Indian Women and Child Development Minister Renuka Choudhury, center, picks up a food tray with an economically challenged girl before donating money, to the McDonald’s India ‘Each one Contribute One program, in New Delhi, India, Friday, Oct. 13, 2006. As a part of ‘Each one Contribute One program Rupee 1 (USD$ 0.021) will be contributed on the sales of all meals sold from Oct.13 to Nov.20, 2006, toward the corrective eye surgeries of the visually and economically challenged children. (AP Photo/Manish Swarup)
-
تاثیر برندشخصی قدرتمند بر روی برند مکان
برداشت دوم: برندشخصی و برند مکان پوردوسی (فردوسی) شاعر بزرگ پارسی می فرماید : به نام خداون… -
برندسازی و تولید
برداشت اول : برندسازی و تولید بیایید اینگونه آغاز کنیم ، تفکر یک جامعه آیا تاثیری بر روی ک… -
پرسونال برند یا استراتژی یکپارچه؛ کدامیک عامل موفقیت در شرکت های SME است؟
شرکت های کوچک و متوسط (SME) یکی از مهمترین پایههای هر کشور هستند. در تمامی کشورها شر…
-
تاثیر برندشخصی قدرتمند بر روی برند مکان
برداشت دوم: برندشخصی و برند مکان پوردوسی (فردوسی) شاعر بزرگ پارسی می فرماید : به نام خداون… -
برندسازی و تولید
برداشت اول : برندسازی و تولید بیایید اینگونه آغاز کنیم ، تفکر یک جامعه آیا تاثیری بر روی ک… -
پرسونال برند یا استراتژی یکپارچه؛ کدامیک عامل موفقیت در شرکت های SME است؟
شرکت های کوچک و متوسط (SME) یکی از مهمترین پایههای هر کشور هستند. در تمامی کشورها شر…
-
تاثیر برندشخصی قدرتمند بر روی برند مکان
برداشت دوم: برندشخصی و برند مکان پوردوسی (فردوسی) شاعر بزرگ پارسی می فرماید : به نام خداون… -
برندسازی و تولید
برداشت اول : برندسازی و تولید بیایید اینگونه آغاز کنیم ، تفکر یک جامعه آیا تاثیری بر روی ک… -
پرسونال برند یا استراتژی یکپارچه؛ کدامیک عامل موفقیت در شرکت های SME است؟
شرکت های کوچک و متوسط (SME) یکی از مهمترین پایههای هر کشور هستند. در تمامی کشورها شر…