خانه ویژه نامه نوبهار 96 برندسازی نیاز امروز شهر های ایران

برندسازی نیاز امروز شهر های ایران

1 ثانیه خوانده شده
۰
مائده فاضلی

میگویند سالی که با باران تمام شود با عشق شروع می شود. برای همه ی خوانندگان و همراهان همیشگی وبسایت برندابات سالی پر از عشق، برکت و سلامتی همیشگی آرزومندم و امیدوارم که سال پیش رو توام با موفقیت های روزافزون و البته بهتر از سال های گذشته باشد.

تجربه ی تمام این سال ها  نشان می دهد که یقینا نمیتوان پیش بینی دقیقی از فضای کسب و کارهای آینده داشت و هرچه هست بیشتر در حد حدس و گمان است، چرا که شرایط حاکم بر جامعه ی فعلی ما به گونه ای است که هر تغییر کوچک یا بزرگ در عرصه های مختلف اقتصادی یا سیاسی، تغییرات گوناگونی را در ابعاد مختلف کسب و کار ایجاد می کند که در نهایت رونق یا رکود را به همراه خواهد داشت. لذا تنها می توان امیدوار بود که با تلاش همگانی، بتوان سال خوبی رارقم زد. بی شک نگرش منفی از همین ابتدای سال، شروع خوبی نیست.

یکی از اتفاقات خوب در سال گذشته برای من، ورود تخصصی تر به حوزه ی گسترده ی برندینگ شهری و انجام مطالعات و تحقیقات در این زمینه می باشد که همراه با پیشرفت های متعدد بوده و یقینا در سال آینده نیز ادامه خواهد داشت. نتایج تمام این تحقیقات نیز طی مقاله های مختلف، به خوانندگان وبسایت برندابات تقدیم خواهد شد.

برای تمام دوستان و همراهان، سالی پر رزق و روزی آرزومندم. به قول یکی از دوستان، امیدوارم دست به خاکستر میزنید، طلا شود و غم به دلتان راه نیابد و آنقدر بخندید که صدای خنده هایتان گوش فلک را کر کند.

 

مائده فاضلی

کارشناس ارشد مدیریت شهری

محقق در زمینه ی برندینگ شهری، کارشناس برندینگ

عضو اتاق مشاوران و شورای تحریریه وب سایت برنداِبات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code