خانه اخبار کی‌اف‌سی با غذای رایگان شبکه‌های اجتماعی را از کار انداخت

کی‌اف‌سی با غذای رایگان شبکه‌های اجتماعی را از کار انداخت

32 ثانیه خوانده شده
۰

ما همگی از شنیدن خبر از کار افتادن موقتی شبکه‌های اجتماعی ناراحت می‌شویم، حال فرقی نمی‌کند که این مدت یک دقیقه باشد یا یک ساعت. بعضی از ما حتی برای ابراز ترس و نگرانی خود از رخ دادن این اتفاق سراغ دیگر شبکه‌های اجتماعی می‌رویم. در همین حین بود که فکر راه‌اندازی کمپین «Don’t Panic Man» به ذهن مدیران کی اف سی رومانی خطور کرد.

free-kfc

در واقع با از کار افتادن شبکه اجتماعی محبوب خود نباید ترسی به دل راه بدهید اما واقعاً چطور شما می‌توانید بر آثار و عواقب این پریشانی فائق آیید؟ اگر در رومانی هستید می‌توانید از یک وعده غذای رایگان کی اف سی لذت ببرید. به عنوان راهی برای جبران استرسی که گاهی اوقات با از کار افتادن شبکه‌های اجتماعی به ما وارد می‌شود، با همکاری آژانس تبلیغاتی «MRM» کمپین «Don’t Panic Man» کی‌اف‌سی‌راه‌اندازی شد. این کمپین به ما یادآوری می‌کند که تا زمان دسترسی به شبکه اجتماعی محبوب خود کار‌های بهتری برای انجام دادن وجود دارد.

free-kfc-2

بنابراین با از کار افتادن پلت‌فرم‌های اجتماعی محبوب کاربران در رومانی (فیس‌بوک، توییتر، اینستاگرام، Snapchat، Tinder و غیره) آنها امکان بازدید از یک سایت خاص وابسته به کی اف سی به نام nuepanicaman.ro را پیدا می‌کنند. این سایت مسئول تأیید مشکلات در رسانه‌های اجتماعی است. با اطمینان از قطع شدن ارتباط با آن شبکه اجتماعی، یک کد مخصوص برای خوردن یک وعده غذای رایگان در کی‌اف‌سی به کاربر داده می‌شود.

نکته کمپین این است که تبلیغ برای دریافت یک وعده غذای رایگان فقط تازمانی صورت می‌گیرد که ارتباط میان شبکه اجتماعی و کاربر قطع است. در این وضعیت برای دریافت یک وعده غذای رایگان کی اف سی باید عجله کنید. این اضطرار شما را وادار به مراجعه به نزدیک‌ترین شعبه رستوران کی اف سی به محل زندگی خود می‌کند و در همین حال زمینه برقراری ارتباط با شبکه اجتماعی محبوب‌تان را نیز به وجود می‌آورد.

free-kfc-3

کی اف سی و MRM با همکاری یکدیگر یک کمپین اوریجینال و هوشمندانه را راه‌اندازی کردند که از اعتیاد به رسانه‌های اجتماعی و نیاز مداوم ما به برقراری ارتباط به عنوان راهی برای نزدیک شدن به برند کی اف سی به شیوه‌ای ساده اما تأثیرگذار سود می‌برد. علاوه بر این، آنها درصدد بودند نگرانی ما نسبت به قطع ارتباط با شبکه اجتماعی را به دستمایه‌ای طنزآمیز برای کمپین‌شان تبدیل کنند.

free-kfc-4

این روش سرگرم کننده در ترکیب با کمپینی هوشمندانه، منجر به کسب یکسری نتایج عالی شد. در هر صورت کمپین فوق با افزایش ۳۰درصدی میزان ترافیک بازدید از سایت در مقایسه با یک روز معمولی، موفق بوده و هدف نهایی هر برند در دنیا را محقق کرده است.

Credits

Client: KFC Romania
Agency: MRM//McCann Romania
Chief Creative Officer: Nir Refuah
Copywriter: Cristina Tatar, Maria Teodorof
Art Director: Vlad Macarie
Client Manager: Gina Zgubea
Programming: Alexandra Visan

creativeguerrillamarketing

 

 

 

 

منبع:فرصت امروز 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *