خانه مقالات برندینگ شناخت داخلی برند: مهم ترین بخش معرفی برند

شناخت داخلی برند: مهم ترین بخش معرفی برند

2 ثانیه خوانده شده
۰
برندسازی داخلی

وقتی فرآیند گسترده برندسازی را طی می کنید، یک استراتژی جدید، یک پیام جدید، و شاید حتی یک لوگو یا شعار جدید خواهید داشت. اما بعد چی؟ به عنوان کارشناس، می توان گفت اغلب به دنبال تبلیغات رسانه ای و عمومی می روند. اما توصیه ما به شما این است: صبر کنید. اگر شما بدون اطلاع دادن به کارکنان خود به تبلیغات خارجی روی آورید، ممکن است در برند جدید خود شکست بخورید.
حتما متوجه شده اید که ما در این سایت در مورد کارکنان زیاد صحبت می کنیم. چرا؟ چون کارکنان شما مهم ترین قسمت پازل برند شما هستند. عدم اطلاع رسانی به آنها و عدم شمول آنها در برند جدیدتان می تواند جلوی موفقیت معرفی برند جدیدتان را بگیرد. در اینجا چهار دلیل برای معرفی برندتان به کارکنان قبل از معرفی عمومی را می آوریم:
۱٫ کارکنان شما سفیر برندتان هستند: کارکنان شما انسانی ترین بخش بیشتر برند شما هستند که چهره روزانه برند شما محسوب می شوند. کارکنان شما وعده برند شما را به طور مستقیم به مشتریان، شرکا، جامعه، رسانه ها، سرمایه گذاران، و غیره می رسانند. کارکنان شما اگر ندانند برند شما چیست، چگونه می توانند سفیر برند شما باشند؟ اطمینان حاصل کنید که کارکنان شما برند جدید شما را به طور دقیق می شناسند و می دانند علت تغییر برند چیست ، و مطمئن شوید تصویر جدید برند شما با پیام آن دیده می شود.


۲٫ اگر کارکنان شما ندانند، سلیقه ای عمل خواهند کرد: کارکنان تان باید بتوانند تغییر برند را توضیح داده و قادر به پاسخ به سوالاتی که از آنها پرسیده می شود، باشند. در غیر این صورت، به خصوص اگر تغییر در استراتژی زیاد باشد سردرگمی کارکنان شما در عمل منعکس خواهد شد.


۳٫ کارکنان شما می توانند به اضافه شدن هیجان برند جدید شما کمک کنند: یک برند جدید به ویژه وقتی با مواردی مانند لوگو یا پیام جدید ظاهر می شود امری هیجان انگیز است. با در جریان قرار دادن کارکنان تان در مورد تغییرات ایجاد شده، می توانید شور و هیجانی ایجاد کنید که یک مصاحبه مطبوعاتی نمی تواند.


۴٫ تعهد کارکنان خود را به جای از بین بردن آن افزایش دهید: با در جریان قرار دادن کارکنان تان درباره معرفی برند قبل از معرفی عمومی، به آنها نشان می دهید که کارکنان شما به همان اندازه که برای مشتریان ارزش قائل هستید، ارزشمند هستند. یک برند تنها در مورد جذب مشتریان جدید، به دست آوردن سهم بازار، و غیره نیست. بلکه القای غرور در میان افرادی است که با شما کار می کنند. معرفی خارجی یک برند بدون اینکه در ابتدا به آموزش مخاطبان داخلی خود بپردازید، به سردرگمی و سرخوردگی آنها منجر می شود. و چرا که نه؟ هنگامی که شما کارکنان خود را در برند خود نگنجانید، در واقع به آنها می گویید که به آنها اهمیتی قائل نشده اید و یا حتی بدتر، آنها را فراموش کرده اید.

telegrambrandabout.irinstagrambrandabout.ir
البته، در دنیای واقعی، همیشه امکان پذیر نیست که قبل از معرفی عمومی به معرفی داخلی برند پرداخته شود. اما راه های دیگری نیز وجود دارد. به خصوص در شرایطی که پنهان کاری مهم است، اغلب پیشنهاد می کنیم کارکنان را هم زمان با معرفی عمومی درجریان قرار دهید، و یا کارکنان خود را به روش های دیگری در جریان قرار دهید تا برای معرفی عمومی آمادگی داشته باشند.


شما در زمان معرفی برند چگونه کارکنان خود را در جریان این امر قرار می دهید؟ علاقه مند به شنیدن ایده های شما هستیم.

 

بخــوانیـــــد، بیـــاموزیـــــد، قدرتـــــمند شوید

برندابات مرجع تحلیلی، آموزشی برندینگ، بازاریابی، تبلیغات

گروه توسعه کسب و کار آرمانی ارائه دهنده راهکار برندسازی، مارکتینگ و تبلیغات

کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به وب سایت BrandAbout میباشد . کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

 

 

  • تاثیر برندشخصی قدرتمند بر روی برند مکان

    برداشت دوم: برندشخصی و برند مکان پوردوسی (فردوسی) شاعر بزرگ پارسی می فرماید : به نام خداون…
  • برندسازی و تولید

    برندسازی و تولید

    برداشت اول : برندسازی و تولید بیایید اینگونه آغاز کنیم ، تفکر یک جامعه آیا تاثیری بر روی ک…
  • مدیران ناخدای برند

    برند در آنچه عرف بازار و صنعت است برای شرکت های بزرگ مطرح و غالب شده است در حالیکه شرکت ها…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code