-
مشتری، محور کارآفرینی
گفت و گوی اختصاصی پژمان پاکدامن با دکتر محمود محمدیان در خصوص الزامات بازاریابی در کارآفری… -
تا خرید کالای ایرانی چقدر فاصله داریم؟
تا خرید کالای ایرانی چقدر فاصله داریم؟ بازاریابی بحثی است درباره بازار و مشتریان و برای آن… -
ویژه نامه “نوبهار” ۹۷
با نزدیک شدن سال نو تصمیم گرفتیم ویژه نامه «نوبهار» را برای چهارمین سال در وب …
-
گلی پلاس؛ سودای جوانی
دیر زمانی نیست که گلی ، بیشترین سهم بازار فروش مایع ظرفشوئی در کشور را داشت. اما حالا̷… -
چگونه برند خود را نابود کنیم؟
امروزه تمام کسب و کارها نیازمند ارائه تصویر روشنی از خود نزد افکار عمومی هستند. در این مسی… -
هدف وسیله را توجیه نمی کند
تحلیلی بر همکاری اسنوا و برنامه ی خندوانه در ابتدای هفته با طرح چند سوال با شما خوانندگان …
-
تاثیر برندشخصی قدرتمند بر روی برند مکان
برداشت دوم: برندشخصی و برند مکان پوردوسی (فردوسی) شاعر بزرگ پارسی می فرماید : به نام خداون… -
برندسازی و تولید
برداشت اول : برندسازی و تولید بیایید اینگونه آغاز کنیم ، تفکر یک جامعه آیا تاثیری بر روی ک… -
پرسونال برند یا استراتژی یکپارچه؛ کدامیک عامل موفقیت در شرکت های SME است؟
شرکت های کوچک و متوسط (SME) یکی از مهمترین پایههای هر کشور هستند. در تمامی کشورها شر…