خانه اخبار نظرسنجی نگاهی به تبلیغات و اسپانسرینگ “لوازم خانگی اسنوا” در برنامه خندوانه

نظرسنجی نگاهی به تبلیغات و اسپانسرینگ “لوازم خانگی اسنوا” در برنامه خندوانه

7 ثانیه خوانده شده
۰
اسنوا

آیا هدف وسیله را توجیه می کند؟

نگاهی به تبلیغات و اسپانسرینگ "لوازم خانگی اسنوا" در برنامه خندوانه

نام و نام حانوادگی (الزامی)

سمت سازمانی (الزامی)

تلفن همراه (الزامی)

آدرس پست الکترونیکی شما (الزامی)

از نظر شما بعنوان مخاطب، آيا در هويت برند اسنوا ويژگي هاي سرگرم كننده، تفريح و طنز وجود دارد؟

آيا مي توان اين ويژگي را براي لوازم خانگي متصور شد؟

شما با ديدن اين نوع تبليغات، چه تصور و ذهنيتي نسبت به اسنوا خواهيد داشت؟

با تشکر از شما

پاسخ های شما عزیزان در صورت تمایل با نام شما در کانال @Brandabout منتشر خواهد شد.

 

علیرضا جعفری

مدیر مارکتینگ گروه توسعه کسب و  کار آرمانی

Armani Group 

Branding Strategy Solutions

  • گلی پلاس؛ سودای جوانی

    دیر زمانی نیست که گلی ، بیشترین سهم بازار فروش مایع ظرفشوئی در کشور را داشت. اما حالا̷…
  • چسب هل

    چگونه برند خود را نابود کنیم؟

    امروزه تمام کسب و کارها نیازمند ارائه تصویر روشنی از خود نزد افکار عمومی هستند. در این مسی…
  • اسنوا

    هدف وسیله را توجیه نمی کند

    تحلیلی بر همکاری اسنوا و برنامه ی خندوانه در ابتدای هفته با طرح چند سوال با شما خوانندگان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *