خانه راهکارهای تخصصی

راهکارهای تخصصی

 

خدمات مشاوره گروه آرمانی

 

  • شناخت و بررسی وضعیت موجود کسب وکار
  • بررسی دغدغه ها، اهداف و چشم اندازها
  • آسیب شناسی سازمان و طرح مسئله
  • تدوین استراتژی حل مسئله
  • تدوین تاکتیک ها و راه حل های مناسب جهت دستیابی به اهداف
  • ارایه مدل عملیاتی برای پیاده سازی
  • مشاوره برندسازی
  • برندسازی داخلی
  • ارتباطات یکپارچه بازاریابی
  • برنامه ریزی تبلیغات
  • برنامه های روابط عمومی و حسن شهرت
  • برگزاری سمینارها و همایش ها
  • آموزش فردی و درون سازمانی
  • معماری و طراحی داخلی
  • معماری مجتمع های اداری و مسکونی خاص
  • طراحی و دکوراسیون داخلی سبک های کلاسیک و مدرن
  • طراحی و اجرای استندهای نمایشگاهی بر مبنای برندسازی
  • دیزاین و چیدمان فضاهای هتلی، تجاری و اداری بر پایه ایجاد تصویر ذهنی برند

 

 

ورود موفق در هر حوزه کسب وکار نیازمند شناسایی ویژگی ها، فرصت ها و تهدیدهای موجود در آن حوزه می باشد. بهره مندی از این شناخت و آگاهی موجب می گردد که با قدرت کافی یک تجارت انتخاب گردد و به سودآوری برسد.

 

مشاوره برندینگ (برندسازی) Branding

پیش بینی تغییرات بازار، برخورد هوشمندانه با آن و بهره برداری از فرصت های موجود، تنها راه تبدیل محصولات و خدمات هر سازمان به برندی قدرتمند در بازار و دستیابی به رهبری بازار است.گروه آرمانی با تطابق تحلیل های حاصل از بررسی مشتریان، رقبا و شرکت، فرصت های کشف نشده در بازار را شناسایی کرده و با معرفی این فرصت ها مسیر موفقیت و سود آوری در بازار را آشکار می سازد.جهت آشنایی با فرایند برندسازی کلیک نمایید.

  • توسعه برند
  • استراتژی های برند
  • هویت سازی برند
  • مدیریت برند

 

مشاوره بازاریابی (مارکتینگ)Marketing

شناسایی نیازها و توانمندی های یک سازمان و تطابق آن با اهداف استراتژیک آن و در نهایت ارائه بهترین و موثرترین روش بازاریابی، کانال های فروش، نقاط تماس با مشتری و روش های قیمت گذاری، از یک مشاوره بازاریابی مناسب حاصل می گردد.

  • تحقیقات بازاریابی
  • تدوین و اجرای برنامه جامع و یکپارچه بازاریابی

 

مشاوره تبلیغات Advertising

  • طراحی و تدوین کمپین های تبلیغاتی
  • ایده پردازی و طراحی و اجرای استراتژی خلاق تبلیغاتی
  • مشاوره در انتخاب هدفمند رسانه

 

مشاوره برنامه های روابط عمومی PR

  • مشاوره و طراحی فرآیندهایی ارتباط با مشتریان و باشگاه مشتریان
  • طراحی و اجرای کمپین های ارتباطی و رسانه ای
  • طراحی و اجرای انواع رویدادها و برگزاری سمینار ها و همایش ها
  • برنامه های روابط عمومی و حسن شهرت

 

مشاوره مدیریت روابط با مشتریان CRM

شناسایی، انتخاب، جذب و نگهداری مشتریان یک سازمان ماحصل پیاده سازی یک فرایند کارای مدیریت ارتباط با مشتریان است. گروه آرمانی با تحقیق و تجزیه و تحلیل هر سازمان، الزامات و نیازهای پیاده سازی فرایند مدیریت ارتباط با مشتری را شناسایی کرده و بهترین راه حل را به آن سازمان پیشنهاد می دهد.

مشاوره و مدیریت حضور در نمایشگاه 

آتلیه هنری

  • طراحی لوگو، لوگو تایپ
  • طراحی بروشور و کاتالوگ
  • طراحی بسته بندی
  • طراحی تبلیغات محیطی خلاق
  • طراحی کتابچه هویت سازمانی(برندبوک)
  • هویت بصری داخل و بیرون سازمانی
  • اوراق اداری همانند کارت ویزیت، سر برگ، پاکت

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code