خانه مقالات برندینگ برند شما، زبان احساس شماست

برند شما، زبان احساس شماست

4 ثانیه خوانده شده
۰
0
3

هنگام برندسازی، چه شخصی و چه تجاری ، عناصری زیادی هستند که در پیوند دادن صحیح آنها با یکدیگر، باید به آنها توجه کنید.  این عناصر به دوسته تقسیم می شوند: احساسی و عناصر عقلایی. اگر می خواهید برند سازی قوی انجام دهید، این عناصر احساسی هستند که موجب پیوند مد نظر شما می شوند، اما با اینحال به هیچ وجه نباید عناصر عقلایی را نیز نادیده گرفت.

ارزش ویژه هر برندی، با احساس فرد پیوند عمیقی دارد.  به همین منظور، لازم است تا در زمینه برند شخصی، عناصر فردی را که در دسته عناصر احساسی برند سازی قرار می گیرند، مورد بررسی قرار دهیم.

صداقت (Integrity)

اصول مشترک می تواند گروهی از افراد را به منظور شبکه سازی و  ایجاد کانون یا انجمنی، کنار هم قرار دهد. کلید موفقیت این کار در توانایی شما در پیوند دادن افراد با اصولتان می باشد. چنین پیوند هایی، صداقت شما را نشان می دهد و به افراد این امکان  را می دهد تا شخصیت شما را بهتر بشناسند. بعلاوه، صداقت مبنا و زمینه ای را فراهم می سازد که شما می توانید بر آن تکیه کنید. لذا همه ما باید تلاش کنیم تا به این مهم دست یابیم.

خوشنامی (Reputation)

خوشنامی با صداقت ارتباط بسیار زیادی دارد، و عنصری از برند می باشد که می توانید کنترل زیادی روی آن داشته باشید. وقتی که سخن از خوشنامی می شود ، پایداری اصل  مهمی می شود.  البته ثبات و پایداری را با رضایت اشتباه نگیرید. در اینجا،  منظور از پایداری، رشد یکنواختی می باشد، چه این رشد زمینه یادگیری بیشتری را فراهم سازد و چه قبول مسئولیت پذیری بیشتر و غیره باشد. لذا، ایجاد خوشنامی زمینه را برای ساخت عنصر دیگر برند سازی  آماده می کند.

اعتماد (Relationships)

هیچ جای تعجب نیست که اعتماد، چیزی است که همه ما به دنبال آن هستیم. همه ما می خواهیم به دیگران اعتماد کنیم و در مقابل می خواهیم مورد اعتماد دیگران نیز باشیم. پیوستگی و وفاداری، زاییده اعتماد است. اعتماد زیربنای عنصری است که در مرحله بعدی درصدد هستیم به آن دست یابیم.

ارتباط (Relationships)

همه ی انسان ها طبیعتا همواره به دنبال ارتباط هستیم. چون همگی موجوداتی اجتماعی هستیم، لذا به دنبال این هستیم تا با مردم ارتباط برقرار کنیم واین ارتباط را بسط دهیم که آنها مانند ما باشند، ما را دوست بدارند و آنگاه به آنها اعتماد خواهیم کرد. این ارتباط بخشی و جزئی از آن چیزی می باشد که تعیین می کند آیا ما در زندگی موفق هستیم یا خیر. بنابراین اگر نگویم غیر ممکن، بسیار دشوار است که نوعی ارتباطی را با فرد دیگری برقرارکنیم، که این ارتباط تهی از صداقت، خوشنامی و اعتماد باشد. شناخت و درک این واقعیت به شما در روابط فردیتان و همچنین فعالیت های تجاریتان کمک خواهد کرد. این ارتباط است که به شما امکان می دهد تا بزرگتر، بهتر، سریعتر یا قوی تر شوید.

این گفته اغلب به جورج بردت (George Bradt) نسبت داده می شود…. مردم محصول یا کالا نمی خرند، بلکه برند شمارا می خرند.” و از آنجاییکه این گفته در مورد کسب وکار وتجارت می باشد، با توجه به عناصر برندی که در بالا گفته شد می توان اینطور استنباط کردکه این نقل قول نیز می تواند برای برند سازی شخصی نیز بکار رود. فقط به جای کالا و کسب وکار، شخص می باشد. برای برند شخصی، مخصوصا زمانی که اشاره به مسیر شغلی می شود، این موضع دقیقا همان چیزی است که شما به دنبال آن هستید.

 منبع:entrepreneur

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
مطالب بیشتر از این نویسنده تحریریه brandabout
  • رموز لوگو و روابط برندسازی

    برندسازی موفق یک شرکت، فرایند طولانی دارد که شامل طراحی و تحقیقات گسترده می باشد. برند واق…
  • جاکسون استراتژی دارد؟!

    درروزهای اخیر شاهد اکران آگهی تبلیغاتی کرم گیاهی جاکسون با نمایش چهره احمدرضا عابدزاده هست…
  • دانشگاه های کشور و خطر تعطیلی

    بنظر شما آیا در رقابتهای علمی بین المللی دانشگاههای مهندسی، ایران شانسی برای موفقیت دارند؟…
بارگذاری بیشتر در مقالات برندینگ

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

بررسی کنید

رموز لوگو و روابط برندسازی

برندسازی موفق یک شرکت، فرایند طولانی دارد که شامل طراحی و تحقیقات گسترده می باشد. برند واق…