خانه مقالات برندینگ ایجاد یک برند تجاری موفق کلینیک دندانپزشکی

ایجاد یک برند تجاری موفق کلینیک دندانپزشکی

6 ثانیه خوانده شده
۱

اگر فکر نمی کنید که ایجاد برند تجاری دندانپزشکی موضوع مهمی است، دوباره به آن فکر کنید.

استراتژی قوی برند تجاری به شما کمک می کند تا عمل خود را متمایز کرده و به رشد بلند مدت و سودآوری دست پیدا کنید. برند تجاری تبدیل به دارایی در ترازنامه شما خواهد شد و تا حد زیادی ، ارزش کار شما را موقع فروش آن بهبود می بخشد. ۶۰٪ ارزش شرکت های معامله شده وال استریت در اثر تاثیر ناملموس برند های تجاری قوی بوده است.

در اینجا چند مطلب مفید برای توسعه برند تجاری موفق می آید.

برند تجاری چیزی بیش از یک لوگو و کمپین تبلیغاتی است. تبلیغات ممکن است سبب کمک به آگاهی شما از کارتان شود، اما لزوما منجر به تمایز برند تجاری و نمی شود. پیام شما باید تفاوت معنا داری با کار دیگران در بازار داشته باشد. بدون تمایز، بدون خلق ارزش، بهبود در سود نیز اتفاق نمی افتد.

دستیابی به تمایز برند تجاری، ریشه در درک احساسات مصرف کننده دارد. مصرف کنندگان روش های بسیاری در انتخاب دارند، اما جذب آنهایی می شوند که نیازهای جسمی و روحی آنها را برآورده سازد. معمولا دندانپزشکان بر برخی از مناطق کلینیک تخصصی مانند دندانپزشکی آرام بخشی، ترمیم حفره میانى دندان، پوشاندن دندان و ترمیم فاصله بین دندان، و غیره تمرکز می کنند. تخصص به بیماران در انتخاب درست گزینه های ممکن کمک خواهد کرد، اما شما باید تفاوت معناداری در کار خود با کار دیگران که در مناطق نزدیک متمرکز شده اند، ایجاد کنید. قوی ترین اساس تمایز در برند تجاری، ریشه در درک نیازهای احساسی بیمار آینده شما دارد. چگونه شرکت شما می تواند ترس و اضطراب شما را بیان کند و از شادی یا رضایت بیشتر شما از کارتان اطمینان داشته باشد؟ حدود ۹۰٪ رفتار خرید مصرف کنندگان با تحقق احساس آنها اتفاق می افتد. ایجاد داستان احساسی جذاب، امر مهمی در تمایز برند تجاری موفق می باشد.

دفتر خود را طوری طراحی کنید تا تجربه برند تجاری متفاوت را منتقل کند. برداشت اول، ماندگار است. مالکوم گلدول در کتاب خود به نام پلک زدن، اشاره می کند تنها چند ثانیه طول می کشد تا ناخودآگاه، یک نتیجه گیری مثبت یا منفی را جذب کند. مانند "عشق در نگاه اول." داخل و خارج دفتر شما هیچ فرقی نمی کند! طراح خوب استخدام کنید تا به شما در محوطه سازی، انتخاب مبلمان و دکور مناسب کمک کند. در این صورت، پیام قوی به مشتری القا می کنید که به جای مناسبی آمده اند.

به طور مداوم انتظارات مشتری را برآورده سازید یا حتی فراتر از آن بروید. نقش تبلیغات و وب سایت شما در ایجاد انتظارات از برند تجاری و پیش بینی از آن است. اگر تجربه بیش از انتظارات باشد، کار شما نه تنها سبب جلب اعتماد و وفاداری مشتری می شود ، بلکه مزیت رجوع دوباره مشتری را خواهد داشت. کلید دوام این است که نقش هر یک از کارکنان خود را در برند تجاری مشخص سازید. شما باید ارزش برند تجاری خود را حفظ کرده و مطمئن شوید که همه از نقش مهم خود باخبرند. بازاریابان دانا، افراد را بر اساس نوع شخصیت استخدام می کنند تا به طور طبیعی تجربه برند تجاری را منتقل کنند.

برای بهبود عملکرد برند تجاری خود، باید بطور جدی کار کنید. بهبود مستمر تا زمانی مهم است که پیشرفت شما مرتبط باشد. همیشه برند تجاری خود را هنگام ایجاد تغییرات، متمایز نگه دارید. تجربه مشتریان خود را بررسی کنید و برای جلب وفاداری آنان، تغییرات لازم را انجام دهید.

برند تجاری ، یک استراتژی در کسب و کار مالی است. استراتژی برند تجاری بر هر بخش کار شما ، تأثیر می گذارد. حتی پروکتور و گمبل، یکی از موفق ترین بازاریابان در جهان، به تازگی ساماندهی عملکرد بازاریابی خود را اعلام کرد. در حال حاضر بازاریابان مسئول نقش مدیریت برند تجاری با فرض سطح کلی نگر کسب و کار هستند. سخنگوی P & G می گوید "این تغییرات به ما در یکپاچه کردن منابع برندسازی کمک می کند تا بر ارائه نتایج بهتر کسب و کار و برند تجاری تمرکز کنیم، به روشن کردن نقش ها و مسئولیت ها در تصمیم گیری سریع تر بپردازیم، و ساختار خود را با زمان گذاشتن برای خلاقیت و اجرای بهتر ساده کنیم" .

برند تجاری ، موضوع مهمی در موفقیت شما است. امروز برنامه ای برای توسعه برند تجاری خود بریزید.

 

کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به وب سایت BrandAbout میباشد . کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

  • تاثیر برندشخصی قدرتمند بر روی برند مکان

    برداشت دوم: برندشخصی و برند مکان پوردوسی (فردوسی) شاعر بزرگ پارسی می فرماید : به نام خداون…
  • برندسازی و تولید

    برندسازی و تولید

    برداشت اول : برندسازی و تولید بیایید اینگونه آغاز کنیم ، تفکر یک جامعه آیا تاثیری بر روی ک…
  • مشتری محوری یا کارآفرینی محوری

    مشتری، محور کارآفرینی

    گفت و گوی اختصاصی پژمان پاکدامن با دکتر محمود محمدیان در خصوص الزامات بازاریابی در کارآفری…

یک دیدگاه

  1. shahab

    دی ۲۲, ۱۳۹۴ در ۱:۵۷ ب.ظ

    الان این چه ربطی به دندانپزشکی داشت؟
    مطالب خیلی بی ربط و الکی هستند در کل
    موفق باشید

    پاسخ دادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *