خانه دوره مدیریت ارتباط با مشتریان – کد دوره ۹۵۷۷

دوره مدیریت ارتباط با مشتریان – کد دوره ۹۵۷۷

 


 

محتوای دوره

مبانی و اصول ارتباط با مشتریان (CRM) و مشتری سازی                                                      

شناخت،ضرورت و طبقه بندی مشتریان و تکنیک های مواجهه با مشتری

ساختار و وظایف بخشهای ارتباط با مشتریان                                                                          

عناصر موثر بر مشتری مداری و وفادارسازی                                                                            

اصول مدیریت و بکارگیری ابزارهای ارتباطی و موثر بر مشتری                                                    

برنامه ریزی سالیانه                                                                                                      

اصول مذاکرات ارتباطی با مشتری                                                                                      

رفتارشناسی مشتری 

 

 
مدرس

عادل دهدشتی

فارغ التحصیل رشته مدیریت اجرایی – فرانسه

کارشناسی مهندسی مکانیک

مدرس و مشاور ارتباطات، برندینگ و تبلیغات 

سابقه مدیریت در برندهای اسنوا، دوو الکترونیک، ظریف مصور 

 

شروع دوره
 

زمان برگزاری:  مهرو آبان ۹۵ 

مدت دوره: ۸ساعت ۱جلسه ۸ ساعته

محل تشکیل کلاس: 

  ۱-دانشگاه علمی کاربردی |میدان ونک – جهان کودک

۲- دانشگاه علمی کاربردی | انقلاب – پل حافظ

شرایط ثبت نام:

  شهریه ۱٫۸۹۰٫۰۰۰ ریال (یکصدو هشتاد ونه هزار تومان)              

  ثبت نام گروهی شامل تخفیف  ۳ تا ۵ نفر ۵%                              

  ثبت نام گروهی شامل تخفیف بیش از ۶ نفر ۱۰%                  

ارائه مدرک مشترک دانشگاه جامع علمی و کاربردی و برندابات

نحوه پرداخت:

ثبت نام و پرداخت شهریه به دو روش زیر امکان پذیر می باشد:

روش اول- پرداخت شهریه به حساب جاری ۱-۱۰۴۳۲۷۰-۸۰۰-۸۳۵ به شماره کارت ۶۲۱۹۸۶۱۰۱۷۳۶۳۰۲۸ نزد بانک سامان شعبه پارک ساعی بنام پژمان پاکدامن                                                                  

روش دوم- ازطریق ثبت نام و رزرو در سایت 

register-icon

 جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام با خانم پیرهادی  ۸۸۴۵۱۳۱۹ | ۰۹۳۵۸۷۶۸۹۲۸ تماس بگیرید.

۲ دیدگاه ها

  1. […] مدیریت ارتباط با مشتریان با رویکرد وفادارسازی مشتریان […]

    پاسخ دادن

  2. CRM

    شهریور ۱۴, ۱۳۹۷ در ۱۲:۵۲ ب.ظ

    آیا این دوره در سال ۱۳۹۷ تکرار خواهد شد؟

    پاسخ دادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *