خانه ویژه نامه نوبهار 96 اجرایی کردن دانش بازاریابی و برند در سطح جهانی

اجرایی کردن دانش بازاریابی و برند در سطح جهانی

2 ثانیه خوانده شده
۰
مهرداد انوری

بنام خداوند مهر و مهربانی، خداوند خالق رزق و روزی، خداوندی که برکت را پاداش کسب و کار حلال آفرید. سالی را به اتمام می رسانیم که پر بود از اشک ها و لبخند ها، پر بود از تلاش ها و کوشش ها، پر بود از موفقیت ها و شکست ها، این ما هستیم که با تلاشمان و کوشش و پایداریمان موفقیت ها را روزافزون و شکست ها را تجربه برای تحقق پیروزی می نماییم . مطمنا زمان آن است که جز موفقیت راهی نیست و ما محکوم به موفقیت در بازار رقابتی هستیم .

مهرداد انوری هستم. کارشناس ارشد بازاریابی ،دانشجوی ترم آخر دکترای مدیریت کسب و کار ، مدرس و مشاوره حوزه های بازاریابی و برند ، مشاور بازاریابی و برند سازمانهایی از قبیل فدراسیون وزنه برداری کشور، تکدانه، طرفه نگار، بیمارستان کیان و عضو اتاق مشاوران و شورای تحریریه وب سایت برنداِبات

در این آغازین لحظات سال نو برای همه کسب و کار ها روزی حلال و برکت روز افزون آرزومندم و این نوروز باستانی را که یادگار کوروش کبیر است را به همه صاحبان کسب و کار و هموطنان عزیز و همه ایرانیان محترم در سراسر دنیا تبریک عرض می کنم و آرزوی برآورده شدن آرزوهایشان را دارم .

به نظرم سال ۹۵، سال سخت ولی از لحاظ اقتصادی با ثبات بود، باتوجه به رخداد های تاثیرگذار سال ۹۶  که می تواند رویکرد های متفاوتی را به جامعه منتقل نماید باید گفت خیلی پیش بینی روشنی از سال آینده از لحاظ اقتصادی نیست. ولی باید در کل اشاره کرد که اگر شوک غیر منتظره ای در بازار رخ ندهد بازار اندک اندک از تبعات رکود در حال خروج است و آینده اقتصادی پر رونقی را آرزومندم .

هدیه ی بنده به عنوان مشاور و مدرس توسعه کسب و کار به مخاطبین محترم وب سایت وزین برندابات برای سال ۹۶ هدیه ای است تخصصی و مبتنی بر دانش و تجربه چندین ساله فعالیتم در این حوزه و آنهم عارضه یابی سازمانی به مدت ۳ جلسه رایگان و تحلیل وضعیت موجود سازمانی است که می توانید از طریق ارتباط با مدیریت سایت از این تحفه ناقابل که از طرف دانش آموخته این رشته تقدیم حضور شما سروران میشود بهره مند گردید.

متاسفانه آنقدر در سال ۹۵ تلخی چشیدیم که خیلی طعم شادی را به یاد نمی آوریم، حوادثی از قبیل پلاسکو و شهادت مدافعان وطن و درگذشت نامداران حوزه سیاست و هنر که بسیار این سال را دردناک کرد به طوری که ته دلمان آرزوی پایان هر چه زودتر این سال را آرزومند بودیم .

آرزو می کنم آنقدر پذیرش در سطح ارشد سازمان ها رخ دهد که دانش جهانی را بتوانیم در جز جز سازمان های ایرانی نهادینه کنیم و سازمان ها عمیقا به حوزه بازاریابی و برند بیندیشند و اجرایی نمایند . به امید آن روز ، البته مطمنم خیلی دور نیست.

 

با تقدیم احترام 

مهرداد انوری

مدرس و مشاور توسعه کسب و کار

مدرس و مشاور توسعه کسب و کار | دکترای مدیریت کسب و کار، گرایش استراتژی، دانشگاه تهران | کارشناس ارشد مدیریت کسب و کار، گرایش بازاریابی | عضو انجمن مدیریت استراتژی ایران | عضو انجمن مدیریت منابع انسانی ایران | عضو کارگروه تبلیغات و بازاریابی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران | عضو شورای تحریریه روزنامه تخصصی کسب و کار فرصت امروز | اولین مشاور برند و بازاریابی سازمانهای دولتی در حوزه ورزش در کشور | پیشگام پژوهش و ارائه مطلب و مقاله در حوزه بازاریابی سیاسی و برند سیاسی در کشور | پیشگام پژوهش و ارائه مطلب و مقاله تخصصی در حوزه برند ملی و مقاصد گردشگری در کشور | بیش از 30 مقاله تخصصی در حوزه کسب و کار، برند، بازاریابی، تبلیغات | مشاور برند و بازاریابی بیش از 40 سازمان خصوصی و دولتی | بیش از 16 سال تجربه تدریس در حوزه های مختلف

  • حمایت از کالای ایرانی

    تا خرید کالای ایرانی چقدر فاصله داریم؟

    تا خرید کالای ایرانی چقدر فاصله داریم؟ بازاریابی بحثی است درباره بازار و مشتریان و برای آن…
  • وِژه نامه نوبهار 97

    ویژه نامه “نوبهار” ۹۷

    با نزدیک شدن سال نو تصمیم گرفتیم ویژه نامه «نوبهار» را برای چهارمین سال در وب …
  • مهرداد انوری -ویژه نامه نوبهار 97

    عصر آینده عصر خدمات است

    نوروز باستانی نوید بخش پایانی برای تلاش ‌ها و کوشش‌های یکساله‌ای است که پر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code