خانه مقالات برندینگ برندینگ حسی چگونه به کسب و کار شما کمک می کند؟

برندینگ حسی چگونه به کسب و کار شما کمک می کند؟

2 ثانیه خوانده شده
۰

حافظه ناخودآگاه بیانگر آن است که چگونه هر روز محرک هایی نظیر بوها و صداها خاطراتی در گذشته را بدون آن که ما تلاشی در این زمینه بکنیم به یاد ما می آورند. عناصری مثل عطرها، صداها و رنگ می توانند باعث شوند که فکر کنیم اطرافی در کنار خود داریم در حالی که در اصل آن ها کیلومترها از ما فاصله دارند. به عنوان مثال عطر و رایحه نارگیل، ما را به یاد سواحل گرمسیری می اندازد درحالی که ما در خانه هستیم و تلاش می کنیم در دمای زیر صفر زمستان دوام بیاوریم!

hh_massagetherapy_9_675x359_FitToBoxSmallDimension_Center e8475_sensory-branding-spa-photo

این حافظه قوی می تواند برای سالن ها ورزشی و اسپاها هم مورد استفاده قرار بگیرد به شکلی که مشتریان شما مدت ها بعد از این که از مجموعه ورزشی و یا سالن شما استفاده کردند هنوز خاطره آن روز در یادشان بماند. چند توصیه  در این زمینه که چطور می توان با استفاده از این تکنیک برند خودتان را بسازید.

برندینگ  بو (عطر)

استفاده از عطرها در اسپای شما می تواند یادآور یک ساحل گرمسیری باشد. تجربه اسپا می تواند با استفاده از یک عطر خاص برای خیلی از افراد خاطره انگیز شود.  «با استفاده از سیستم آروماتراپی ESS شما می توانید یک بوی خاص برای برند خودتان انتخاب کنید. در این حالت مشتریانتان در هر جای دیگر که آن بو را بشنوند به سرعت یاد شما و برند شما می افتند. در این زمینه جزئیات دیگری هم وجود دارد که مشتریان می توانند بخشی از آب گرم را با خود به خانه ببرند». این بوها می توانند حتی باعث بروز یک واکنش احساسی شوند که این مساله باعث ایجاد شدن یک رابطه عمیق بین مشتریان و برند شما شود.

aromatherapy-relaxation

برندینگ صدا

موج ها به آرامی می شکنند، بادها باعث خش خش برگان می شوند و به آرامی باران می بارد. این صحنه ها و صداهای آن ها ممکن است شما را یاد یکی از بهترین و خاطره انگیزترین تعطیلاتتان بیندازد. شما می توانید در اسپایتان از صداهای طبیعت و صداهای خاص دیگر استفاده کنید برای آن که دیگران برند شما را با آهنگ و صدا به یاد بیاورند. خارج از این محوطه سکوت کامل برقرار است و صدا به اتاق های مجاور راه پیدا نمی کند. شما می تواند یک موسیقی کاملا اختصاصی برای برند خود بسازید».

برندینگ عنصری:

باد، آب و آتش یک ترکیب و محیط قابل توجه را در سالن اسپای شما خواهند ساخت. چشمه ها، محیط نورانی، بادساز، شمع ها و افکت های آتش و یا هر چیز دیگری که مربوط به چهار عنصر اصلی طبیعت باشد می تواند باعث ایجاد یک حس خاص شود.

برندینگ رنگ:

یک تم رنگی نامتناقض یک پالت رنگی غیرتکراری برای سالن و یا اسپای شما ایجاد خواهد کرد چه از طریق نقاشی اتاق باشد، چه از طریق خط و خطوط و چه از طریق ها دیگر. این تم ها و انتخاب رنگ ها می تواند برای شما به عنوان یک برند به یک شناسنامه تبدیل شود و یادآور اسپای شما برای مشتری شود و یا می توانید با استفاده از رنگ ها و طرح های گلدار یک احساس خاص به مخاطب القا کنید. در عکس زیر: « استفاده از خط های کتانی رنگ که باعث تحریک احساس دست زدن به آن ها شود می تواند یک تجربه حسی خوب برای مشتری شما ایجاد کند».

linens

 

 

جهت دریافت حدمات مشاوره می توانید با آقای پژمان پاکدامن با شماره ۴۱۶۳ ۶۸۹ ۰۹۱۲ تماس بگیرید.

  • مدیران ناخدای برند

    برند در آنچه عرف بازار و صنعت است برای شرکت های بزرگ مطرح و غالب شده است در حالیکه شرکت ها…
  • توسعه برند شخصی

    توسعه برند شخصی

    برندسازی شخصی فرآیند شناسایی ارزش منحصر به فرد و متمایزی است که به یک سازمان، تیم و یا پرو…
  • برند ، جایگاه برند، وعده برند، کدام؟

    آیا تابحال در جلسه ای بوده اید که در آن، دو نفر منظور یکسانی داشته اند، اما هر کدام برداشت…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *