خانه مقالات برندینگ چرا برند شخصی و کسب و کار شما نباید یکی باشد؟

چرا برند شخصی و کسب و کار شما نباید یکی باشد؟

10 ثانیه خوانده شده
۰
0
5

شمار افرادی که از طریق برندسازی شخصی، کسب وکارهای آنلاین سودآوری را تاسیس کرده اند، بسیار زیاد است. اگر شما می توانید به فردی تبدیل شوید که دیگر افراد برای موضوعی خاص با شما ارتباط برقرار کرده و به شما اعتماد کنند ، پیرامون شخصیت و محتوایی که تولید می کنید، فرصت های بیشماری برای ایجاد یک جریان درآمدی وجود دارد. طی چند سال اخیر، افراد زیادی مانند Pat FlynnJaime Tardy و John Lee Dumas این کار را به خوبی انجام داده اند. آنها صاحب بلاگ ها، پادکست ها و محتواهای دیگری می باشند و با خلق اطلاعاتی راجع به محصولات، ارجاع افراد به محصولات و خدمات جهت گرفتن کارمزد و دریافت اسپانسر برای وب سایت و پادکست هایشان کسب درآمد می کنند. در این رابطه نظرات متفاوتی وجود دارد و بسیاری معتقد هستند که برند شخصی افراد نباید با کسب و کار آنها یکی باشد.

در اینجا چند دلیل درباره چرایی نبود برند شخصی به عنوان کسب وکار، می پردازیم.

 

درگیر شدن در چرخ تولید

 

توانایی در کسب درآمد، زمانی که کسب کار اینترنتی مبتنی بر برند شخصی خود را راه اندازی می کنید، ارتباط مستقیمی با تولید محتوای مداوم دارد. با توقف تولید محتوای جدید، افراد نیز بازدید و ورودشان را متوقف می کنند. مخاطب از شما انتظار دارد به همان روال همیشگی محتوا تولید کنید. اگر به انتظارات آنها توجه نکنید، به جای دیگری رجوع می کنند. این بدین معناست که چه شما انگیزه ای برای این کار داشته باشید یا خیر و یا اینکه محتوای جدید و جالبی داشته باشید، باید به تولید محتوا ادامه دهید و این به معنای گیر افتادن در یک چرخه ی همیشگی است.

 

شما هرگز نمی توانید کسب وکارتان را بفروشید. هروقت در برنامه ای رادیویی، مجری، تولید برنامه خود را قطع کند، تقریبا همیشه برنامه ای دیگر جایگزین آن می شود. بدون مجری، برنامه ای وجود ندارد. این کار نیز برای کسب وکار های شخصی محور نیز صدق می کند. ارزش کسب وکار شما به اندازه ای است که برای مخاطبتان در کل سال می باشد. اگر شما نباشید، برنامه نیز رونقی ندارد و از بین می رود. هنگامی که برند شخصی در راس کسب وکارتان قرار دارد، نمی توانید آن را به فرد دیگه ای منتقل کنید زیرا سهم قابل توجه ای از مخاطبانتان را از دست می دهید. در نتیجه فروش کسب وکارتان غیر ممکن است. به عبارت دیگر، وجود کسب و کارتان را منوط به شخص خود نکنید.

کارگاه های آموزشی

شروع به انجام کاری متفاوت بسیار دشوار است. شما وبرند شخصیتان دو جزء جدایی ناپذیر می باشید. اگر شما فرد سرشناس و معروفی هستید که در رابطه با خطوط هوایی کارشناس هستید و از این راه در آمد بسیار زیادی کسب می کنید، اگر می خواهید دست به انجام کار دیگری بزنید، دوران سختی پیش روی شما خواهد بود تا تحولی صورت گیرد. ممکن است بر آن باشید که هر روز در باره برنامه های وفاداری مشتری بنویسید، اما ذهن مخاطب شما با نوشته های راجع به خطوط هوایی پیوند خورده است.  اگر میخواهید کار جدیدی شروع کنید باید مخاطبان جدیدی انتخاب کنید.

 

نمی توانید کسب وکارتان را دارای اصول و قاعده کنید یا به کسی دیگر محول کنید. در کسب وکارهای معمول، برای بهبود فرایند کار، همیشه می توانید از اعضای جدید یا سیستم های تازه استفاده کنید. ازآنجایی که برند شخصی و برند کسب وکار شما ارتباط تنگاتنگی دارند، مردم انتظار دارند که تنها به محتوای تولید شده توسط شخص شما گوش دهند یا ان را مطالعه نمایند. مخاطب دوست دارد که فقط ایمیل یا تویتی که توسط شما نوشته شده است را بخواند نه دستیار مجازی شما. قطعا می توانید از اعضای تیم کمک بگیرید اما هرگز نمی توانید تیمی تشکیل دهید که عملیات کاری شما را هر روزه انجام دهد.

 

برندابات مرجع تحلیلی، آموزشی برندینگ، بازاریابی، تبلیغات

 

کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به وب سایت BrandAbout میباشد . کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

گروه توسعه کسب و کار آرمانی ارائه دهنده راهکار برندسازی، مارکتینگ و تبلیغات

 

 

 

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
مطالب بیشتر از این نویسنده تحریریه brandabout
بارگذاری بیشتر در مقالات برندینگ

پاسخ دهید

بررسی کنید

وقتی دیگر نام آزمایش برای انتخاب بخاری کافی نیست!

بعد از ارج، کارخانه برند لوازم خانگی آزمایش نیز در تهران تعطیل شد. رکودهای اقتصادی که گریب…