خانه اخبار تغییر نام شکلات معروف “Kit Kat” به “YouTube Break” در جهت ایجاد کمپین مشترک با گوگل

تغییر نام شکلات معروف “Kit Kat” به “YouTube Break” در جهت ایجاد کمپین مشترک با گوگل

10 ثانیه خوانده شده
۰

kitkat

شکلات معروف Kit Kat و شبکه ی اینترنتی بزرگ YouTube بار دیگر در کنار هم قرار گرفته اند. نام “YouTube Break” از این پس به جای نام “Kit Kat”  بر روی این شکلات در سراسر انگلستان قرار خواهد گرفت. برند نستله نیز به عنوان اسپانسر برنامه های جدید YouTube در تهیه ی کلیپ ها و فیلم ها برای گوشی های موبایل در جهت نشان دادن این تغییرات خواهد بود. بدین معنی که اگر در مقابل گوشی تلفن کلمه ی ” YouTube my Break ” را بیان کنید، نرم افزار تشخیص صدا مستقیما شما را به سمت ویدیوهای پربازدید آن روز هدایت می کند.

همه ی این برنامه ها قسمتی از معاملات رمزآلود مالی میان برندهایی است که از سپتامبر ۲۰۱۳ بایکدیگر مراودات و همکاری هایی داشته اند. در کمپین قبلی، گوگل با همکاری شبکه ی قدرتمند خود YouTube ، نام “Android Kit Kat” را برای نرم افزارهای موبایل انتخاب کرد که بر روی ۵۰میلیون بسته بندی شکلات در سراسر دنیا قرار گرفت.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *