-
پارامتر توزیع در کسب وکار تکنولوژیک- بخش اول
بهترین، جدیدترین و نوآورانهترین تکنولوژی را هم که خلق کنید، اگر به فروش نرود انگار که هی… -
خط هافبک بازار
مدل جابجایی کالا از تولید تا مصرف معمولاً از سیستم تولیدکننده (که البته فرآیندهای خود را د… -
اگر مشتریانی راضی و خوشحال ندارید، زمان تغییر فرا رسیده است
رضایت مشتری، بی شک یکی از مهمترین عوامل موفقیت در هر کسب و کاری است. مشتریان، انتظارات و ن…
-
گلی پلاس؛ سودای جوانی
دیر زمانی نیست که گلی ، بیشترین سهم بازار فروش مایع ظرفشوئی در کشور را داشت. اما حالا̷… -
چگونه برند خود را نابود کنیم؟
امروزه تمام کسب و کارها نیازمند ارائه تصویر روشنی از خود نزد افکار عمومی هستند. در این مسی… -
هدف وسیله را توجیه نمی کند
تحلیلی بر همکاری اسنوا و برنامه ی خندوانه در ابتدای هفته با طرح چند سوال با شما خوانندگان …
-
تاثیر برندشخصی قدرتمند بر روی برند مکان
برداشت دوم: برندشخصی و برند مکان پوردوسی (فردوسی) شاعر بزرگ پارسی می فرماید : به نام خداون… -
برندسازی و تولید
برداشت اول : برندسازی و تولید بیایید اینگونه آغاز کنیم ، تفکر یک جامعه آیا تاثیری بر روی ک… -
پرسونال برند یا استراتژی یکپارچه؛ کدامیک عامل موفقیت در شرکت های SME است؟
شرکت های کوچک و متوسط (SME) یکی از مهمترین پایههای هر کشور هستند. در تمامی کشورها شر…
Claudia
مرداد ۱۲, ۱۳۹۴ در ۱۲:۱۶ ب.ظ
Good to find an expert who knows what he’s taiklng about!
علیرضا جعفری
آبان ۲۱, ۱۳۹۴ در ۸:۵۹ ق.ظ
thanks for reading the article. I appereciate your comment