خانه مقالات برندینگ بازسازی برند دیجیتال برای کسب و کارهای کوچک

بازسازی برند دیجیتال برای کسب و کارهای کوچک

5 ثانیه خوانده شده
۰

روند بازسازی برند سخت بوده و می تواند به صرف زمان و تلاش زیاد در هر کسب و کار کوچک نیاز داشته باشد. برای موفقیت در بازسازی برند دیجیتال، باید در ابتدا از خود بپرسید:
چرا بازسازی برند می تواند یک مزیت استراتژیک برای کسب و کار شما فراهم کند؟
چه اقداماتی برای موفقیت در بازسازی برند کسب و کارتان لازم است؟

در اینجا چهار دلیل آنکه چرا ممکن است بخواهید یک بازسازی برند دیجیتال داشته باشید، آورده ایم:

۱-به دست آوردن مزیت رقابتی
درک یک مشتری از برند شما می تواند بر سودآوری شما تاثیرگذار باشد.
اگر همچنان به بازسازی برند به شیوه های برندسازی دیجیتال نپردازید، ممکن است قربانی یک رقیب تازه بدوران رسیده که دارای برند دیجیتالی مناسب است، باشید.
اگر فکر می کنید برند دیجیتال کسب و کار شما قدیمی شده، باید به بازسازی برند دیجیتال بپردازید.


۲-محرک رشد
امروزه، مصرف کنندگان می توانند به محتوای بسیار مناسب بر اساس علایق خود دسترسی داشته باشند. در نتیجه، می توانند به زوایای دیگر اینترنت رجوع کرده و با مخاطبان خاص ارتباط برقرار کنند.

اگر شما به دنبال افزایش رشد خود هستید، ممکن است بازسازی برند دیجیتال را برای باز کردن در کسب و کار خود به بازارهای در حال ظهور در نظر بگیرید.


۳-دستیابی به توسعه بازار در دراز مدت
بازسازی برند، می تواند بیانگر ظاهری تکامل یک شرکت باشد.

اگر می خواهید در فضای دیجیتال بمدت بیش از ۱۰ سال باقی بمانید، باید به فکر بازسازی برند دیجیتال باشید.
بازسازی برند دیجیتال را به عنوان تلاش فعالانه برای رفتن به جایی که مصرف کنندگان شما خواهند رفت در نظر بگیرید.


۴-نوآوری = سودآوری
ادراک در بازار حقیقتی انکارناپذیر است. اگر کسب و کار کوچک شما به عنوان یک برند متوسط و یا منسوخ دیده شود، بر سودآوری و کیفیت شما تاثیر منفی خواهد گذاشت.
قربانی این امر نباشید.

قبل از بازسازی برند
قبل از بازسازی برند، نقاط قوت و ضعف برند خود را درنظر بگیرید. سعی کنید تصویر کلی برند خود و نه فقط یک تصویر کوچک از آن ببینید.

این سوالات را از خود بپرسید:
ماموریت شما چیست؟

آیا ماموریت شما مشکلات و نیازهای مصرف کنندگان را برآورده می سازد؟

مخاطبان شما چه می گویند؟

نظرات مشتریان، مصرف کنندگان، پیمانکاران، کارکنان، و کارشناسان حوزه خود را در مورد کسب و کار خود بپرسید.

چقدر از مخاطبان شما دیجیتالی هستند؟

آیا مشتریان شما کاربران دیجیتالی و یا بیشتر تلفن همراهی هستند؟

آیا شما از بهترین ابزار دیجیتال برای خدمت رسانی بهتر به مخاطبان هدف خود استفاده می کنید؟
شما باید رفتار کاربران را در فضای دیجیتال قبل از تصمیم گیری در مورد اینکه کدام جهت بهتر است مشخص کنید.

چه کارهایی را موقع بازسازی برند کسب و کار کوچک خود باید انجام دهید
چند گام لازم زیر را برای گذر از برند قدیمی خود می توانید بکار بگیرید.
۱- وب سایت خود را به روز رسانی کرده و پروفایل های اجتماعی خود را بروز کنید
وب سایت خود را مطابق روند جاری و طرح هایی که در حوزه و صنعت شما استاندارد هستند، به روز رسانی کنید.
اطمینان حاصل کنید که حساب رسانه های اجتماعی شما راه اندازی شده و پیام رسانی در آن مطابق اهداف شما صورت می گیرد.
۲- برند جدید خود را معرفی کنید
طی معرفی خود، برخی نگرانی های موجود را با توضیح اینکه چرا بازسازی برند را انتخاب کرده اید، کاهش دهید.
همچنین بر روی وعده برند و ماموریت خود تاکید نمایید.
برخی از افراد با تغییرات ایجاد شده مانند شما راحت نیستند. تصویری خلق کنید که مفهوم بازسازی برند برای مشتریان را تشریح کند.
۳- بازسازی برند خود را تبلیغ کنید
با ایجاد و به اشتراک گذاری تضمین به تبلیغ بازسازی برند خود بپردازید. این موضوع را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید تا جلوی چشمان مصرف کنندگانی که به دیدن و ارتباط با برند جدید عادت کرده اند، باشید.
مفهوم بازسازی برند خود را با ویدیو، مقاله، و یا اینفوگرافیک به مخاطبان خود برسانید. اگر بودجه دارید، تبلیغات اینترنتی را نیز در نظر بگیرید.
به طور کل، بازسازی برند دیجیتال برای انتقال سطح کیفیت، تناسب، و نوآوری خود به مخاطبانتان ضروری است.
یک بازسازی برند خوب می تواند کسب و کار شما را به صدای پیشرو در صنعت و حوزه خود تبدیل کند.

مطلب اختصاصی سایت برنداِبات

بخــوانیـــــد، بیـــاموزیـــــد، قدرتـــــمند شوید

برندابات مرجع تحلیلی، آموزشی برندینگ، بازاریابی، تبلیغات

گروه توسعه کسب و کار آرمانی ارائه دهنده راهکار برندسازی، مارکتینگ و تبلیغات

کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به وب سایت BrandAbout میباشد . کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

  • تاثیر برندشخصی قدرتمند بر روی برند مکان

    برداشت دوم: برندشخصی و برند مکان پوردوسی (فردوسی) شاعر بزرگ پارسی می فرماید : به نام خداون…
  • برندسازی و تولید

    برندسازی و تولید

    برداشت اول : برندسازی و تولید بیایید اینگونه آغاز کنیم ، تفکر یک جامعه آیا تاثیری بر روی ک…
  • مشتری محوری یا کارآفرینی محوری

    مشتری، محور کارآفرینی

    گفت و گوی اختصاصی پژمان پاکدامن با دکتر محمود محمدیان در خصوص الزامات بازاریابی در کارآفری…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *