خانه مقالات بازاریابی چرا مدیریت اعتبار برای برند شخصی شما مهم است

چرا مدیریت اعتبار برای برند شخصی شما مهم است

2 ثانیه خوانده شده
۰
0
4

مقاله زیر از مجموعه مقالات “برند شخصی برای زندگی بهتر” است که در آن جیم جوزف، کارشناس بازاریابی به آموزش بازاریابی برند بزرگ می پردازد تا به شما کمک کند یک برند شخصی موفق بسازید.
به لطف دنیای دیجیتال، هرگز به اندازه امروز قادر به ایجاد و بازاریابی برند شخصی نبوده ایم. اما درست مثل برندهای بزرگ، ما باید به مدیریت اعتبار خود چه بصورت آنلاین و چه آفلاین بپردازیم. این چیزی است که ما هر روز انجام می دهیم.
دنیای دیجیتال فرصت خوبی به من داده است. هر روز صبح ساعت ۰۵:۰۰ یک پست برای سایتم می نویسم و آن را در رسانه های اجتماعی به اشتراک می گذارم. افرادی که به جز این حالت هرگز نمی توانستم با آنها ارتباط برقرار کنم، مرا دنبال می کنند. بدون دنیای دیجیتال، نمی توانستم مخاطب جذب کنم و یا نتیجه فعلی را بگیرم.

اما ریسک هم دارد. ممکن است همه با عقیده من موافق نباشند. در دنیای کسب و کار، این نکته می تواند خطرناک باشد.

بخــوانیـــــد، بیـــاموزیـــــد، قدرتـــــمند شوید

برندابات مرجع تحلیلی، آموزشی برندینگ، بازاریابی، تبلیغات

 

برندسازی شخصی فقط به معروف و “شناخته شدن” نیست. بلکه به اینست که خودتان باشید و مدیریت کنید تا آنگونه که می خواهید باشید.
شما می توانید از دنیای دیجیتال برای نمایش برند خود و ارتباط پیوسته با دیگران، بدون اینکه قصد کسب اعتبار یا ثروت داشته باشید، استفاده کنید. من به رفتار دو بچه خودم توجه می کنم. هیچ کدام از آنها قصد کسب اعتبار ندارد. اما از رسانه های اجتماعی به عنوان ابزاری برای ابزار چیزهایی که برای آنها مهم است و برای ارتباط با شبکه دوستان خود استفاده می کنند
فضای دیجیتال به ما فرصت در ارتباط ماندن با یک دیگر را در هر لحظه ای می دهد. در فیس بوک، توییتر، لینکداین و اینستاگرام، می توانم با شبکه دوستان خودم در تمام طول روز ارتباط داشته باشم. من با دوستان، خانواده و همکارانم در مورد تمام جنبه های زندگی از جمله موارد مهم صحبت می کنم.
وقتی هر یک از این افراد را در دنیای واقعی می بینم، احساس نمی کنیم که از هم جدا بوده ایم.

از بسیاری جهات، این افراد درست مثل شبکه شما که برند شماست، برند من هستند. آنها افرادی هستند که تجربه های فردی ما را شکل داده، حرفه ما را ساخته، و با ما خاطره دارند. این افراد بخش بزرگی از برندهای شخصی ما هستند و به ما کمک کرده اند اعتبار خود را بسازیم.

مجموع تمام فعالیت رسانه های اجتماعی شما، در واقع بازتابی از برند عمومی شماست، پس تمام آنها را هدفمند مدیریت کنید. رفتار شما در رسانه های اجتماعی به برند شما تبدیل می شود و اعتبار شما را می سازد. در حالی که دنیای دیجیتال پلت فرم شماست، با دقت از آن استفاده کنید چون اختلاف کمی بین رفتار موثر و مخرب وجود دارد.
هنگامی که از رسانه های اجتماعی هدفمند استفاده شود، می تواند مانند استیج که در آن به اجرا می پردازید. اگر از آنها استفاده درستی نکنید، به تصویر شما و برند شخصی تان در یک دقیقه آسیب می رساند.
در مورد آنچه ارسال می کنید، دقت کنید. در مورد عکس هایی که منتشر می کنید، محتاط باشید و در مورد دایره دوستان خود هدفمند باشید. هر تعاملی برند شما را نشان می دهد، پس مطابق موقعیت برند شخصی خود و فالوورهایی که جمع کرده اید، رفتار کنید.
درست مثل هر برند بزرگی، همسانی و پایداری در مدیریت اعتبار برند شما مهم است، بنابراین در هر گام این مسیر انتخاب عاقلانه داشته باشید.
حتی افرادی را که شما دنبال می کنید، می تواند بازتابی از برند شما باشد، بنابراین به لایک های خود نیز دقت کنید. به یاد داشته باشید که همه اینها بطور دائمی ثبت می شود. وقتی کسی چیزی را به اشتراک می گذارد، در جهان منتشر می شود.

این اعتبار و برند شماست، پس آن را مدیریت کنید… این کار را درست مثل برندهای بزرگ انجام دهید.

 

بخــوانیـــــد، بیـــاموزیـــــد، قدرتـــــمند شوید

برندابات مرجع تحلیلی، آموزشی برندینگ، بازاریابی، تبلیغات

کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به وب سایت BrandAbout میباشد . کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

گروه توسعه کسب و کار آرمانی ارائه دهنده راهکار برندسازی، مارکتینگ و تبلیغات

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
مطالب بیشتر از این نویسنده تحریریه brandabout
بارگذاری بیشتر در مقالات بازاریابی

پاسخ دهید

بررسی کنید

وقتی دیگر نام آزمایش برای انتخاب بخاری کافی نیست!

بعد از ارج، کارخانه برند لوازم خانگی آزمایش نیز در تهران تعطیل شد. رکودهای اقتصادی که گریب…