خانه مقالات بازاریابی چگونه می توان همواره یک قدم جلوتر از رقبا حرکت کرد؟

چگونه می توان همواره یک قدم جلوتر از رقبا حرکت کرد؟

1 ثانیه خوانده شده
۲
0
2

با روند رو به افزایش گسترش اینترنت، فرصت برای کسب و کارهای جدید تقریبا نامحدود شده است. در حقیقت موقعیت بسیار خوبی ایجاد شده است تا بتوانید در یک محل متمرکز به مشتریان بالقوه، خود را معرفی کنید و به آنها بگویید که قرار است چگونه و چه خدماتی برای کمک به آنها انجام دهید. با این حال این موقعیت برای همه ی کسب و کارها ایجاد می شود و منحصر برای یک کسب و کار خاص نیست. در نتیجه تعداد رقبا نیز همزمان با این شرایط افزایش پیدا می کند. در نتیجه همواره نیازی احساس می شود تا بتوان در میان سایر رقبا مزایای رقابتی منحصر به فرد ایجاد کرد و یگ کام جلوتر بود. فراموش نکنید که نمی توان موفقیت را تقلید کرد. حتی با تقلید از روش ها و استراتژی های کسب و کارهای پیشرو و موفق نیز نمیتوان به موفقیت دست پیدا کرد تا زمانی که نتوانید مسیر اصلی کار خود را پیدا کنید.

  1. عمل به آنچه وعده داده اید: شاید بتوان اینگونه بیان کرد که یکی از بزرگترین مشکلات بسیاری از کسب و کارهای مخالف، عدم توجه به وعده های برند پس از شهرت است. بنابراین اولین راه برای پیشی گرفتن از رقبا عمل به آنچه وعده داده اید و حتی فراتر از آن است تا مشتریان بتوانند حس وفاداری نسبت به شما پیدا کنند. حتی اگر این کار به قیمت کاهش سود شما منجر شود، اما باز هم در عمل به وعده های خود بکوشید. اگرچه در کوتاه مدت ممکن است برای شما هزینه بر باشد، اما دستیابی به وفاداری و اعتماد مشتریان سرمایه ای است که در آینده سودآوری بسیاری برای شما خواهد داشت. اگر نمیتوانید کاری را انجام دهید، ابدا آن را وعده ندهید. در ارائه ی خدمات و بیان و معرفی برند خود صادق و واقع بین باشید.
  1. ایده های دیگران را تقلید نکنید، صاحب ایده و نوآور باشید: طبیعی است که اکثرا به دنبال تقلید و کپی برداری از موفقیت دیگران هستند. موفقیت بسیاری از برندهای بزرگ مدیون این است که همواره خودشان بودند و مدلی جدید ارائه کرده اند نه تقلیدی از دیگران. مردم به برندهایی مراجعه می کنند که آنها را بشناسند، به آنها اعتماد کنند و آن را دوست داشته باشند. در نتیجه به سرعت می توانند ایده های کپی برداری شده را شناسایی کنند. برای کسب و کار خود استراتژی های منحصر به فرد درنظر بگیرید و خود را از همه متمایز کنید.
  1. توجه به استراتژی های روز دنیا نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. رشد اینترنت و افزایش استفاده از آن، دسترسی های جدیدی را به مردم، اطلاعات و دانش و استراتژی های مختلف ایجاد کرده است. هر روزه می توان از طریق شبکه های مختلف و نوشته های دوستان و آشنایان با نرم افزارها، سخت افزارها، برنامه ها و استراتژی های مختلف روز آشنایی پیدا کرد که هریک از انها می تواند روشی جدید در انجام کارها را پیش روی شما قرار دهد. هنر اندازه گیری وبررسی ابزار مناسب برای استفاده در موفقیت تاثیر بسزایی دارد. چرا که هر ابزاری نمی تواند برای همه ی کسب و کارهای مختلف به یکسان مورد استفاده قرار بگیرد. هرچیزی، زمان و مکان مورد نیاز خود را دارد.
  1. کمک به حل مشکلات مشتریان: حقیقت این است که اگر نتوانید مشکلات مشتریان خود را برطرف کنید و اگر نتوانید چیزی مازاد بر نیازهایشان به آنها ارائه کنید، نمی توانید به حیات طولانی مدتی فکر کنید. در هر کسب و کاری صدها مسئله و مشکل متفاوت وجود دارد که باید همزمان به تمام آنها فکر کرد. اما فراموش نکنید که تمرکز بر مشتریان اولین مسئله ای است که باید روزانه مورد توجه شما باشد. برطرف کردن نیاز مصرف کنندگان باید اولین دلیل وجود شما باشد و همواره نیز بدان پایبند باشید. از ایجاد پیچیدگی در کسب و کار خود پرهیز کنید. سادگی در روند فعالیت ها در دنیای پیچیده ی امروزی، نتیجه ی بهتری ایجاد خواهد کرد.

 

کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به وب سایت BrandAbout میباشد . کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

Armani - Banner online 790x63-01

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
مطالب بیشتر از این نویسنده تحریریه brandabout
بارگذاری بیشتر در مقالات بازاریابی

۲ دیدگاه ها

  1. سارا

    اردیبهشت ۲۸, ۱۳۹۵ در ۹:۰۱ ق.ظ

    مطالبتون خیلی خوب و کاربردیه…….
    موفق باشید…….

    پاسخ دادن

    • تحریریه brandabout

      اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۵ در ۲:۵۳ ق.ظ

      سپاس از شما

      پاسخ دادن

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

بررسی کنید

اولین نشست پرسش و پاسخ کسب و کار برندابات

پس از انتشار ثبت نام نشست تخصصی برندابات درخواست های کثیری برای ما ارسال گردید با توجه به …