خانه ویژه نامه نوبهار 96 برندسازی،کلید موفقیت اقتصاد مقاومتی

برندسازی،کلید موفقیت اقتصاد مقاومتی

2 ثانیه خوانده شده
۱

نوروز،روزی نو برای نو شدن است؛ خداوند نام آفرین نوروز را که درآن جهان هستی را باز آفرینی میکند،تذکری برای بازآفرینی زندگی یکایک ما قرار داده،زندگی که بخش عمده ای از بازآفرینی باید حول خودما و نام ما شکل بگیرد،نوروز را به عنوان فرصتی نو برای بازآفرینی نام خودمان و نام های زندگی مان در یابیم…

سال ۹۶ مطمئنا باید سالی برای توجه بیش از پیش به #برند باشد؛ما برای رونق اقتصادی،اشتغال و تولید نیازمند توجه به برند ساخت ایران و برندسازی کالاها،محصولات و خدمات تولید ذهن و دست توانای ایرانیان هستیم؛ کلید موفقیت اقتصاد مقاومتی برند است، برند های خوش نام،قوی و موفق ایرانی سربازان جنگ نام های تجاری در بازارهای داخلی و خارجی خواهند بود،بدون توجه به برند ایرانی و برند سازی برای کالاهای داخلی ما توفیق چندانی در جنگ نام های تجاری به دست نخواهیم آورد

جالب ترین اتفاق و بدترین اتفاق سال ۹۵ در حوزه برند سازی یک چیز است،از سویی با توجه جامعه و نخبگان به مساله برند و برند سازی بارقه های امید را میتوان دید و از سوی دیگر ظهور مدعیان و صاحب نظرانی که همه در حوزه برند تخصص دارند و با صرفه هزینه ای صاحب کتاب ترجمه شده(ببخشید ترجمه کرده بدون ویراستاری و یکبار خواندن آنچه ترجمه کرده اند) می شوند،که این نگرانی و دلشوره آور است که تب برند دستاوردش نشود آنچه تب ایزو بر سر این کشور آورد!

آرزو میکنم خالق نام آفرین فرصت صداقت را و بازگشت به اصل خویشتن را برای یکایک نام های ما فراهم آورد تا نام ما در پرتو صداقت و اصالت "نام ماندگار" شود.

 

بهروز شیخ رودی،مشاور و مربی برند شخصی

عضو اتاق مشاوران و شورای تحریریه وب سایت برنداِبات

 

یک دیدگاه

  1. ویژه نامه “نوبهار” 96 | برند ابات

    فروردین ۳, ۱۳۹۶ در ۱۱:۱۲ ق.ظ

    […] […]

    پاسخ دادن

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code