خانه اخبار فراخوان انتخاب شعار برای پروژه برند شهری اصفهان

فراخوان انتخاب شعار برای پروژه برند شهری اصفهان

30 ثانیه خوانده شده
۱

اصفهان= شکوه

هویت رقابتی برند شهری اصفهان

اردیبهشت ماه زمان رونمایی از برند اصفهان

 

                فضای مطلوب اقتصادی ایجاد شده بواسطه اجرایی شدن برجام و نیز هجوم گردشگران خارجی به ایران، فضای امید را به شهرهای توریست خیز بین المللی ایرانی مانند اصفهان بازگردانده است. موضوعی که با گفته های استاندار اصفهان بر محوریت گردشگری به عنوان اصلی ترین مزیت رقابتی اصفهان در سند آمایش سرزمین مهر تایید خورده است.

            در این شرایط به نظر می رسد موضوع برند سازی شهری که چند سالی است در سمینارهای گوناگون و نیز نوشته های مختلف مورد توجه قرار گرفته است، این بار در این شهر رنگ واقعیت به خود گرفته و قرار است از برند شهری اصفهان در هفته اصفهان (اردیبهشت ماه) رونمایی گردد. براین اساس، مجموعه مطالعات مرتبط با چرایی اجرای این پروژه، سند استراتژیک برند شهری اصفهان و نیز مجموعه ای از شعارها و هویت بصری پیشنهادی مرتبط با این استراتژی از طریق وب سایت www.esfahanbrand.com در معرض دید و قضاوت متخصصین قرار گرفته اند. نکته قابل تامل در این میان انتخاب صفت Majestic  یا شکوه به عنوان پیام محوری برند شهری اصفهان و نیز معرفی توریسم فرهنگی خارجی و مردم اصفهان به عنوان مخاطب اصلی پیام این برند می باشند.

            20 بهمن ماه آخرین فرصتی است که متقاضیان حضور در این فراخوان ملی می توانند آثار پیشنهادی خود را به دبیرخانه معرفی شده ارسال نمایند. هرچند جایزه ای ۳۰ میلیونی برای ارائه دهنده شعار منتخب تعیین شده است، اما بدون شک اعتبار تعیین شعار برند اصفهان، نگین گردشگری ایران، می تواند برای هر فردی وسوسه انگیز باشد. امید است موج برند سازی شهری در ایران با این پروژه در دیگر نقاط کشور آغاز گردد.

 

 

  • تاثیر برندشخصی قدرتمند بر روی برند مکان

    برداشت دوم: برندشخصی و برند مکان پوردوسی (فردوسی) شاعر بزرگ پارسی می فرماید : به نام خداون…
  • برندسازی و تولید

    برندسازی و تولید

    برداشت اول : برندسازی و تولید بیایید اینگونه آغاز کنیم ، تفکر یک جامعه آیا تاثیری بر روی ک…
  • مشتری محوری یا کارآفرینی محوری

    مشتری، محور کارآفرینی

    گفت و گوی اختصاصی پژمان پاکدامن با دکتر محمود محمدیان در خصوص الزامات بازاریابی در کارآفری…
  • تمایز در بیان همدردی

    نگاهی به برنامه مسئولیت اجتماعی اخیر تپ سی در حادثه پلاسکو پنجشنبه گذشته تهران با فاجعه &n…
  • المپیک و فرصت های از دست رفته ایران

    پیشنهادهای بازاریابانه برای بهره برداری از مهم ترین رویداد ورزشی دنیا بازی های المپیک تابس…
  • مشتری مداری در بازار کم رقیب

    نگاهی به فعالیت های اپلیکیشن SNAPP در مسافریابی اسنپ، به یکی از اپلیکیشن های محبوب مسافران…

یک دیدگاه

  1. کمپین

    اردیبهشت ۲۵, ۱۳۹۵ در ۶:۱۶ ب.ظ

    خیلی اتفاق خوبیه که روی اصفهان کار می کنند امیدوارم نتیجه مثبت بده….

    پاسخ دادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *