خانه اخبار برند ابات “[your-subject]”

برند ابات “[your-subject]”

12 ثانیه خوانده شده
۰

From: از: سید امید طاهری <omit.taherii@yahoo.com<٠٩٠١٣٨۵٨٧١٧

سوال یک :
خود برند اسنوا به تنهایی نمیتواند ویژگیه طنز داشته باشد. اما نحوه شناساندن برند به مخاطب میتواند موثر باشد که در سوال بعد به آن پاسخ دادم

سوال یک :
می توان از یک دیدگاه لوازم خانگی را به نوعی وسایل ایجاد سرگرمی، تفریح و طنز دانست. مثل دیدن یک برنامه مورد علاقه در تلویزیون یا غذای دلخواه را پختن با گاز و یا نگهداشتن یک بستنی خوشمزه و مورد علاقه در یخچال.
برای مثال در برنامه خندوانه با این رویکرد لوازم اسنوا مثل تلویزیون های اسنوا و امکاناتش از جمله نگاه کردن و ضبط کردن برنامه های مورد علاقه تبلیغ میشود.

سوال یک :
مسلما یکی از راه های موثر در تبلیغات استفاده از چهره های شناخته شده در بین عموم و برنامه های پر مخاطب است. برنامه خندوانه جزو برنامه های خانوادگی و پرمخاطب در سال های اخیر بوده است و رسالتش به نظرم فرهنگ سازی مسائل اجتماعی مثل ایجاد فرهنگ کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه مثل کودکان کار، موسسات خیریه کودکان بی سرپرست، خانواده های بی بضاعت، همچنین تغییر نگرش در نحوه برخورد افراد با یکدیگر در جامعه و ایجاد حس مثبت در بین مردم و در یک کلام اهمیت بخشیدن و احترام گذاشتن به همدیگر را در قالب طنز و به شکل خیلی دوستانه است.
خوب با این توضیح می توان گفت حضور اسنوا در برنامه خندوانه و مطالبی که توسط آقای جوان در مورد آن گفته می شود، بیشتر فرهنگ سازی در زمینه ی حمایت از تولید ملی است تا خود برند اسنوا. البته جنبه تبلیغاتی هم بر اثر تکرار مستمر در برنامه و آفرهایی که در مورد لوازم گفته می شود، این حس را در مخاطب ایجاد خواهد کرد که حداقل یک بار از سایت اسنوا دیدن کند. اما موثر نیست.
در نهایت به نظرم تبلیغات اسنوا در خندوانه می تواند برای آشنایی مردم با برند اسنوا موثر باشد ولی برای ترغیب مخاطب برای خرید آن با توجه به تبلیغات گسترده شرکت های بزرگ مثل سامسونگ تاثیر زیادی نخواهد داشت. کما اینکه خود آقای جوان در یکی از برنامه گفت من خودم از لوازم خارجی استفاده میکنم اما در فکر تغییر هستم.
همین ایجاد تغییر فکر در بین مردم برای استفاده از کالای ایرانی خیلی زمان بر است که البته خود برنامه خندوانه در تلاش است که این تغییر را ایجاد کند. پس در نتیجه به نظر من برنده اصلی خندوانه است


This e-mail was sent from a contact form on برند ابات (http://brandabout.ir)

  • مدیران ناخدای برند

    برند در آنچه عرف بازار و صنعت است برای شرکت های بزرگ مطرح و غالب شده است در حالیکه شرکت ها…
  • توسعه برند شخصی

    توسعه برند شخصی

    برندسازی شخصی فرآیند شناسایی ارزش منحصر به فرد و متمایزی است که به یک سازمان، تیم و یا پرو…
  • برند ، جایگاه برند، وعده برند، کدام؟

    آیا تابحال در جلسه ای بوده اید که در آن، دو نفر منظور یکسانی داشته اند، اما هر کدام برداشت…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *