خانه اخبار نظرسنجی نگاهی به تبلیغات و اسپانسرینگ “لوازم خانگی اسنوا” در برنامه خندوانه

نظرسنجی نگاهی به تبلیغات و اسپانسرینگ “لوازم خانگی اسنوا” در برنامه خندوانه

7 ثانیه خوانده شده
۰
اسنوا

آیا هدف وسیله را توجیه می کند؟

نگاهی به تبلیغات و اسپانسرینگ "لوازم خانگی اسنوا" در برنامه خندوانه

نام و نام حانوادگی (الزامی)

سمت سازمانی (الزامی)

تلفن همراه (الزامی)

آدرس پست الکترونیکی شما (الزامی)

از نظر شما بعنوان مخاطب، آيا در هويت برند اسنوا ويژگي هاي سرگرم كننده، تفريح و طنز وجود دارد؟

آيا مي توان اين ويژگي را براي لوازم خانگي متصور شد؟

شما با ديدن اين نوع تبليغات، چه تصور و ذهنيتي نسبت به اسنوا خواهيد داشت؟

با تشکر از شما

پاسخ های شما عزیزان در صورت تمایل با نام شما در کانال @Brandabout منتشر خواهد شد.

 

علیرضا جعفری

مدیر مارکتینگ گروه توسعه کسب و  کار آرمانی

Armani Group 

Branding Strategy Solutions

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code