خانه اخبار برای پاریس دعا کنید: در پی حملات تروریستی برندها در کنار فرانسه ایستاده اند

برای پاریس دعا کنید: در پی حملات تروریستی برندها در کنار فرانسه ایستاده اند

11 ثانیه خوانده شده
۳

در حالی که مردم سریعا آرم  #peaceforparis (#صلح برای پاریس)را که توسط ژان جولین طراح گرافیک فرانسوی ساکن  در لندن ، خلق شده است استفاده کردند، برندها نیز به حملات شب جمعه پاریس واکنش نشان دادند.

paris-peace-logo

فیس بوک ابزار safety check  را فعال کرد و برای نشان دادن همبستگی با قربانیان و عزیزان آنها وهمچنین برای کمک به کسانی که به دنبال دوستان، همکاران و خانواده شان بودند، فیلتر سه رنگی را به نماد پرچم فرانسه به صفحه اش افزود.

الکس شولتز،  معاون رئیس بخش توسعه فیس بوک،  در یک پست فیس بوکی، توضیح داد که پاریس اولین جایی است که ابزار safety check  که پس از زمین لرزه ماه آوریل نپال معرفی شد، برای رویدادی غیر از یک فاجعه طبیعی فعال شده است. وی نوشت:  ” برای امتحان امکانات جدید باید اولین باری وجود داشته باشد حتی در موقعیت های پیچیده و حساس، و پاریس برای ما حکم این بار اول را داشت.”

facebook-zuckerberg-safety-check

با این حال شرکت  برای فعال کردن این قابلیت پس از حملات تروریستی پاریس و عدم فعال سازی آن برای بیروت مورد انتقاد قرار گرفت ، و برند زاکربرگ را وا داشت که باانتشار پست بالا به این انتقادات پاسخ دهد.

در حالی که اهالی پاریس درهای خود را در شب جمعه به روی کسانی که در خیابان ها بودند گشودند و به آنها پناه دادند، برچسب #ParisOuverte در توییتر انتشار یافت.

twitter-paris-banner-111415

گوگل روبان سیاهی را به یاد  قربانیان حملات در صفحه جستجوی خود قرار داد و با اعلام امکان برقراری تماس رایگان به فرانسه از طریق پیام رسان هنگ آوتس گوگل Hangouts حمایت خود را از پاریس افزایش داد.  در یک پست گوگل +، این شرکت نوشت: « پاریس ما به فکر تو هستیم. تماس با فرانسه از طریق پیام رسان هنگ آوتس Hangouts #ParisAttacks (# حملات پاریس) رایگان است. ”

google-november-13-paris-black-ribbon

اسکایپ، همچون وریزون (Verizon) و اسپرینت (Sprint) اعلام کرد که “همه تماس های داخلی و بین المللی اسکایپ به خطوط تلفن ثابت و تلفن همراه در فرانسه در چند روز آینده رایگان  خواهد بود. ”

paris-skype-response

یوتیوب لوگو خود را با پرچم سه رنگ آبی، سفید، و قرمز فرانسه جایگزین کرد. کلیک بر روی این آیکون در صفحه اصلی منجر به نمایش یک خبر اختصاصی می شود تحت عنوان: “ما در کنار پاریس هستیم” و از طریق کانال خبری فرانسه ۲۴ بروز رسانی می شود.

 

paris-youtube

آمازون با قرار دادن یک پرچم فرانسه در صفحه اصلی خود، به همراه کلمه ی “همبستگی”  در وب سایت خود در ایالات متحده به فرانسه ادای احترام کرد.

paris-amazon-france-attack-response

مدیرعامل ها از جمله ساتیا نادلا از شرکت مایکروسافت و تیم کوک از شرکت اپل همدردی خود را ابراز کردند.

paris-microsoft-satya-nadella

 

ایربی‌ان‌بی در میانۀ اجلاس   #AirbnbOpen، (# گشایش ایر بی ان بی) که رویدادی در رابطه با مهماندارن بود و برایان چسکی، مدیراجرایی  و جاناتان میلدن هال، مدیر ارشد بازاریابی در آن حضور داشتند، موارد زیر را به مهمانداران و مهمانان خود را در پاریس توصیه کرد. این شرکت با ارائه محل اقامت رایگان یا با همراه با تخفیف به اهالی پاریس نسبت به این فاجعه واکنش نشان داد.

paris-airbnb-response

برنامۀ زنده شنبه شب ان بی سی سنت “رفتن سرغ اصل مطلب” خود را با آغازی دو زبانه با این پیام که ” پاریس ما در کنارت ایستاده ایم” جایگزین کرد.

طبیعتا برندهای مد از جمله برند های پاریسی مانند بالمین، به نمایندگی از طراح آن، اولیویه روستینگ، در سراسر شهر نور (پاریس) تجمع کردند.

 

برند لباسی  با نام “برای پاریس دعا کنید” که پیشتر مشغول به فعالیت بوده است در یک  یادداشت فرعی عجیب  اظهار داشت: تجارت خود را متوقف خواهد کرد و تویت زیر را منتشر کرد:

paris-balmain-olivier-rousteing

paris-dkny

paris-carolina-herrera

paris-tommy-hilfiger

paris-ralph-lauren

paris-cynthia-rowley

pray-for-paris-fashion-label-600

pray-for-paris-t-shirt

 

 

  • تاثیر برندشخصی قدرتمند بر روی برند مکان

    برداشت دوم: برندشخصی و برند مکان پوردوسی (فردوسی) شاعر بزرگ پارسی می فرماید : به نام خداون…
  • برندسازی و تولید

    برندسازی و تولید

    برداشت اول : برندسازی و تولید بیایید اینگونه آغاز کنیم ، تفکر یک جامعه آیا تاثیری بر روی ک…
  • مشتری محوری یا کارآفرینی محوری

    مشتری، محور کارآفرینی

    گفت و گوی اختصاصی پژمان پاکدامن با دکتر محمود محمدیان در خصوص الزامات بازاریابی در کارآفری…

۳ دیدگاه ها

  1. طراحی چهره سیاه قلم

    مرداد ۵, ۱۳۹۶ در ۷:۲۷ ق.ظ

    سلام.وبسایت خیلی خوب و جامعی دارید.ممنون

    پاسخ دادن

  2. لباس عروس

    دی ۱۷, ۱۳۹۶ در ۶:۲۰ ق.ظ

    سلام.مطالب سایت عالیه.ممنون از شما.به امید توفیق روزافزون.

    پاسخ دادن

  3. ساک دستی

    دی ۲۰, ۱۳۹۶ در ۱۲:۴۶ ب.ظ

    سلام و سپاااااس فراوان از اشتراک گذاریتون
    عااااااااالییی بود
    به امید موفقیتهای روز افزون
    خسته نباشید.

    پاسخ دادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *