خانه مقالات برندینگ زمان مناسب برای بازسازی کسب و کارهای کوچک

زمان مناسب برای بازسازی کسب و کارهای کوچک

6 ثانیه خوانده شده
۰

بازسازی برند قوی پیش نیاز لازم برای موفقیت بوده و اگر انتظار دارید مشتریان شما به برندتان اعتماد کرده و در آن سرمایه گذاری کنند، باید در کسب و کارتان در مورد هویت برند خود مطمئن شوید. بازسازی برند  مشخصات خاصی خلق کرده و نشان می دهد شما که هستید و کسب و کارتان چه چیزی ارائه می دهد پس مهم است که بدانید چه کارهایی باید انجام دهید. اما اگر اولین بار این کار را درست انجام ندهید و یا زمانی که برند شما نیازمند تغییر است چه اتفاقی می افتد؟ به همین دلیل در این مقاله در مورد بازسازی برند صحبت می کنیم.

telegrambrandabout.irinstagrambrandabout.ir

بازسازی برند  درست سبب می شود شما مشتریان مناسب را هدف قرار دهید و در بهترین موقعیت بازار شلوغ و رقابتی خود قرار گیرید. این کار به شما اجازه خواهد داد هویت برند قوی ایجاد کنید اما زمانی که بازسازی برند  شما با شکست مواجه می شود، چه اتفاقی می افتد ؟ شاید شما به نتیجه مطلوبی نرسید یا نیاز به ایجاد یک شرکت موفق برای بازار جدید داشته باشید، در این صورت بازسازی برند می تواند کلید افزایش فروش و مشتریان فعال شده و سبب وجه تمایز شما نسبت به رقبا می شود.

چه به دنبال برندسازی مجدد خود با یک چهره کاملا متفاوت هستید و یا می خواهید به نوسازی آنچه قبلا از آن نتیجه گرفته اید، باشید بازسازی برند روش بسیار خوبی برای این کار است. چه در گام بعدی طرح جامع کارآفرینی خود باشید و یا شانس آخر برای جلوگیری از شکست کسب و کارتان هستید، بازسازی برند  ارزش امتحان را دارد. هنگامی که تحقیقات اولیه خود را انجام دادید و متوجه شدید این فرایند مستلزم چه مواردی است، زمان آن است که دقت کنید و تصمیم جدی بگیرید.

بازسازی برند چیزی نیست که به آرامی صورت گیرد زیرا نباید از چاله درآمده و به چاه بیافتید. اما اگر فکر می کنید بازسازی برند سبب جذب سرمایه گذاری و یا پیشرفت کسب و کار شما می شود، به خواندن این مقاله ادامه دهید. در این مقاله چند نکته در مورد زمانی که برای بازسازی برند شما مناسب است آورده ایم تا اطمینان حاصل کنید تمام موارد مهم به آرام ترین شکل ممکن به پیش می رود.

 

مطمئن شوید که تیم شما آماده است

برندسازی تماما در مورد زیبایی شناختی و جنبه های بصری کسب و کار شما نیست، بلکه در مورد ارزش های شرکت و روش های حرفه ای نیز می باشد. یعنی باید اطمینان حاصل کنید که شما با کارکنان خود صادق و شفاف هستید و مطمئن شوید که آنها آماده هر گونه تغییر بزرگی که می خواهید انجام دهید هستند. البته، به عنوان صاحب کسب و کار، شما حرف آخر را می زنید، اما باید به یاد داشته باشید که نیروی کار شما سبب چرخش چرخ کسب و کار شما می شوند، پس درنظر گرفتن نظرات آنها ارزشمند است.

اطمینان حاصل کنید که کارکنان خود را در اکثریت قریب به اتفاق (اگر نه همه) تصمیمات بزرگ شرکت قرار می دهید و در مورد برنامه های آینده خود شفاف و روشن باشید، به خصوص اگر شما کسب و کار بسیار کوچکی با یک تیم بسیار جدی را مدیریت می کنید. جلسات منظمی برای کارکنان ترتیب دهید و آنها را به پیشرفت تشویق کنید. اطمینان حاصل کنید که به حرف تمام کارکنان خود گوش می دهید. انجام این کار سبب ایجاد حس ارزشمندی و قدردانی در اعضای تیم شما می شود که برای ایجاد یک فضای کاری که موجب افزایش بهره وری و کار گروهی موثر شود، بسیار حیاتی است. به احتمال زیاد، شما ابر قهرمان نیستید و نمی تواند همه کارها را خودتان انجام دهید. پس موقع بازسازی برند مهم است که از کمک کارکنان خود استفاده کنید.

 

از ارزش های اصلی خود زیاد دور نشوید

مسلما تمام کار بازسازی تغییر هویت فعلی شرکت و ایجاد تغییر روی برند قبلی است. اما هر تغییری که انجام می دهید، مهم آن است که از ارزش های اصلی خود فاصله نگیرید. تفاوت ظریف اما قطعی بین بازسازی کسب و کار موجود و راه اندازی یک شرکت کاملا جدید وجود دارد و باید این تمایز را قبل از هر گونه پیشرفت در کار خود یاد بگیرید.

هویت برند آشفته به نوبه خود سبب دوری مشتریان از شما می شود. بنابراین باید شفاف و مطمئن باشید که چه کسی هستید و چه چیزی را به مصرف کنندگان ارائه می دهید. شما می توانید این کار را با حفظ عناصر هویت اصلی برند خود (طرح رنگ، لوگو و یا اخلاق مداری) انجام دهید. این کار مشتریان فعلی شما را از سردرگمی نجات داده و به مشتریان جدید و بالقوه اطمینان می دهد که تحت تاثیر برندسازی آشفته قرار نمی گیرند.

 

به دنبال تخصص افراد حرفه ای باشید

برندسازی کسب و کارتان و کارهای مورد نیاز برای بازسازی برند موفق حساس اما درست انجام دادن آنها ضروری است. پس ارزش آن را دارد که زمان و پول خود را برای رسیدن به نتیجه مطلوب سرمایه گذاری کنید. یکی از راه های رسیدن به نتیجه مطلوب آن است که از کمک متخصصان واجد شرایط که می توانند در فرایندهای مختلف بازسازی برند مانند کارشناسان برند و بازاریابی ، طراحان گرافیک بهره بگیرید.

 

بخــوانیـــــد، بیـــاموزیـــــد، قدرتـــــمند شوید

برندابات مرجع تحلیلی، آموزشی برندینگ، بازاریابی، تبلیغات

گروه توسعه کسب و کار آرمانی ارائه دهنده راهکار برندسازی، مارکتینگ و تبلیغات

کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به وب سایت BrandAbout میباشد . کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

  • تاثیر برندشخصی قدرتمند بر روی برند مکان

    برداشت دوم: برندشخصی و برند مکان پوردوسی (فردوسی) شاعر بزرگ پارسی می فرماید : به نام خداون…
  • برندسازی و تولید

    برندسازی و تولید

    برداشت اول : برندسازی و تولید بیایید اینگونه آغاز کنیم ، تفکر یک جامعه آیا تاثیری بر روی ک…
  • مشتری محوری یا کارآفرینی محوری

    مشتری، محور کارآفرینی

    گفت و گوی اختصاصی پژمان پاکدامن با دکتر محمود محمدیان در خصوص الزامات بازاریابی در کارآفری…
  • مدیران ناخدای برند

    برند در آنچه عرف بازار و صنعت است برای شرکت های بزرگ مطرح و غالب شده است در حالیکه شرکت ها…
  • توسعه برند شخصی

    توسعه برند شخصی

    برندسازی شخصی فرآیند شناسایی ارزش منحصر به فرد و متمایزی است که به یک سازمان، تیم و یا پرو…
  • برند ، جایگاه برند، وعده برند، کدام؟

    آیا تابحال در جلسه ای بوده اید که در آن، دو نفر منظور یکسانی داشته اند، اما هر کدام برداشت…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *