خانه مقالات برندینگ ۲۰ شعار گردشگری فراموش نشدنی

۲۰ شعار گردشگری فراموش نشدنی

3 ثانیه خوانده شده
۰

برای توضیح گردشگری در کشورهای مختلف همیشه از موضوعات جالبی است که بخش مهمی از تلاش مدیران و فعالان بازاریابی و فروش را در صنعت گردشگری به خود اختصاص می دهد.

خبرگزاری سی ان ان در گزارشی ویژه به ۲۰ شعار گردشگری فراموش نشدنی در مقصدهای مختلف گردشگری پرداخته که با تصاویری از پوسترهای تبلیغاتی هر کشور همراه است.

 

گاردین نیز پیش از آن در مطلبی به تفصیل به شرح شعار ها یا برندهای تجاری گردشگری کشورهای مختلف پرداخته و آن ها را با توجه به ویژگی های مفهومی و پیام و هدف نهایی و نیز جنبه های دستور زبانی مورد بررسی قرار داده است.

در ادامه به معرفی شعارهای گردشگری تعدادی از کشورهای جهان می پردازیم با ما همراه باشید:

 

  • ایران : ایران ؛ آغوشی باز ، تاریخی پر رمز و راز !
  • جاماییکا: وقتی که بروید، می فهمید !
  • کره جنوبی: شما در کره جنوبی بسیار بیشتر از حد تصور خود با تازگی ها مواجه می شوید !
  • فیجی: فیجی من!
  • اسلوونیا : من اسلوونیا را احساس می کنم!
  • نپال: نپال طبیعی – یکبار کافی نیست!
  • اندونزی: اذعان کنید که دوستش دارید!
  • لیتوانی: نگاهش کن! حسش کن! دوستش بدار!
  • پاراگوئه: باید آن را احساس کنید!
  • یونان : شما در یونان!
  • گرانادا : ریتم ادویه را زندگی کن!
  • اسلواکی : کشور کوچک بزرگ!
  • آفریقای جنوبی : الهام بخش راه های نو!
  • صربستان : زندگی در ریتم تپش قلب!
  • پاناما : در شما باقی می ماند!
  • کلمبیا : تنها خطر این است که مایل به اقامت بشوید!
  • مراکش : کشوری که درون شما سفر می کند!
  • استرالیا : هیچ چیز مثل استرالیا نیست!
  • هند : هند؛ باورنکردنی!
  • برزیل : پرشور!
  • اسپانیا : بخند! در اسپانیا هستی!
  • ایرلند : بپر به ایرلند!
  • بنگلادش : به دیدار بنگلادش بیا قبل از این که گردشگران از راه برسند!
  • مونته نگرو : زیبای وحشی!
  • مصر : جایی که همه چیز از آن آغاز می شود!
  • آلمان : آلمان، مقصد گردشگری!
  • مجارستان : به مجارستان برو!
  • دبی : قطعا دبی!

 

به نظر شما بهترین و بدترین شعارها کدامند؟

 

 

منبع: دنیای تبلیغات 

  • برند رهبری

    چگونه برند رهبری بسازیم؟

    رهبران و رهبری [مانند مادران و مادری] یکی نیستند. هر چند هر دو مهم اند. تمرکز بر رهبر به م…
  • وِژه نامه نوبهار 97

    ویژه نامه “نوبهار” ۹۷

    با نزدیک شدن سال نو تصمیم گرفتیم ویژه نامه «نوبهار» را برای چهارمین سال در وب …
  • علی آزادی منش- ویژه نامه نوبهار 97

    برنامه ریزی و تمرکز روی برندسازی

    گشت گرداگرد مهر تابناک، ایران زمین روز نو آمد و شد شادی برون زندر کمین ای تو یزدان، ای تو …
  • برند رهبری

    چگونه برند رهبری بسازیم؟

    رهبران و رهبری [مانند مادران و مادری] یکی نیستند. هر چند هر دو مهم اند. تمرکز بر رهبر به م…
  • سفری از رفتار مصرف کننده به برندینگ

    سفری از رفتار مصرف کننده به برندینگ

    سفری از رفتار مصرف کننده به برندینگ ایستگاه نخست مدت ها بود تصمیم به نگارش کتابی در مورد ر…
  • برندینگ خلق تمایز

    خلق تمایزی حساب شده

    یک وقتی، جایی وینستول چرچیل فقید گفت که ما ساختمان ها را طراحی می کنیم و پس از آن، آن ها م…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code