کارد آشپزخانه tramontina شعار :برش دقیق
کارد آشپزخانه tramontina شعار :برش دقیق
انواع روش های تحقیق ۱- تحقیقات کیفی : یکی از شاخه های اصلی تحقیقات بازار است که عمومابه شناخت عمیق تر رفتار انسان و دلایل حاکم بر رفتار وی میپردازد از آنجا که تحقیقات کیفی به دنبال کشف چرایی رفتار مصرف کننده هستند. نه مکان، زمان و چگونگی رفتار وی، از این رو تعداد نمونه ها بسیار کمتر اما عمیف …
برند احساس باطنی ودرونی شخص دربارهی یک محصول، خدمت یا شرکت است. برند یک احساس باطنی است، زیرا همگی ما به رغم نهایت کوشش خود برای منطقی بودن، موجودات احساسی و شهودی هستیم. برند نوعی ازمُثُل افلاطونی است-مفهومی از که از سوی جامعه برای شناسایی طبقهی خاصی از چیزها استفاده میشود.برای توضیح مُثُل افلاطون، هر وقت که ما کلمه«اسب»را میشنویم، موجودی باشکوه با …
برندسازی یا برندینگ (Branding)، بحث داغی که در همهی جلسههای کاری و کافی شاپها و پارکینگهای شرکتهای مختلف و هر جای دیگر…، توسط مدیران هر مجموعهای تا دلتان بخواهید شنیده میشود که خیلی مهم است و باید به آن توجه کنیم و بودجه خرج کنیم و… در کشور ما هم صحبت از برندسازی و برندینگ و مشاوره آن کم …
ورود