خانه مقالات بازاریابی با یک استراتژی موفق به پیشواز نوروز ۹۶ بروید

با یک استراتژی موفق به پیشواز نوروز ۹۶ بروید

11 ثانیه خوانده شده
۰

 

نوروز نزدیکه و چند روزی به شروعش باقی نمانده. در طول این مدت ، کسب و کار های مختلف خودشون رو برای این مناسبت چند هزار ساله آماده می کنند. آمادگی ای از جنس نوروز و بهار ، آمادگی ای برای یک رشد موفقیت آمیز در کسب و کارشان.

از مزایای استفاده از کمپین های تبلیغاتی در نوروز ۹۶ می توانیم به رشد موفقیت آمیز کسب و کار ، ورود به بازار های بزرگتر و افزایش محبوبیت بین کاربران اشاره کنیم.

یکی از بهترین استراتژی های رشد کسب و کار ها و وبسایت ها ، استفاده از این موقعیت است. پس در این مطلب همراه ما باشید تا به بهترین راهکار ها برای استفاده از این موقعیت بپردازیم.

 

نکته ۱: تحلیل وضعیت :

اولین نکته برای شروع یک کمپین تبلیغاتی موفق برای نوروز ۹۶ ، تحلیل وضعیت کسب و کار آنلاینتان است.

بررسی کنید در حال حاضر چه جایگاهی بین کاربران دارید؟

رقبایتان چه استراتژی برای نوروز ۹۶ در نظر گرفتند؟

کدام محصول یا خدمت شما بیشترین تقاضا را دارد؟

و…

در این بخش می خواهیم اطلاعات کاملی را دریافت کنیم ، همیشه به این نکته توجه داشته باشید:

بیش از ۵۰% موفقیت یک کمپین تبلیغاتی وابسته به اطلاعات درست شما از جامعه هدف و کسب و کارتان دارد.

 

برای مثال ، در این بخش برای کسب و کاری مانند مستر بلیط ، فروش بلیط رفت و برگشت می تواند سود خوبی را به این کسب و کار برگرداند ، پس این کسب و کاربا طراحی یک صفحه فرود ، به کاربرانی که قصد سفر به بخش های مختلف ایران را دارند پیشنهادات متنوعی می دهد.

 

نکته ۲:  هدفتان چیست؟

هدف گذاری بخش مهم یک کمپین تبلیغاتی موفق است. هدف خود را برای این زمان کوتاه تعیین کنید.

برای مثال فروشگاه آنلاین لباس مدیسه تصمیم گرفته در این فصل که میزان تقاضا برای خرید لباس های نوروزی بالاست تخفیف های بیشتری را برای کاربران در نظر بگیرد تا بیشتر لباس های خود را به فروش برساند تا برای سال آتی لباس های جدید تری وارد کند.

 

یک فرمول مناسب برای یک هدف تبلیغاتی : افزایش فروش محصولات دسته … از … تعداد به … تعداد در … روز

 

نکته ۳ : تعیین بودجه

حالا که بیش از ۷۰% مراحل را برای تعیین یک استراتژی تبلیغات آنلاین مناسب ویژه نوروز ۹۶ را طی کرده اید ، وقت آن است که حساب کتاب کنید بودجه تبلیغاتی شما چقدر است؟

این بخش بسیار مهم است ، چون اگر یک بودجه مناسب با یک اجرای قوی داشته باشید ، مطمئن باشید بازگشت سرمایه بسیاری خوب نسیبتان می شود.

برای تعیین بودجه تبلیغاتیتان می توانید از مشاوران این حوزه کمک بگیرید.

 

نکته ۴ : وقت آن است یک کار جالب انجام دهید:

خلاق و متفاوت فکر کنید.

ممکن است برایتان کار سختی باشید اما وقتی یک کمپین خلاق اجرا کنید می توانید در بین کاربرانتان محبوبیت زیادی کسب کنید.

سعی کنید به جای تخفیفات بسیار مبهمی که برای کاربر تفاوت زیادی ندارد ، جایزه های ناملموس به کمپینتان اضافه کنید.

برای مثال ارسال رایگان تمامی مرسولات پستی یا جایزه های خوشحال کننده.

 

 

نکته ۵: همین الان شروع کن!

اگر یک استراتژی مناسب را با یک اجرای قوی جلو ببرید ، منتظر اتفاقات بسیار خوبی باشید. یک اجرای خوب حتی می تواند جاده های جهنم را هم هموار کند!

این مناسبت و یک موقعیت بسیار مناسب برای تبلیغات به حساب می‌آید بنابراین باید با برنامه ریزی و استراتژی مناسب از ظرفیت آن استفاده کنید. حتی شرکت‌های فعال در حوزه تبلیغات نیز برنامه‌های برای برندینگ خود در نظر میگیرند. ارایه تخفیف یا پکیج های ویژه ، پشتیبانی ، هدیه تبلیغاتی وغیره از نمونه آن هست.

برای نمونه شرکت ای‌نتورک که در زمینه تبلیغات اینترنتی فعالیت دارد کمپین نوروز را در نظر گرفته است .

همین حالا کمپینتان را بسازید..

 

  • برندسازی و تولید

    برندسازی و تولید

    برداشت اول : برندسازی و تولید بیایید اینگونه آغاز کنیم ، تفکر یک جامعه آیا تاثیری بر روی ک…
  • مدیران ناخدای برند

    برند در آنچه عرف بازار و صنعت است برای شرکت های بزرگ مطرح و غالب شده است در حالیکه شرکت ها…
  • مفهوم برندسازی

    مفهوم سازی برند در مدیریت رسانه ای

    امروزه اقتصاد توجه از اهمیت بسیاری برخوردار است. گزینه‌های بسیاری برای انتخاب وجود دا…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code