خانه مقالات برندینگ پیش بینی فروش و اهمیت آن در تصمیم گیری مدیران

پیش بینی فروش و اهمیت آن در تصمیم گیری مدیران

0 ثانیه خوانده شده
۲
  • گلی پلاس؛ سودای جوانی

    دیر زمانی نیست که گلی ، بیشترین سهم بازار فروش مایع ظرفشوئی در کشور را داشت. اما حالا̷…
  • چسب هل

    چگونه برند خود را نابود کنیم؟

    امروزه تمام کسب و کارها نیازمند ارائه تصویر روشنی از خود نزد افکار عمومی هستند. در این مسی…
  • اسنوا

    هدف وسیله را توجیه نمی کند

    تحلیلی بر همکاری اسنوا و برنامه ی خندوانه در ابتدای هفته با طرح چند سوال با شما خوانندگان …

۲ دیدگاه ها

  1. Claudia

    مرداد ۱۲, ۱۳۹۴ در ۱۲:۱۶ ب.ظ

    Good to find an expert who knows what he’s taiklng about!

    پاسخ دادن

    • علیرضا جعفری

      آبان ۲۱, ۱۳۹۴ در ۸:۵۹ ق.ظ

      thanks for reading the article. I appereciate your comment

      پاسخ دادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *