خانه ویژه نامه نوبهار 96 اهمیت شناسی برندسازی

اهمیت شناسی برندسازی

4 ثانیه خوانده شده
۰

سلام؛

عید همه اساتید و بزرگواران

 برند اباتی ها و دوست داران و فعالان حوزه برندینگ و بازاریابی خیلی مبارک و فرخنده باشه. ان شا الله که سال ۹۶  پر از رشد و توفیق و سرفرازی برای همه ما باشه. سایه اساتیدمون هم مستدام و پر فروغ تر باشه.

خسروشاهی هستم، دانش آموخته MBA و متمرکز در حوزه برند سازی

در مورد فضای کسب و کار در سال پیش رو برای تحلیل درست و شناخت دقیق، لازمه نگاهی به شرایط و بازیگران حوزه اقتصاد ملی در سال گذشته داشته باشیم. یعنی حتما عوامل کلیدی سیاسی، فرهنگی، اقتصادی ما رو در وضعیتی قرار داده که امروز ما رو تشکیل داده است. و بخشی از این شرایط به لحاظ بالادستی تا اواسط امسال ممکن دچار افت و خیزهایی باشد، چرا که انتخابات ریاست جمهوری رو پیش رو داریم.

اما از این موضوع که بگذریم، در حوزه برندینگ، جریان اهمیت شناسی خوبی از این موضوع  در ذهن صاحبان کسب و کار پیش بینی میکنم که البته تا قله مطلوب فرهنگ سازی عمومی در این موضوعات فاصله داریم، ولی رخداد های شکل گرفته در سالهای اخیر کمک کرده تا این فضای ذهنی رو شاهد باشیم، که توجه به موضوعات مربوط به جنبه های ارتباط با مشتریان و سویه های بازار به عنوان بخش های مهم و موثری در کسب و کار تعریف بشوند، و این روند همچنان ادامه دارد.

من کوچک تر این هستم که بخواهم به اساتید و بزرگواران هدیه ای تقدیم کنم. اما به رسم ادب و احترام به علاقه مندان سایت برند ابات، با صلاح دید دوستان سایت، یک دوره کوچک رو تقدیم علاقه مندان این بخش خواهم.

همه سال برای من مملو از موارد جالب بوده.

ساختمان پلاسکو و فوت هنرمندان بدترین اتفاقات امسال برای من بودند.

 

علی خسروشاهی 

کارشناس ارشد برندسازی

عضو اتاق مشاوران و شورای تحریریه وب سایت برنداِبات

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code