی کرده اند ، همگی به صورت DIY  و بسته بندی شده در بازار ایران ارائه خواهند شد .

مسعود آقابیک مدیر عامل دنیته با اعلام این خبر گفت : سری اول محصولات ما با همکاری بزرگترین فروشگاه اینترنتی کشور ( دیجی کالا ) به صورت آزمایشی ارائه می شوند و در صورت استقبال خریداران از این محصولات ، کل مجموعه مبلمان اداری و مبلمان خانگی این برند به صورت اینترنتی ارائه خواهند شد .

دنیته همگی با هدف تنوع در کاربردها طراحی می شوند و در تمامی آنها مینیمال بودن و مدرن بودن به عنوان اصل پایه ای مورد توجه قرار گرفته است .

در سال ۱۳۸۹ مسعود آقابیک در سن ۲۴ سالگی شرکتی را تاسیس کرد . در ابتدا این شرکت کوچک اقدام به تولید مبلمان اداری برای سایر شرکت ها کرد و به انجام برخی از پروژه های کوچک مشغول بوده است .  در سال ۱۳۹۵ و پس از ۶ سال تولید ، برند دنیته را ثبت و معرفی نمود . نوآوری ، کارایی بالا ، طراحی مینیمال  و چابکی ، ارزش های کلیدی این برند و محصولات ارائه شده توسط آن خواهد بود .

محصولات برند دنیته با هدف سهولت خریداران همگی به صورت مونتاژ و بسته بندی شده ( DIY  ) ارائه می شوند ؛ هرچند که این گروه از محصولات همگی از پایه و در مراحل طراحی تا تولید ، تست می شوند اما نصب توسط کارشناسان دنیته نیز جزو سرویس های این مجموعه است .

جذب نمایندگان فروش محصولات دنیته در ایران از زمستان ۹۵ آغاز می شود و قرار است طبق برنامه تعریف شده ۸ نماینده اصلی محصولات دنیته را در ایران به فروش برسانند .

مسعود آقابیک می گوید : دنیته در حقیقت یک startup است و به همین دلیل با فرهنگ و نوع عملکرد این فضا آشناست. محصولات اداری دنیته مناسب ترین گزینه ها برای استارت آپ ها هستند . یکی از دلایل اصلی که سریعتر بودن جزو ارزش های دنیته است سرعت استارت آپ ها و رو به رشد بودن آنهاست . خصلت سرعت در تهیه باعث می شود که استارت آپ ها در هر زمان بتوانند به سرعت محصولات مورد نیازشان را تامین کنند و قابل ارتقاء بودن نیز باعث می شود که در مسیر پیشرفت ، هزینه ها کنترل شود .

تفسیر پیشرفته از نظر دنیته یعنی قابل ارتقاء بودن یک محصول ، کم جا بودن و تنوع در کارکرد یک محصول .  دنیته سعی دارد تا یک سبک انتخاب باشد ، انتخابی که سریع تر ، سبک تر و آسان تر است و این خصلت ها به صورت دنباله داری در همه ویژگیهای محصولات و ماهیت برند جاری باشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *