خانه دکتر شهریار شفیعی

دکتر شهریار شفیعی

رزومه مختصر تحصیلی و کاری

مشخصات شخصی

نام و نام خانوادگی:       دکتر شهریار شفیعیshafiee

متولد:                      فروردین سال ۱۳۴۹ تهران

شماره تماس:             ۲۵۴۳ ۱۳۵ ۰۹۱۲

نشانی:                      تهران، شریعتی، خیابان مینا، پلاک۵، واحد۴، واحد ۲

پست الکترونیکی:           (هیات علمی IMI ) shafiee@imi.ir

پست الکترونیکی:         (رسمی)  info@brandztech.com

تارنما (وب­سایت):                             www.brandztech.com

سوابق تحصیلی

  • PhD در بازاریابی و برندسازی – دانشگاه رن (RENNES)‌ فرانسه
  • عضو آکادمی‌های پژوهشی CREM و ECOGEST
  • کارشناسی ارشد در پژوهش در علوم مدیریتی (DEA) از بوردوی فرانسه
  • کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی (MBA) با گرایش بازاریابی از سازمان مدیریت صنعتی
  • کارشناس ارشد فلسفه از دانشگاه مطالعات فرهنگی و علوم انسانی (انجمن حکمت و فلسفه)
  • کارشناس ارشد مهندسی عمران از دانشگاه تربیت مدرس
  • کارشناس مهندسی مکانیک از دانشگاه علم و صنعت ایران

سمت های تخصصی / علمی

 

  • عضو شورای راهبردی سبک زندگی مرکز مطالعات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام
  • رئیس هیات مدیره کانون فارغ‌التحصیلان سازمان مدیریت صنعتی
  • عضو هیئت علمی سامانه ملی تدارکات صنعتی ساختمان کشور
  • عضو هیئت علمی سازمان مدیریت صنعتی
  • عضو شورای سردبیری ژورنال Business & Economic Management
  • عضو هیئت تحریریه مجله اتحادیه صنف تولید کنندگان و فروشندگان پوشاک تهران
  • عضو شورای عالی سردبیری نشریه مدیریت بازاریابی و تبلیغات
  • عضو کمیته علمی تخصصی تبلیغات دانشگاه جامع علمی و کاربردی
  • مدیر و موسس آکادمی برند ایران
  • مدیر علمی دوره‌های تخصصی بازاریابی سازمان مدیریت صنعتی (دوره­ی یک­ساله و دوره­ی پیشرفته)
  • مدیر علمی دوره­های تخصصی مدیریت برند IMI
  • مدیر گروه فناوری برندسازی (BrandTech)
  • مدیر علمی گروه هشت (گروه علمی/ پژوهشی)
  • مدیر علمی گروه IMBC (گروه علمی/ پژوهشی)
  • رئیس هیات مدیره دانش­آموختگان سازمان مدیریت صنعتی
  • مشاور امور بازاریابی و برندینگ سازمان­ها و شرکت­های خصوصی در بخش­های متفاوت صنعت و خدمات
  • پنجمین سخنران برتر در میان صد متفکر برتر بازاریابی و برند سال ۲۰۱۰ در لالوند فرانسه(La Londe France)
  • نماینده علمی ایران در چهارمین و پنجمین کنفرانس بین المللی تجارت جهانی سازمان همکاری های اسلامی در سپتامبر ۲۰۱۳  و ۲۰۱۴(۴th &5th OIC WROLD BIZ Conf Sep,2013 &2014)
  • سخنران برتر در همایش بین المللی تجارت جهانی سازمان های همکاری های اسلامی

 

سوابق تدریس

  • دوره‌ مدیریت استراتژیک برند
  • دوره‌ روانشناسی و نشانه­شناسی برند
  • دوره‌ روانشناسی تبلیغات
  • دوره بازاریابی استراتژیک و استراتژی‌های بازاریابی
  • دوره بازاریابی خدمات
  • دوره تدوین طرح تجاری (Business Plan) به همراه نرم افزار تخصصی
  • دوره‌ روش تحقیق ویژه تحصیلات تکمیلی (مقطع کارشناسی ارشد)
  • دوره‌ تحقیقات بازاریابی پیشرفته
  • دوره جایگاه­سازی و هویت­سازی برند
  • دوره‌ مدیریت روابط با مشتریان (CRM) و اندازه‌گیری رضایت مشتریان (CSM)
  • تعریف و تحلیل سنجه­های کمی بازاریابی
  • تاکتیک و تکنیک­های تصویرسازی برند
  • نقش منابع انسانی در جایگاه­سازی برند
  • دوره‌ اصول و مبانی مدیریت بازاریابی
  • دوره تخصصی معماری برند
  • دوره پیشرفته IMBC و طراحی کمپین های یکپارچه
  • دوره تفکر استراتژیک
  • دوره پیشرفته بازاریابی
  • دوره برند سازی پیشرفته
  • دوره تخصصی فروش برند(Brand Sales)
  • تکنیک ها و متدلوژی های علمی نامگذاری برند
  • تکنیک ها و متدلوژی های علمی تدوین شعار تبلیغاتی و شعار سازمانی

 

 

  • برخی از پروژه‌های مشاوره‌ای

رویکرد اصلی در انجام بیشتر پروژه­های مشاوره­ای، که تعدادی از آنها در ذیل آورده شده است، بر اساس مدیریت بازاریابی و برندسازی بوده، لیکن در اصل، موفقیت حاصله در پروژه­های مشاوره ذیل مرهون تلفیق دیدگاه­های صنعت­محور با رویکرد بازارگرا می­باشد. در واقع به دلیل وجود شناخت از صنعت و تکنولوژی- طی سوابق تحصیلی در زمینه مهندسی–ترکیب مناسبی بین مباحث صنعت و بازار به وجود آمده است. بدین معنا که تسلط بر نحوه­ی تحلیل بازار از یک سو و آشنایی با تفکر مهندسی از سوی دیگر باعث گردیده است که ارتباط بین این دو به نحو مطلوب برقرار گردد. این مهم به خصوص در طرح­هایی که مشتمل بر معرفی محصول جدید به بازار بوده، یعنی آن­چه که مربوط به حوزه R&D، تحقیقات بازار، طراحی مفهومی محصول و در نهایت تدوین استراتژی­های ورود به بازار برای محصول جدید و تجاری­سازی آن می­باشد، بسیار موثر بوده است. در واقع این رویکرد (صنعت- بازار­محور)، به خصوص در محصولاتی که محتوای تکنولوژیک (Technology Intensive) آنها بالا بوده، رکن بی­بدیل موفقیت طرح­ها بوده است. در ادامه پاره­ای از پروژه­های مشاوره­ای/ تحقیقاتی صورت پذیرفته، آورده شده است:

  • مدیر بازاریابی و امور مشتریان سازمان مدیریت صنعتی
  • مشاور ارشد بازاریابی سازمان بنادر و دریانوردی PMO
  • مشاور ارشد بازاریابی مرکز تحقیقات مخابرات
  • مشاور مدیر عامل در امور استراتژیک و بازاریابی شرکت بیمه سایان (گروه سرمایه‌گذاری سایپا)
  • تدوین راهبردهای برندسازی و استراتژی­های ورود به بازار بانک گردشگری
  • طراحی کمپین پذیره­نویسی بانک گردشگری
  • مشاور ارشد برندسازی، بازاریابی و طراحی کمپین تبلیغاتی مجتمع تجاری ارگ به عنوان بزرگترین مجتمع تجاری شمال شهر تهران به همراه ترجمان هویت برند مجتمع در عناصر معماری
  • مشاور ارشد برندسازی گروه صنعتی البرزگاز
  • مدیر علمی اولین و تنها طرح کلان ارزیابی برندهای ایرانی در برگیرنده ۲۴ صنعت و ۵۶ زیر صنعت شامل ارزیابی ۴۳۰ برند ایرانی به زیر نظر سازمان توسعه تجارت ایران
  • مشاور ارشد برندسازی و برنامه­های استراتژیک گروه داتیک (Innovate)
  • مشاور ارشد بازاریابی بانک صادرات ایران
  • مشاور بازاریابی شرکت البرزگاز در طرح ارائه روغن موتور ویژه خودروهای گازسوز (از طراحی محصول تا جایگاه­سازی برند در بازار)
  • تدوین استراتژی ورود به بازار و برندسازی رسانه دروازه­ای (آپادانا) شرکت آونگ پویا
  • تدوین مدل انتخاب تکنولوژی مناسب برای طرح سراسری جایگاه‌های گاز برای سازمان بهینه‌سازی سوخت
  • مشاور بازاریابی گروه سپید (از نظارت بر R&D تا جایگاه­سازی برند در بازار)
  • طراحی استراتژی ورود به بازار و برندسازی بسته­های هدیه ویژه کودکان به نام کیمدی Kimdi (طراحی مفهومی محصول، نظارت بر R&D و تدوین استراتژی­های برندسازی)
  • مشاور ارشد بازاریابی مجموعه توچال (بزرگترین مجتمع تفریحی – فرهنگی – ورزشی ایران)
  • طرح آسیب‌شناسی بخش بازاریابی و فروش شرکت رزگاز
  • مشاور بازاریابی در خصوص بیمه آسیا (طرح بازاریابی یک به یک)
  • مشاور ارشد برندسازی کانون تبلیغاتی نقش خیال
  • طرح تجاری ورود به بازار افغانستان برای شرکت پرسی‌گاز
  • طرح توجیهی و طرح تجاری شرکت اسپانیایی – ایرانی Inagro Pars برای ورود به بازار ایران
  • طرح تجاری ورود ماشین‌های فروش خودکار شرکت پویندگان (برای نخستین بار در ایران)
  • آسیب شناسی شرکت آذربنیاد – بزرگترین تولید کننده MDF در ایران
  • آسیب شناسی شرکت کلر پارس (با رویکرد بازرگانی)
  • آسیب شناسی کیفیت خدمات و طرح گسترش بازار در شرکت انبارهای عمومی (گمرک غرب و شهریار)
  • آسیب شناسی و طراحی بخش بازرگانی شرکت لجور
  • راه‌اندازی پروژه CRM در شرکت پایکار بنیان
  • تدوین طرح برندسازی برای شرکت میلادافزار (شاتل)
  • ارزیابی میزان آمادگی شرکت لایزر برای پروژه برندسازی
  • تدوین برنامه راهبردی شرکت مرغک
  • مشاور برند مدرسه مد ایران
  • مشاور برندسازی و توسعه بازار برند لباس عروس پرونوویا
  • تدوین طرح تجاری شامپاین های بدون الکل
  • مشاور بازاریابی و برندسازی محصولات برند AXON انگلستان در صنف کاغذ­های جوهرافشان، فیلم و دستگاههای لمینیتور
  • جایگاه­سازی برند و طراحی هویت یکپارچه معماری (AIG) برای شعبه مرکزی و شعبه VIP نوین­چرم
  • تدوین طرح مطالعاتی اولویت­بندی و بررسی قابلیت­های ورود به بازار و برندسازی در صنعت پوشاک به درخواست شرکت نسیم برکت
  • تدوین طرح مطالعاتی اولویت­بندی و بررسی قابلیت­های ورود به بازار و برندسازی در صنعت بسته­بندی به درخواست شرکت نسیم برکت
  • تدوین استراتژی­های کلان شرکت ابزارآلات برنزاستیل
  • مشاور ارشد برندسازی و بازاریابی برند انارکی در صنعت طلا و جواهر
  • مشاور ارشد برندسازی و بازاریابی گروه صنعتی قائم در صنعت درب­های فرفورژه
  • مشاور برندسازی و توسعه بازار شرکت تبلیغاتی آریادیزاین کیش
  • تدوین و طراحی سند یکپارچه­سازی عناصر هویت برند برکت و جایگاه­سازی آن در بازار غذای بیرون­بر
  • طراحی سند هویت یکپارچه برند به همراه نام­گذاری برند ابزارآلات جراحی، به درخواست شرکت درمان تجهیز آفرید
  • مشاور برندسازی و توسعه بازار محصولات اسباب­بازی اسکار
  • تدوین سند آسیب­شناسی سایت فرش شفقی تبریز با رویکرد تحلیلی در حوزه­ی برندسازی مجازی
  • مجری طرح ارزش­گذاری و تدوین شیوه­های ارزیابی برند درسازمان توسعه تجارت و کمسیون تخصصی برند سازمان توسعه تجارت.
  • مشاور برندسازی و طراح هویت برند و هویت یکپارچه سازمانی برند TRISTA در حوزه محصولات کریستال
  • تحلیل عناصر بصری و ارتباطات یکپارچه برند پرژک در صنعت آرایشی، بهداشتی
  • تحلیل عناصر بصری و ارتباطات یکپارچه برند پفیش در صنعت اسنک
  • تحلیل عناصر بصری و ارتباطات یکپارچه برند امرسان در صنعت لوازم بادوام منزل
  • مشاور برندسازی و بازاریابی برند سیترا در صنعت شیره انگور و محصولات زیرگروه
  • مشاور ارشد برندسازی برند خانه سلامت مایا در حوزه طب سوزنی و ارتقای کیفیت زندگی
  • مشاور ارشد برندسازی موسسه حقوقی آیین توکیل در حوزه وکالت
  • مشاور ارشد برندسازی گروه سرمایه گذاری و ساخت پروژه های مسکونی صدرا
  • مشاور برندسازی و عضو هیات راهبردی شرکت بیمه ما
  • مشاور برندسازی و جایگاه سازی مجدد برند بنیاد تعاون بسیج
  • طراحی هویت بصری برند شالیزه
  • طراحی هویت بصری برند آدرین
  • طراحی هویت بصری برند واینات در صنعت خشکبار
  • مشاور برندسازی و عضو شورای راهبردی شرکت خانه سازی
  • طراحی هویت برند، استراتژی های ورود به بازار و استراتژی محصول برند Whist در حوزه آبمیوه های گازدار
  • طراحی هویت بصری و طراحی کمپین IMBC برند Whist در حوزه آبمیوه های گازدار
  • طراحی هویت برند، استراتژی های ورود به بازار و استراتژی محصول , طراحی هویت بصری و طراحی کمپین IMBC برند گاما در حوزه محصولات دهان و دندان
  • طراحی هویت برند و هویت سازمانی و تدوین سند جایگاه سازی برند dizi
  • طراحی هویت و شخصیت برند T+در حوزه­ی fashion accessories
  • تدوین استراتزی های ورود به بازار، استراتژی های برندسازی ، استراتژی های محصول برند T+در حوزه­ی fashion accessories
  • مشاور برند سازی و عضو شورای راهبردی تبلیغات پست بانک
  • پروژه جامع برندسازی برای برند DaDoSens در حوزه­ی آرایشی درمانی
  • پروژه جامع برندسازی برای شبکه اجتماعی ایران ویج
  • پروژه جامع برندسازی شرکت مهریاسان در حوزه­ی خدمات طراحی سایت و باشگاه مشتریان
  • مشاور برند سازی بانک ملت
  • طراحی هویت و برند پیتزا قرمه سبزی حوزه صنایع غذایی در ایتالیا
  • پروژه جامع برندسازی برای برند زیما در صنعت ساختمان
  • طراحی عناصر برند و نام گذاری برند سیزا در حوزه­ی فشن
  •  طرح برندسازی جامع گروه فرهیختگان ارگ  در گروه صنعتی البرز گاز
  • مشاور بازاریابی بیمه رایان سایپا
  • طراحی و پیاده سازی هویت معماری داخلی باشگاه تنیس پارسیان(ATP)
  • مشاور برندسازی برای برند عقیق پارسیان

۸۴)    طراحی هویت برند سیب لند

۸۵)   طراحی هویت برند و هویت سازمانی برند لوله گستر

۸۶)   مشاور ارشد برندسازی و بازاریابی سواروسکی درایران

۸۷)  ارتقاء وجایگاه سازی مجدد برند  طلا و جواهر کیا

۸۸)   مشاوره و طراحی هویت برند و هویت سازمانی برند والین در محصولات خانگی

۸۹)    مشاوره و طراحی هویت برند و هویت سازمانی و کمپین ارتباطات یکپارچه آموزشگاه بن ژیوار

۹۰)     مشاوره و طراحی هویت برند و هویت سازمانی و برند سازی داخلی آموزشگاه آفاق

۹۱)  مشاوره و طراحی هویت برند و هویت سازمانی و معماری برند پگاه سیستم

۹۲) مشاوره و طراحی هویت برند و هویت سازمانی سالن زیبایی مدیس

۹۳)مشاوره مادر برندسازی موسسه زبان سفیر

۹۴)تدوین و پیاده سازی نظام جامع برند سازی محصولات دریایی ماهان

۹۵) تدوین و پیاده سازی نظام جامع برند سازی برند سایت آموزش موسیقی ریتمیتیکا

۹۶) تدوین استراتژی های بازاریابی و  طرح کسب و کار سایت آموزش موسیقی ریتمیتیکا

۹۷)  جایگاه سازی مجدد (Repositioning) برند سماورهای عالی نسب

۹۸) مشاوره و طراحی هویت برند و هویت سازمانی برند وودآرت در مبلمان اداری

۹۹) تدوین و پیاده سازی نظام جامع برند سازی برند لوازم خانگی آلین

 

برخی از تالیفات

  1. شفیعی، شهریار (زمستان ۱۳۸۴)، “انتخاب تکنولوژی مناسب برای برداشت و انتقال داده‌ها در سیستم سوخت‌رسانی CNG کشور”، فصل‌نامه مدیرساز، شماره ۸، صص ۸۹- ۱۰۰٫
  2. شفیعی، شهریار (بهمن ۱۳۸۵)، “تبلیغات و خودانگاره: رویکردی روان‌شناختی به ارزیابی برند از دید مشتری”، نشریه بین‌المللی مهندسی تبلیغات:‌ ویژه‌نامه نشریه بین‌المللی تحقیقات روابط عمومی، صص ۲۸- ۳۴٫
  3. شفیعی، شهریار (بهمن ۱۳۸۶)، “درآمدی بر مبانی برندسازی”، مدیریت بازاریابی و تبلیغات، شماره ۵، صص ۳۴- ۴۱٫
  4. شفیعی، شهریار (اردیبهشت ۱۳۸۷)، “Customer Satisfaction in Service Sector: Paradigms, Foundations and Theories”، مدیریت بازاریابی و تبلیغات. شماره ۸، صص ۱۳۲- ۱۳۶٫
  5. شفیعی، شهریار (خرداد ۱۳۸۷)، “ابزارهای مدیریت دانش در سازمان‌های یادگیرنده و نقش این سازمان­ها در توسعه دانش‌محور”، کنفرانس شورای عالی مصلحت نظام، تهران، ایران.
  6. شفیعی، شهریار و خلیلی، مریم (مرداد و شهریور ۱۳۸۷)، “نقش سازمان‌های دانش‌محور در توسعه دانش‌محور”، مدیریت بازاریابی و تبلیغات، شماره ۱۰، صص ۲۲- ۲۴٫
  7. شفیعی، شهریار (مهر ۱۳۸۷)، “در اسارت تارهای خودتنیده”، گزیده مدیریت، شماره ۸۶، صص ۴۸- ۴۹٫
  8. شفیعی، شهریار و خلیلی، مریم (۱۳۸۷)، “دانش، دارایی استراتژیک در بازارهای رقابتی: نگرش مفهوم‌شناختی به ذهنیت دورگه مدیران امور بازار در ایران به سامانه‌های دانش‌محور”، مدیریت بازاریابی و تبلیغات، شماره ۱۱، صص ۳۴-۳۶٫
  9. شفیعی، شهریار (بهمن ۱۳۸۷)، “مدل‌های اندازه‌گیری رضایت مشتریان در حوزه خدمات (رویکردی تطبیقی)”، کنفرانس بین‌المللی‌ مدیریت بهر‌ه‌وری و کیفیت در نگرش جهانی شدن، تهران، ایران.
  10. شفیعی، شهریار و خلیلی، مریم (فروردین ۱۳۸۸)، “مدل‌های مدیریت دانش و طیف ابزارهای مناسب آن در مدیریت امور بازار“، مدیریت بازاریابی و تبلیغات، شماره ۱۲، صص ۳۰-۳۵٫
  11. شفیعی، شهریار (۱۳۸۸)، ” نقش یادگیری سازمانی در افزایش رقابت‌پذیری بنگاه‌های اقتصادی (مفاهیم، ابزار و زیرساخت‌های مورد نیاز)”، مدیریت بازاریابی و تبلیغات، شماره ۱۳، صص ۲۲-۲۷٫
  12. شفیعی، شهریار و رنجبر، سمیه (مهر ۱۳۸۸)، “مبانی شخصیت برند”، مدیریت بازاریابی و تبلیغات، شماره ۱۴، صص ۳۲-۳۷٫
  13. شفیعی، شهریار (پاییز ۱۳۸۸)، “زنده باد برند! کدام برند؟”، فصل­نامه برند، شماره ۳، صص ۱۵-۱۸٫
  14. شفیعی، شهریار (آذر ۱۳۸۸)، “رویکردی تحلیلی به کارکرد برندها در عرصه جهانی شدن”، کنفرانس بین‌المللی‌ مدیریت بهر‌ه‌وری و کیفیت در نگرش جهانی شدن، تهران، ایران.
  15. شفیعی، شهریار (دی ماه ۱۳۸۸)، “معرکه برندها – تحلیل مفهوم شناختی مکاتب برند و بن­مایه­های فلسفی هر یک”، مدیریت بازاریابی و تبلیغات، شماره ۱۵، صص ۲۲-۲۷٫
  16. شفیعی، شهریار، اسمعیل­زاده (دی داد)، حسن و اسدی، حجت­اله، “مُدل­های کسب­وکار: از آغاز تا امروز”، مدیریت بازاریابی و تبلیغات، شماره ۱۶ و ۱۷، صص ۲۰-۲۸٫
  17. شفیعی، شهریار و نیروشک، عادل (پاییز ۱۳۸۹)، “هویت رقابتی کشورها – به متد درآوردن یک پارادوکس”، فصل­نامه برند، شماره ۵٫
  18. شفیعی، شهریار، قاسم­پور، لیلا و چمنکار، کاوه (پاییز ۱۳۸۹)، “ظهور و حضور ضد برند در فضای مجازی”، فصل­نامه برند، شماره ۵٫
  19. شفیعی، شهریار و تبریزی، نگار (تابستان ۱۳۹۰)، “چالش­های مزمن حوزه مدیریت برند و برندآوری – با مروری بر موردکاوی دیسنی”، فصل­نامه برند، شماره ۶٫
  20. شفیعی، شهریار و فرشته­خو، رضا (تابستان ۱۳۹۰)، “معنای نما در متن نقش – چگونگی ترجمان هویت برند در معماری مراکز خرید”، فصل­نامه برند، شماره ۶٫
  21. شفیعی، شهریار و جعفری­جو، مینا (بهار ۱۳۹۱)، “مدیریت برند و تکنولوژی ارتباطات – چرخش جایگاه مشتریان در فضای مجازی و چالش مشتریان غیور”، مدیریت بازاریابی و تبلیغات، شماره ۲۲، صص ۲۰-۲۴٫
  22. شفیعی، شهریار و حسینی امین، هادی(۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳)، “بررسی تاثیر استراتژی برندسازی اینترنتی بر ارزش و نگاه مشتریان”،همایش ملی بازاریابی دانشگاه فردوسی مشهد، مشهد، ایران.

 

 

برخی از تالیفات بین­المللی

 

  1. Shafiee, Sh., Ranjbar, S. & Saremi M.S. (April 2010), “Re-assessing of the Brand Personality Scale for Three Brands in Iran’s Market”, ۶th Thought Leaders International Conference in Brand Management, Lugano, Switzerland.
  2. Shafiee, Sh. & Cliquet, G., (May 2010), “The Kano Model and the ServQual Scale: An application to Iranian Retail Banking”, ۱۱th International Research Seminar in Service Management, La Londe les Maures, France.


سمت ها و  فعالیت‌های پیشین علمی/ پژوهشی

  • سردبیر فصل­نامه برند (مجله تخصصی در زمینه برند در ایران)
  • عضو کمیته علمی برند ایران (در سازمان توسعه تجارت ایران)
  • سردبیر فصل نامه برند (تنها مجله تخصصی در زمینه برند در ایران)
  • دبیر علمی و عضو موسس کنفرانس IMBC
  • دبیرعلمی و بنیانگذار کنفرانس فناوری برندسازی
  • مدیر علمی طرح ملی ارزیابی برندهای ایرانی (تحت نظارت مرکز توسعه تجارت ایران)
  • عضو شورای سیاست‌گذاری و هیات علمی شرکت پژوهشی رهیافت
  • دبیر کمیته برند کارگروه مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد
  • عضو هیئت علمی و سخنران سمینار مدیریت تبلیغات
    • تهران // ۱۹ خرداد ۱۳۹۴
  • سخنران سمینار برندسازی در صنعت نساجی
    • تهران // اتاق بازرگانی ۳ خرداد ماه ۱۳۹۴
  • سخنران همایش فروشندگان شرکت تایر سازی ایران یاسا
    • تهران //۲۷ اردیبهشت ماه ۱۳۹۴
  • سخنران کلیدی اولین کنفرانس برند پایدار با رویکرد اجتماعی بنگاه های اقتصادی
    • تهران  // ۲ اردیبهشت ماه ۱۳۹۴
  • دبیر علمی و سخنران کلیدی نهمین کنفرانس برند
    • تهران // ۵ و ۶ اسفند ۱۳۹۳
  • سخنران کلیدی چهارمین کنفرانس بازاریابی،فروش و مدیریت کسب و کار
    • تهران // ۱ اسفند ۱۳۹۳
  • دبیر علمی و سخنران سمینار تکنیکهای تدوین شعار تبلیغاتی و شیوه های علمی تنظیم شعارسازمانی
    • تهران // ۱۱ دی ۱۳۹۳

 

  • عضو هیئت علمی و سخنران سمینار تجارت جهانی و تولیدکنندگان اسلامی
    • تهران // ۱۷ شهریور ۱۳۹۳
  • دبیر علمی و سخنران سمینار استراتژی نامگذاری برند و شیوه های حقوقی ثبت برند
    • تهران // ۳۱ مرداد ۱۳۹۳
  • سخنران همایش مدیریت استراتژیک (TeleConfrence)
    • تبریز // ۲۹ مرداد ۱۳۹۳
  • سخنران کلیدی سمینار برند های برتر و اقتصاد برند
    • // ۴ تیر ۱۳۹۳
  • دبیر علمی، عضو شورای سیاست گذاری و سخنران سومین کنفرانس برندهای تندمصرف
    • تهران // ۲ تیر ۱۳۹۳
  • سخنران کلیدی همایش تکنیک های نوین برندسازی و مشتری مداری در صنعت غذا
    • مشهد // ۲۷ خرداد ۱۳۹۳
  • سخنران کلیدی سمینار استانداردهای آموزشی پلی به سوی پیشرفت و خلاقیت با موضوع سازمان های یادگیرنده
    • تهران // ۲۱ خرداد ۱۳۹۳
  • سمینار بخش بندی بازا ویژه مدیران موسسه زبان سفیر
    • تهران // ۱۹ خرداد ۱۳۹۳
  • سخنران کلیدی کنفرانس مد و فشن در صنعت چرم
    • مشهد // ۸ خرداد ۱۳۹۳
  • سخنران کلیدی سمینار برندسازی، نوآوری و فروش حرفه ای
    • مشهد // ۸ خردادماه ۱۳۹۳
  • عضو هیئت علمی و سخنران کنفرانس توسعه تکنولوژی و فناوری های نوین با موضوع برندسازی محصولات HighTech
    • تهران        // ۲ خرداد ماه ۱۳۹۳
  • سخنران کلیدی سمینار معماری برند و استراتژی حضور با چند برند هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس
    • تهران // ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳
  • سخنران کلیدی سمینار مسئولیت های اجتماعی مدیران و برندسازی ثمن(NGO Branding) سازمان مطالعات بهروری و مدیریت منابع انسانی
    • تهران // ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
  • سخنران کلیدی چهارمین همایش ملی مدیریت برتر
    • تهران //اسفندماه ۱۳۹۲
  • سخنران کلیدی سمینار مدیریت فرآیند فروش (قیف فروش)
    • تهران        //اسفند ماه ۱۳۹۲
  • سخنران کلیدی دهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی
    • تهران        //بهمن ماه ۱۳۹۲
  • سخنران کلیدی در همایش مهندسی فروش
    • کیش        //بهمن ماه ۱۳۹۲
  • سخنران سمینار تفکر استراتژیک ویژه مدیران ماشین سازی ایران
    • تهران        //بهمن ماه ۱۳۹۲
  • سخنران کلیدی در همایش استراتژی های نوین بازاریابی و فروش – بزرگان فروش
    • تهران        //بهمن ماه ۱۳۹۲
  • سخنران کلیدی همایش برندسازی حوزه خدمات
    • تهران           //آذر ماه  ۱۳۹۲
  • سخنران سمینار مدیریت سرمایه گذاری دارایی های نامشهود موسسه آموزشی سفیر
  • تهران //آذر ماه  ۱۳۹۲
  • دبیرعلمی همایش مشاغل پرریسک
  • تهران            //آذر ماه  ۱۳۹۲
  • سخنران کلیدی همایش نوابغ فروش
  • تهران //آذر ماه  ۱۳۹۲
  • سخنران کلیدی همایش فروش به زبان آدمیزاد
  • تهران //آبان ماه  ۱۳۹۲
  • سخنران کلیدی همایش Pre MBA
  • تهران //آبان ماه  ۱۳۹۲
  • دبیرعلمی سومین همایش برندسازی مراکز تجاری پروژه اطلس
  • مشهد //آبان ماه  ۱۳۹۲
  • سخنران کلیدی همایش ملی معماری و طراحی داخلی
  • تهران //مهر ماه  ۱۳۹۲
  • سخنران کلیدی سمینار تخصصی معماری برند ویژه هلدینگ صبا جهاد
  • تهران //شهریور ماه  ۱۳۹۲
  • عضو هیئت علمی و سخنران کلیدی سومین همایش بین المللی بازاریابی و برندسازی اینترنتی
    • تهران // مرداد ماه ۱۳۹۲
  • دبیرعلمی و سخنران شیوه های برندسازی در مجتمع های مسکونی
    • تبریز // تیر ماه ۱۳۹۲
  • سخنران کلیدی سومین همایش ملی کفش ایران
    • تبریز // خرداد ماه ۱۳۹۲
  • سخنران کلیدی همایش مدیریت اقتصاد و سرمایه در دوران رکود
    • تهران // اردیبهشت ماه ۱۳۹۲
  • سخنران همایش مد و پوشاک دانشگاه شریعتی
    • تهران // اردیبهشت ماه ۱۳۹۲
  • سخنران افتتاحیه همایش خانه مدیران
    • تهران // فروردین ماه ۱۳۹۲
  • سخنران کلیدی همایش رضایت مندی مشتریان
    • تهران // اسفند ۱۳۹۱
  • سخنران کلیدی سومین سمینار جایگاه سازی برند با همکاری انجمن صنفی چرم مصنوعی ایران
    • تهران //بهمن ماه ۱۳۹۱
  • رئیس هیات علمی و سخنران کلیدی دومین کنفرانس فناوری برندسازی در مراکز تجاریBrandTech
    • قم //بهمن ماه ۱۳۹۱
  • رئیس هیات علمی و سخنران کلیدی سومین کنفرانس imbc
    • تبریز //دی ماه ۱۳۹۱
  • سخنران کلیدی و عضو هیات علمی کنفرانس باشگاه مشتریان
    • تهران // آذر ماه ۱۳۹۱
  • سخنران کلیدی همایش مدیران شهرداری کشور با موضوع برندسازی شهری
    • تهران //آبان ماه ۱۳۹۱
  • دبیر کمیته برند و عضو کمیته تخصصی همایش مد و مانتو ۲
    • تهران //آبان ماه ۱۳۹۱
  • رئیس شورای سیاست­گذاری همایش باشگاه مشتریان
    • تهران // آذر ۱۳۹۱
  • سخنران کلیدی سومین همایش مدیریت اجرایی (EMBA)
  • تهران // مهر ۱۳۹۱
  • سخنران کلیدی همایش قطارهای پرسرعت
  • تهران // شهریور ۱۳۹۱
  • سخنران کلیدی همایش برند برتر افتخار ملی
    • تهران // تیر ۱۳۹۱
  • عضو موسس شورای سیاست­گذاری و دبیر علمی دومین کنفرانس برندهای تندمصرف (FMCG)
  • تهران // خرداد ۱۳۹۱
  • سخنران اختتامیه همایش خانه مدیران
    • تهران // اسفند ماه ۱۳۹۰
  • عضو موسس هیات­علمی و دبیر کمیته ارتباط با صنعت ششمین کنفرانس بین­المللی برند
  • تهران // بهمن ماه ۱۳۹۰
  • عضو موسس شورای سیاست­گذاری و دبیر علمی کنفرانس فناوری­های برندسازی (BrandTech)
    • تهران // بهمن ماه ۱۳۹۰
  • دبیر علمی و عضو موسس هیات­علمی دومین کنفرانس IMBC
    • تهران // دی ماه ۱۳۹۰
  • سخنران کلیدی همایش علوم نافع
    • تهران // آذر ماه ۱۳۹۰
  • سخنران کلیدی همایش برندهای (B2B Branding)
    • تهران // مهر ماه ۱۳۹۰
  • سخنران و عضو شورای سیاستگذاری و هیات­علمی دومین سمینار جایگاه سازی برند
    • تهران // آبان ماه ۱۳۹۰
  • دبیر کمیته برند و عضو کمیته تخصصی پوشاک فجر ۲
    • تهران //آبان ماه ۱۳۹۰
  • دبیر کمیته برند و عضو کمیته تخصصی همایش مد و مانتو ۱
    • تهران //آبان ماه ۱۳۹۰
  • سخنران کلیدی همایش مدیران اجرایی (EMBA)
    • تهران // تیر ماه ۱۳۹۰
  • عضو موسس شورای سیاست­گذاری و دبیر علمی همایش برندهای تندمصرف
    • تهران // خرداد ماه ۱۳۹۰
  • سخنران کلیدی همایش نوابغ فروش
    • تهران // اردیبهشت ماه ۱۳۹۰
  • سخنران و عضو کمیته تخصصی نخستین همایش پوشاک فجر ۱
    • تهران // اسفند ماه ۱۳۸۹
  • سخنران و عضو کمیته تخصصی نخستین همایش مدو پوشاک ایرانی- اسلامی
    • تهران // اسفند ماه ۱۳۸۹
  • سخنران و عضو موسس هیات­علمی همایش علمی MBA
    • تهران // اسفند ماه ۱۳۸۹
  • سخنران، عضو موسس و عضو هیات­علمی کنفرانس رضایت مشتریان
    • تهران // اسفند ماه ۱۳۸۹
  • عضو موسس شورای سیاستگذاری و دبیر هیات­علمی کنفرانس IMBC
    • تهران // دی ماه ۱۳۸۹
  • سخنران، عضو موسس و عضو هیات­علمی کنفرانس رضایت مشتریان
    • تهران // اسفند ماه ۱۳۸۹
  • دبیر علمی و عضو موسس شورای سیاست­گذاری کنفرانس خرده­فروشی
    • تهران // دی ۱۳۸۹
  • سخنران اولین سمینار صادرات فرش دستباف ایران
    • تهران // مهر ماه ۳۸۹۱
  • سخنران کلیدی کنفرانس مدیریت استراتژیک
    • تهران // شهریور ۱۳۸۹
  • سخنران بیست و ششمین کنگره رادیولوژی ایران
    • تهران // اردیبهشت ۱۳۸۹
  • سخنران و عضو شورای سیاستگذاری و هیات­علمی اولین سمینار جایگاه سازی برند
    • تهران // اسفند ماه ۱۳۸۸
  • عضو هیئت داوران چهارمین کنفرانس بین­المللی مدیریت بازاریابی
    • تهران // اسفند ۱۳۸۸
  • سخنران و عضو شورای سیاستگذاری و هیات­علمی کنفرانس مهندسی تبلیغات
    • تهران // دی ماه ۱۳۸۸
  • سخنران اولین نمایشگاه فرصت­های سرمایه­گذاری در صنعت فرودگاهی و هوانوردی ایران
    • تهران // دی ماه ۱۳۸۸
  • عضو پنل تخصصی مدیریت کیفیت و جهانی شدن برندها و سخنران دومین کنفرانـس بین­المللـی مدیریت بهـره­وری و کیفیـت در نگرش جهـانی شدن
    • تهران // آذر ماه ۱۳۸۸
  • عضو شورای سیاستگذاری و سخنران چهارمین کنفرانس برند
    • تهران // آبان ماه ۱۳۸۸
  • رئیس گروه داوران دومین جشنواره ملی حرکت، ویژه انجمن‌های علمی دانشجویی
    • تهران // اردیبهشت ۱۳۸۸
  • سخنران سومین همایش نرم‌افزارهای سازمانی و دولت الکترونیک
    • جزیره قشم // بهمن ماه ۱۳۸۷
  • عضو هیت علمی و سخنران کنفرانـس بین­المللـی مدیریت بهـره­وری و کیفیـت در نگرش جهـانی شدن
    • تهران // بهمـن ماه ۱۳۸۷
  • عضو شورای سیاست‌گذاری کنفرانس برند
    • تهران // آبان ۱۳۸۷
  • عضو شورای سیاست­گذاری و هیات­علمی نخستین دوره­ی آموزشی مهندسی تبلیغات خلاق
    • اصفهان // مهرماه ۱۳۸۷
  • عضو شورای سیاست­گذاری و هیات­علمی سمینار آموزشی تکنیک­های نوین تبلیغات خلاق و مهندسی تبلیغات
    • تهران // تیرماه ۱۳۸۷
    • سخنران کنفرانس بین‌المللی اخلاق حرفه­ای
  • عضو شورای سیاستگذاری و هیات­علمی و سخنران کنفرانس برند
    • تهران // دی ماه ۱۳۸۶
  • سخنران کنفرانس برند
    • تهران // آذر ماه  ۱۳۸۵
  • سخنران و عضو کمیته در مسیر پیوستن به سازمان جهانی تجارت
    • تهران // تیر ماه ۱۳۸۷
  • داوران کنفرانس تخصصی شیوه‌های نوین تبلیغات
    • تهران // آذرماه ۱۳۸۵

 

استاد راهنما و مشاور و ناظر پایان­نامه­های دانشگاهی کارشناسی ارشد و دکتری

  • بررسی تاثیر تبلیغات بر ارزش ویژه برند Samsung، LG, پارس الکتریک بر اساس سبد محصولات ICT در ایران
  • بررسی تصویر ایران به عنوان یک مقصد گردشگری در میان مجریان تور و آژانس های مسافرتی کشور ترکیه
  • تدوین الگوی طراحی سایت های حوزه یادگیری الکترونیک با استفاده از یافته های روانشناسی، نشانه شناسی و زبان شناسی در سازمان مدیریت صنعتی
  • بررسی رابطه ویژگی های جمعیت شناختی و کیفیت درک شده مشتریان از خدمات بانکی، بانک صادرات ایران( با بهره گیری از مدل سروکوال)
  • بررسی و شناسایی عوامل رضایتمندی بیمه گذاران بیمه نامه های بدنه اتومبیل و پیشنهاد راهکارهای اصلاحی
  • Online Personal Branding
  • بررسی تاثیر استراتژی های برند سازی در فضای وب برای ارتقاء ارزش بر نگاه مشتری: مطالعه موردی تعدادی از آموزشگاه های تخصصی تهران
  • موانع ایجاد برند در صنعت پوشاک زنانه(برای لباس مجلسی)
  • برآورد تاثیر فرآیند ارتباطات یکپارچه بازاریابی و برند بر عامل اعتماد برند در شرکت های سخت افزار ایرانی
  • بررسی عوامل موثر بر حفظ و بالابردن وفاداری الکترونیکی مشتریان در حوزه تجارت B2C
  • تاثیر برند کشور بر تقاضای محصول
  • برند سازی یک شرکت ساخت در و پنجره UPVC و شیشه های دوجداره
  • مطالعه رفتار خرید مراجعان به Hyper Market در تهران
  • ارزش ویژه برند مقاصد گردشگری – مورد مطالعاتی : شوش
  • بررسی و مقایسه ابعاد شخصیتی برند خودروهای ایرانی براساس مدل جنیفر اکر ( مقایسه موردی محصولات ایران خودرو و سایپا )
  • بررسی، انتخاب و تدوین مدل مناسب جهت ایجاد و توسعه برند زعفران در بازار مصرفی ایران
  • بررسی تاثیر ابعاد برند خدمات بر قصد استفاده مجدد (مورد مطالعه بانک پارسیان)
  • بررسی میزان تاثیر استقرار مدیریت دانش بر روی بهره وری کارکنان سازمان های دولتی
  • برند مقاصد گردشگری: مطالعه موردی شوش
  • عوامل موثر بر ایجاد انگیزش شغلی کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی فارس
  • تدوین عناصر آمیزه بازاریابی در خودروهای سنگین با استفاده از فروش AHP
  • مطالعه تطبیقی تاثیر تبلیغات پارتیزانی بر برندآگاهی در صنایع پوشاک(مطالعه موردی برندهای نوین چرم، چرم مشهد و چرم درسا)
  • بررسی تاثیر برند داخلی بر رضایت مشتری(مورد مطالعه : شرکت سایپا)
  • بررسی و ارائه الگوی مناسب آمیخته بازاریابی برای خودروهای سبک باری
  • ارزیابی تاثیر ارزش ویژه برند بر رفتار خرید مشتریان : مقایسه بین انواع مختلف محصولات (مورد کاوی : شرکت گلوبال برند تویز، مینو و رایورز)
  • ارزیابی تاثیر طبقه نام تجاری، آگاهی از نام تجاری و قیمت بر تمایلات رفتاری مشتریان رایانه دستی در شهر تهران
  • بررسی عوامل و تکنیک های موثر بر وفاداری مشتریان در بانکداری الکترونیکی جمهوری اسلامی ایران
  • بررسی تصویر برند محصولات لبنی ایرانی در ذهن مشتریان به روش مهندسی کانسی
  • بررسی استراتژیک میان اقبال پزشکان متخصص سرطان ایرانی نسبت به دارو های ضد سرطان تولید داخلی
  • شناسایی عوامل موثر بربرند سازی محصولات غذایی ایران و ارائه الگوی مناسب برای گروه تولید ی مهرام
  • ارزیابی اثر نام تجاری بر ادراک مصرف کنندگان کالاهای تند مصرف غذایی به روش آزمون تجربی از رویکرد علوم شناختی
  • شناسایی و تبیین استراتژی های موثر در برند سازی بر مبنای مدل تحلیل معماری برند BAM مورد مطالعه صنعت دارو سازی ایران

 

پاسخ دهید