خانه ویژه نامه نوبهار 96 تغییر در وضعیت اقتصادی

تغییر در وضعیت اقتصادی

2 ثانیه خوانده شده
۱
بهروز شیخ رودی

سالی جدید شروع شده است. بهار زیبا آغاز شده و امیدوارم در سال جدید، حال همه ى ما بهتر، رونق اقتصادی برای همه بیشتر و همدلی فراگیرتر باشد.
سالی که گذشت اتفاقات ناگواری به همراه داشت که دل ما را به درد آورد. باشد که سال پیش رو نویدبخش بهترین ها باشد.

در سال جدید به نظر مى رسد با در پیش رو داشتن انتخابات ریاست جمهوری، تغییراتی در وضعیت اقتصادی داشته باشیم که تا زمان قطعی شدن نتایج، رکودی را شاهد خواهیم بود. پیش بینی مى شود سرمایه گذاری تا یک دوره ای متوقف شود و تولید کنندگان تمایلی به هزینه کردن در بخش تبلیغات نداشته باشند. پس از مشخص شدن رییس جمهوری آینده، مى توانیم شاهد اتفاقات بعدی باشیم.

#چالش_نوروزی در دوران رکود اقتصادی، استراتژی شما برای گذر از بحران چیست و چه تدابیری برای این زمان اتخاذ مى کنید؟

جالب ترین اتفاق سال ٩۵ انتخاب دونالد ترامپ به ریاست جمهوری آمریکا بود که نشان مى داد شناخت مخاطب در سراسر دنیا کاری پیچیده و پیش بینی رفتار جمعی و اجتماعى حتى در جوامع پیشرفته مشکل است.
بهترین اتفاق در زمینه ی صنعت ما شروع فعالیت بیشتر انجمن صنفی تبلیغات و تلاش برای تخصصی کردن حوزه ی فعالیت شرکت ها و کانون های تبلیغاتی است که باعث تخصصی شدن فعالیت ها در این حوزه مى شود و همچنین راه اندازی مدرسه ملی تبلیغات که پرورش نیروی متخصص را به دنبال دارد.
نمی توان بدترین را تصور کرد و از مرگ ایت الله تا پلاسکو و مرگ هنرمندانمان و نام نبرد.حوادثى که واقعا تهران وایران راتحت تاثیر قرار داد. برخی برندها به درستی از این حادثه در راستای مسئولیت اجتماعی خود استفاده کردند و بعضی دیگر سوار بر موج شدند و صرفا معرفی خودشان مد نظرشان بود که واکنش های منفی نیز در پی داشت.نتیجه ى مثبت آن یادگیری اتخاذ رویکرد مناسب در برخورد با اتفاقاتى این چنین است

آرزوی من در سال جدید برای این صنعت، رونق اقتصادی و به دنبال آن تبلیغات است. همچنین آرزو مى کنم تولیدکنندگان ایرانی روز به روز پیشرفت داشته باشند و تبلیغات هر چه بیشتر به رونقشان کمک کند.همچنین رقابت حرفه ای در زمینه تبلیغات بیشتر شود و همدلی و همکاری، جایگزین تخریب شود.

 

سید احمد تقوی پویا

نایب رییس انجمن صنفی تبلیغات  

مدیرعامل و موسس شرکت تبلیغاتی گروه تیراژه

  • برند رهبری

    چگونه برند رهبری بسازیم؟

    رهبران و رهبری [مانند مادران و مادری] یکی نیستند. هر چند هر دو مهم اند. تمرکز بر رهبر به م…
  • سفری از رفتار مصرف کننده به برندینگ

    سفری از رفتار مصرف کننده به برندینگ

    سفری از رفتار مصرف کننده به برندینگ ایستگاه نخست مدت ها بود تصمیم به نگارش کتابی در مورد ر…
  • وِژه نامه نوبهار 97

    ویژه نامه “نوبهار” ۹۷

    با نزدیک شدن سال نو تصمیم گرفتیم ویژه نامه «نوبهار» را برای چهارمین سال در وب …
  • برند رهبری

    چگونه برند رهبری بسازیم؟

    رهبران و رهبری [مانند مادران و مادری] یکی نیستند. هر چند هر دو مهم اند. تمرکز بر رهبر به م…
  • وِژه نامه نوبهار 97

    ویژه نامه “نوبهار” ۹۷

    با نزدیک شدن سال نو تصمیم گرفتیم ویژه نامه «نوبهار» را برای چهارمین سال در وب …
  • علی آزادی منش- ویژه نامه نوبهار 97

    برنامه ریزی و تمرکز روی برندسازی

    گشت گرداگرد مهر تابناک، ایران زمین روز نو آمد و شد شادی برون زندر کمین ای تو یزدان، ای تو …

یک دیدگاه

  1. ویژه نامه “نوبهار” 96 | برند ابات

    فروردین ۳, ۱۳۹۶ در ۷:۰۵ ق.ظ

    […] […]

    پاسخ دادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code