خانه اخبار دانلود کتاب ” تمایز یا نابودی “

دانلود کتاب ” تمایز یا نابودی “

9 ثانیه خوانده شده
۰
دانلود کتاب تمایز یا نابودی

فرمت فایل : pdf
حجم فایل : ۳۱۰ کیلوبایت
نویسنده کتاب : جک تراوت

مقدمه کتاب
در عصر انفجار تنوع کالا و خدمات به سر می بریم. همه روزه زیر بمباران پیام های تبلیغاتی برای محصولات و خدمات متعدد هستیم . نتیجه پژوهش نشان می دهد که یک مصرف کننده معمولی روزانه حدود ٣٠٠٠ پیام بازرگانی دریافت می کند. انتخاب از میان این گستردگی تنوع و تصمیم گیری در میان حجم وسیع تبلیغات، رقابتی بسیار فشرده را به سازما نها دیکته میکند.
در بازار امروز نه تنها شاهد رقابتی فشرده تر هستیم ، بلکه رقابت ها سخت تر و زیرکانه تر شده اند. قانون و موفقیت در این بازار زیرکی و هوشمندی مدیران را می طلبد.
مدیران هوشمند هر روز صبح، با این سؤال و دغدغه فکری کار خود را آغاز می کنند که “چرا مشتری باید از میان این همه گزینه، کالا یا خدمت سازمان ما را خریداری کند؟”
در چنین شر ایطی بهترین استراتژی، تمرکز بر روی نقاط قوت است . مدیران هوشیار می دانند که رمز پیروزی در چنین بازاری ، تمرکز برروی تمایزهاست و لذا به شدت از افتادن در دام همه چیز برای همگان” پرهیز میکنند و تلاش دارند تا وجوه تمایز خود را حفظ کرده و هر روز پررنگ تر بسازند.
جک تراوت، نویسنده کتاب تمایز یا نابودی که به او لقب “پدر تمایز ” داده اند، به مدیران هشدار می دهد که « موتور بازارهای رقابتی، حق انتخاب است » گزینه های مناسب متعددی برای مشتریان آماده شده و اگر مرتکب اشتباه شوید، برایتان گران تمام خواهد شد . رقبا کسب و کارتان را از چنگتان بیرون می آورند و بازپس گیری آن خیلی آسان نیست . شرکت هایی که این واقعیت را درک نکنند از بین میروند.

برای دانلود کتاب روی لینک زیر کلیک کنید :

دانلود PDF کتاب ” تمایز یا نابودی “

دل کیهان را اگر بگشاییم این سخن را خواهیم شنید ” هر کنشی واکنشی را در پی دارد ” پس بر این باور باشید ! همه کردار ما چه خوب و چه زشت ، بی بازگشت نخواهد بود .

  • مدیران ناخدای برند

    برند در آنچه عرف بازار و صنعت است برای شرکت های بزرگ مطرح و غالب شده است در حالیکه شرکت ها…
  • توسعه برند شخصی

    توسعه برند شخصی

    برندسازی شخصی فرآیند شناسایی ارزش منحصر به فرد و متمایزی است که به یک سازمان، تیم و یا پرو…
  • برند ، جایگاه برند، وعده برند، کدام؟

    آیا تابحال در جلسه ای بوده اید که در آن، دو نفر منظور یکسانی داشته اند، اما هر کدام برداشت…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *