خانه ویژه نامه نوبهار 96 روابط عمومی و خلق تجربه خوب در کسب و کارها

روابط عمومی و خلق تجربه خوب در کسب و کارها

10 ثانیه خوانده شده
۰
علیرضا جعفری

نوروز رُخت دیدم خوش اشک بباریدم /نوروز چنین باران باریده مبارک باد

بی گفتِ زبان تو بی حرف و بیان تو/ از باطن تو گوشٓت بشنیده مبارک باد

          "مولانا "       

در شروع سال نو برای تک تک همراهان گرامی وبسایت برنداِبات، شادکامی و بهروزی را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

آنچه در سال ٩۵ رخ داد، حاصل تمام تلاش همکاران عزیزم در گروه توسعه کسب و کار آرمانی بود که امید داریم مورد پسند واقع شده باشد.انشالله در سایه ی عنایت های باری تعالی، نگاه پُر محبت همراهان همیشگی برنداِبات، قوت قلب ما در طی مسیر گسترش دانش مدیریت خواهد بود.

فضای کسب و کار در سال٩۶، قطعا متاثر از فضای سیاسی کشور خواهد بود. با علم به این موضوع، هنگامی که در ماه های پایانی سال در صدد برنامه ریزی های سال٩۶ بودیم، تلاش شد با نگرشی مثبت به استقبال بهار برویم.

از اتفاقات مبارک سال گذشته میتوان به رشد کیفی محسوس در زمینه طراحی و اجرای کمپین های روابط عمومی اشاره نمود.

وقت آن رسیده #هدفمند_تغییر_کنیم ، به حوزه ی PR و توانمندی هایش برای خلق تجربه و خاطره خوب در جهت توسعه کسب و کارمان بیش از پیش اعتماد کنیم. از تبلیغات به اندازه ی کارکردهایش انتظار داشته باشیم و معجزه ی تبلیغات خلاق بی هدف را از ذهن دور کنیم.

 

توسعه ی بخشهای تولید محتوای تخصصی در زمینه برندسازی شهری، برندسازی مقاصد گردشگری، بازاریابی دیجیتال از جمله دستاوردهای ما در وبسایت برنداِبات بود.

اتفاق خوب در سال ۹۵ ورود ما به عرصه ی آموزشهای درون سازمانی فراتر از انتظارات بود.

هدیه نوروزی به همراهان وبسایت برنداِبات، هشت ساعت آموزش رایگان درون سازمانی جهت پرسنل مجموعه ای خواهد بود که در سال٩۶، اولین درخواست را ارسال نمایند. (زمینه: توسعه بازار و مارکتینگ)

عرایض خود را با آرزوی بهترین ها در سال١٣٩۶ برای هموطنان عزیزم به پایان می رسانم.

 

نوروزتان هماگون باد

علیرضا جعفری

مدیر مارکتینگ گروه توسعه کسب و کار آرمانی

  • برند رهبری

    چگونه برند رهبری بسازیم؟

    رهبران و رهبری [مانند مادران و مادری] یکی نیستند. هر چند هر دو مهم اند. تمرکز بر رهبر به م…
  • سفری از رفتار مصرف کننده به برندینگ

    سفری از رفتار مصرف کننده به برندینگ

    سفری از رفتار مصرف کننده به برندینگ ایستگاه نخست مدت ها بود تصمیم به نگارش کتابی در مورد ر…
  • وِژه نامه نوبهار 97

    ویژه نامه “نوبهار” ۹۷

    با نزدیک شدن سال نو تصمیم گرفتیم ویژه نامه «نوبهار» را برای چهارمین سال در وب …
  • گلی پلاس؛ سودای جوانی

    دیر زمانی نیست که گلی ، بیشترین سهم بازار فروش مایع ظرفشوئی در کشور را داشت. اما حالا̷…
  • چسب هل

    چگونه برند خود را نابود کنیم؟

    امروزه تمام کسب و کارها نیازمند ارائه تصویر روشنی از خود نزد افکار عمومی هستند. در این مسی…
  • اسنوا

    هدف وسیله را توجیه نمی کند

    تحلیلی بر همکاری اسنوا و برنامه ی خندوانه در ابتدای هفته با طرح چند سوال با شما خوانندگان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code