
بسیاری از برندها برای سال ۲۰۱۶ برنامه ریزی کرده اند که آژانس های بازاریابی بیشتر و شرکای تجاری بیشتری را تجربه کنند. (به گزارش RSW/US). این نتایج از طریق بررسی نظرسنجی هایی که در دسامبر ۲۰۱۵ در میان ۱۶۵ بازاریابان ارشد برندها و ۱۱۵ مدیر بازاریابی انجام شده بود، بدست آمده است.
حدود ۶۲% از پاسخ ها که مرتبط با فعالیت برندها بود، به رشد بودجه ی بازاریابی در سال ۲۰۱۶ اشاره کرده و ۹۱% نیز به افزایش هزینه ها برای رسانه های دیجیتال، اشاره کرده است. همچنین ¾ (سه چهارم ) بازاریابان برند انتظار همکاری با بیش از دو آژانس بازاریابی را مد نظر قرار داده اند.
اگرچه اکثر بازاریابان برند پیش بینی کرده اند که در سال ۲۰۱۶ با آژانس های بیشتری همکاری خواهند داشت، فقط ۱۵% همکاری با شرکای جدید را انتظار داشته و حدود ۳۰% نیز به همکاری های های مشترک تا پایان این سال اشاره کرده اند.
بازاریابان به این مطلب نیز اشاره کرده اند که آنچه از آژانس در سال جدید انتظار دارند در درجه ی اول خلاقیت، پس از آن پیشرفت در بازاریابی رسانه ای و در ادامه تمرکز بر استراتژی های برند می باشد.
شما نیز می توانید با توجه به جدول زیر خدمات مورد نیاز خود برای پیشرفت در سال جدید که منطبق با مسائل و چالش های مهم روز دنیا می باشد را، مورد بررسی قرار دهید.
- خلاقیت
- مدیریت بازاریابی رسانه ها
- استراتژی برند
- خرید رسانه های دیجیتال
- خرید رسانه های مرسوم
- روابط عمومی
- استراتژی بازاریابی
- مدیریت شبکه های اجتماعی
- سایر
منبع:marketingprofs