خانه مقالات بازاریابی چالش ها و الویت های بازاریابی کسب و کارهای کوچک برای سال ۲۰۱۶

چالش ها و الویت های بازاریابی کسب و کارهای کوچک برای سال ۲۰۱۶

4 ثانیه خوانده شده
۰

با استناد به خبرگذاری Infusionsoft،  بر اساس نتایج حاصل از نظرسنجی که در دسامبر ۲۰۱۵ در میان ۱۰۲۶ صاحب کسب و کار کوچک در آمریکا انجام شد، تقریبا نیمی از آنان(۴۷%) اذعان نموده اند که آنها شخصا حجم زیادی از اقدامات بازاریابی شرکت خود را رسیدگی کرده اند. سوالات در این نظرسنجی به گونه ای طراحی شده بود که پاسخ آنها بتواند نحوه ی اقدامات فعلی و برنامه ریزی تغییرات برای سال ۲۰۱۶ را نشان دهد.

حدود ۳۷٫۶% از کسب و کارهای کوچک معتقد بوده اند که فعالیت های بازاریابی آنان موفقیت آمیز و اثربخش بوده است. ۱۳٫۹% بر ناکارآمد بودن فعالیت هایشان اشاره کرده و حدود ۴۸٫۵% نیز نسبت به موفق یا ناکارآمد بودن فعالیت هایشان اطمینان نداشته اند و نظر مشخصی در این باره ارائه نکرده اند.

Top-Marketing-Priorities-and-Challenges-in-2016

الویت های بازارایابی سال ۲۰۱۶ برای کسب و کارهای کوچک:

 

بیش از ۵۱% از تجارت های کوچک تصیمیم به افزایش هزینه و برنامه ریزی برای وبسایت، تبلیغات دیجیتال و شبکه های اجتماعی گرفته اند. همچنین ۲۳% از آنان برنامه ریزی افزایش هزینه برای تبلیغات چاپی و ایمیل مارکتینگ داشته اند.

در جدول زیر الویت های کسب و کارهای کوچک در سال ۲۰۱۶ که مورد توجه صاحبان آنها قرار گرفته است، مشاهده می شود:

Top-Marketing-Priorities-and-Challenges-in-2016-2

  1. وبسایت
  2. تبلیغات دیجیتال و شبکه های اجتماعی
  3. ایمیل مارکتینگ
  4. تبلیغات چاپی و فرستادن ایمیل
  5. طراحی صفحات وب که فقط برای هدف مشخصی طراحی شده باشند.
  6. هیچ یک از موارد بالا
  7. بازاریابی تلفنی و شخصی

 

چالش های بازاریابی دیجیتال برای کسب و کارهای کوچک:

حدود ۱۹٫۶% از کسب و کارها به این مسئله اشاره کرده اند که توجه بیشتر به مصرف کنندگان یکی از بزرگترین چالش های بازاریابی دیجیتال برای آنان در سال ۲۰۱۶ می باشد. ۱۷٫۹% نیز انتظار ایجاد ترافیک بیشتر در وبسایت خود را دارند.

Top-Marketing-Priorities-and-Challenges-in-2016-3

بازاریابی محتوا:

بیش از نیمی از افراد(۵۷٫۸%) به تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی اشاره کرده اند و حدود ۴۲٫۶% نیز فرستادن ایمیل را در برنامه ی خود قرار داده اند. هم چنین ۳۶٫۴% انتشار پست های مختلف در وبلاگ ها را مد نظر قرار داده اند.

 

با توجه به جدول زیر، شما نیز می توانید نسبت به انتخاب محتوای مورد نیاز خود اقدام کنید. این جدول بر اساس الویت کسب و کارهای کوچک در آمریکا تهیه شده است.

Top-Marketing-Priorities-and-Challenges-in-2016-4

  1. تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی
  2. فرستادن ایمیل
  3. انتشار متن یا مقاله در وبلاگ ها
  4. روش های دیگر برای تولید محتوا
  5. عدم تولید محتوا برای جذب مشتری
  6. فرستادن ایمیل های مستقیم و مشخص
  7. ارائه ی محتوای مناسب قابل دانلود در صفحات وب

 

منبع:marketingprofs

  • مشتری محوری یا کارآفرینی محوری

    مشتری، محور کارآفرینی

    گفت و گوی اختصاصی پژمان پاکدامن با دکتر محمود محمدیان در خصوص الزامات بازاریابی در کارآفری…
  • حمایت از کالای ایرانی

    تا خرید کالای ایرانی چقدر فاصله داریم؟

    تا خرید کالای ایرانی چقدر فاصله داریم؟ بازاریابی بحثی است درباره بازار و مشتریان و برای آن…
  • وِژه نامه نوبهار 97

    ویژه نامه “نوبهار” ۹۷

    با نزدیک شدن سال نو تصمیم گرفتیم ویژه نامه «نوبهار» را برای چهارمین سال در وب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code