خانه مقالات برندینگ سه راهکار عمده برای خلق استراتژی برند موفق

سه راهکار عمده برای خلق استراتژی برند موفق

0 ثانیه خوانده شده
۲
  • تاثیر برندشخصی قدرتمند بر روی برند مکان

    برداشت دوم: برندشخصی و برند مکان پوردوسی (فردوسی) شاعر بزرگ پارسی می فرماید : به نام خداون…
  • برندسازی و تولید

    برندسازی و تولید

    برداشت اول : برندسازی و تولید بیایید اینگونه آغاز کنیم ، تفکر یک جامعه آیا تاثیری بر روی ک…
  • مدیران ناخدای برند

    برند در آنچه عرف بازار و صنعت است برای شرکت های بزرگ مطرح و غالب شده است در حالیکه شرکت ها…
  • مدیران ناخدای برند

    برند در آنچه عرف بازار و صنعت است برای شرکت های بزرگ مطرح و غالب شده است در حالیکه شرکت ها…
  • توسعه برند شخصی

    توسعه برند شخصی

    برندسازی شخصی فرآیند شناسایی ارزش منحصر به فرد و متمایزی است که به یک سازمان، تیم و یا پرو…
  • برند ، جایگاه برند، وعده برند، کدام؟

    آیا تابحال در جلسه ای بوده اید که در آن، دو نفر منظور یکسانی داشته اند، اما هر کدام برداشت…

۲ دیدگاه ها

  1. شهاب

    فروردین ۳۱, ۱۳۹۴ در ۵:۵۱ ب.ظ

    اینهایی که نوشتید پایه و اساس بازاریابی است ولی باعث خلق برند موفق نمیشه و کافی یست. لطفا نظریه پردازی تفرمایید

    پاسخ دادن

    • پژمان پاکدامن

      اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ در ۳:۵۶ ق.ظ

      سلام و درود فراوان
      جناب آقای شهاب حمیدی
      از اینکه نظرتان را منتشر نمودید بی نهایت سپاسگزارم
      در جهت پاسخ به نظر شما عرض می کنم مطمئنا یک مقاله کوتاه نمی تواند یک برند خلق کند و در تیتر مطلب تاکید شده است
      مسلما برای خلق یک برند دانش بیشتری نیاز است که در واقع رسالت وب سایت برند ابات افزایش دانش برندینگ در ایران خواهد بود
      موفق باشید
      “بخوانیم ، بیاموزیم و قدرتمند شویم”

      پاسخ دادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *