
اصفهان= شکوه
هویت رقابتی برند شهری اصفهان
اردیبهشت ماه زمان رونمایی از برند اصفهان
فضای مطلوب اقتصادی ایجاد شده بواسطه اجرایی شدن برجام و نیز هجوم گردشگران خارجی به ایران، فضای امید را به شهرهای توریست خیز بین المللی ایرانی مانند اصفهان بازگردانده است. موضوعی که با گفته های استاندار اصفهان بر محوریت گردشگری به عنوان اصلی ترین مزیت رقابتی اصفهان در سند آمایش سرزمین مهر تایید خورده است.
در این شرایط به نظر می رسد موضوع برند سازی شهری که چند سالی است در سمینارهای گوناگون و نیز نوشته های مختلف مورد توجه قرار گرفته است، این بار در این شهر رنگ واقعیت به خود گرفته و قرار است از برند شهری اصفهان در هفته اصفهان (اردیبهشت ماه) رونمایی گردد. براین اساس، مجموعه مطالعات مرتبط با چرایی اجرای این پروژه، سند استراتژیک برند شهری اصفهان و نیز مجموعه ای از شعارها و هویت بصری پیشنهادی مرتبط با این استراتژی از طریق وب سایت www.esfahanbrand.com در معرض دید و قضاوت متخصصین قرار گرفته اند. نکته قابل تامل در این میان انتخاب صفت Majestic یا شکوه به عنوان پیام محوری برند شهری اصفهان و نیز معرفی توریسم فرهنگی خارجی و مردم اصفهان به عنوان مخاطب اصلی پیام این برند می باشند.
20 بهمن ماه آخرین فرصتی است که متقاضیان حضور در این فراخوان ملی می توانند آثار پیشنهادی خود را به دبیرخانه معرفی شده ارسال نمایند. هرچند جایزه ای ۳۰ میلیونی برای ارائه دهنده شعار منتخب تعیین شده است، اما بدون شک اعتبار تعیین شعار برند اصفهان، نگین گردشگری ایران، می تواند برای هر فردی وسوسه انگیز باشد. امید است موج برند سازی شهری در ایران با این پروژه در دیگر نقاط کشور آغاز گردد.
کمپین
اردیبهشت ۲۵, ۱۳۹۵ در ۶:۱۶ ب.ظ
خیلی اتفاق خوبیه که روی اصفهان کار می کنند امیدوارم نتیجه مثبت بده….