خانه رکود بازار و راه ناگزیر مارکتینگ و برندینگ Market stagnation and the inevitable way of marketing and branding

Market stagnation and the inevitable way of marketing and branding

0 ثانیه خوانده شده
۰

رکود بازار و راه ناگزیر مارکتینگ و برندینگ

  • فرایند خرید مصرف کننده

    فرایند خرید مصرف کننده

    ایستگاه دوم -بخش اول یافتن راه هایی که بر فرایند تصمیم گیری مصرف کننده تاثیر بگذارد، امری …
  • برند رهبری

    چگونه برند رهبری بسازیم؟

    رهبران و رهبری [مانند مادران و مادری] یکی نیستند. هر چند هر دو مهم اند. تمرکز بر رهبر به م…
  • سفری از رفتار مصرف کننده به برندینگ

    سفری از رفتار مصرف کننده به برندینگ

    سفری از رفتار مصرف کننده به برندینگ ایستگاه نخست مدت ها بود تصمیم به نگارش کتابی در مورد ر…
  • سال ۹۷ حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شد

    به گزارش گروه برندابات؛ رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت آغاز سال ۱۳۹۷ هجری…
  • مهرداد انوری -ویژه نامه نوبهار 97

    عصر آینده عصر خدمات است

    نوروز باستانی نوید بخش پایانی برای تلاش ‌ها و کوشش‌های یکساله‌ای است که پر …
  • پرفسور گیلانی -ویژه نامه نوبهار 97

    سال ۹۷ ایجاد رقابت آزاد

    عید نوروز که خود یک برند برتر ایرانی جهانی است و در سازمان ملل هم ثبت شده است, به تمامی صا…
  • فرایند خرید مصرف کننده

    فرایند خرید مصرف کننده

    ایستگاه دوم -بخش اول یافتن راه هایی که بر فرایند تصمیم گیری مصرف کننده تاثیر بگذارد، امری …
  • برند رهبری

    چگونه برند رهبری بسازیم؟

    رهبران و رهبری [مانند مادران و مادری] یکی نیستند. هر چند هر دو مهم اند. تمرکز بر رهبر به م…
  • سفری از رفتار مصرف کننده به برندینگ

    سفری از رفتار مصرف کننده به برندینگ

    سفری از رفتار مصرف کننده به برندینگ ایستگاه نخست مدت ها بود تصمیم به نگارش کتابی در مورد ر…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code