خانه اخبار پیام تبریک شرکت مرسدس بنز بمناسبت ١٠٠ ساله شدن بی ام و (BMW)

پیام تبریک شرکت مرسدس بنز بمناسبت ١٠٠ ساله شدن بی ام و (BMW)

1 دقیقه خوانده شده
۰

همیشه از آگهی های مرسدس بنز و فعالیتهای بازاریابی این کمپانی بسیار ارزشمند لذت می بریم و همیشه دیدن آنها ما رو به وجد میاره. فکر می کنم همین که دو کمپانی Benz و BMW کاری کردند که مردم یکی از سوالهای عامیانشان این باشد که بنز دوست داری یا بی ام دبلیو؟ این نشون میده که چقدر جامعه رو پوشش دادند. چه اون کسانی رو که توان خریدش رو ندارند، چه کسانی که به آرزوی خریدنش نزدیکند و چه کسانی که مشتری  این دو کمپانی هستند . این یعنی برندهای موفق و ارزشمند واقعی.

چیزی که در این مطلب در موردش صحبت میکنیم ارزشی است که این برندها به مشتریان خودشون و به عبارت بهتر به عمق ذهن و شخصیت مشتریان و حتی طرفداراشون تزریق می کنند. حس غرور، تمایز، پرستیژ و هر چیزی که اسمش رو می گذارید. سوال اول اینجاست که آیا این برندها با همین هدف آگهی هاشون رو می سازند و یا نه صرفا دارن تبلیغ خودشون رو میکنند. ابتدا بگذارید آگهی تبریک ۱۰۰ سالگی بنز رو به بی ام دبلیو ببینم تا راحت تر در موردش صحبت کنیم.

 

mercedes-bmw-500x263

Benz ‘telegram’ on a bit of gunpowder, and in this figure, gives users a high level of ‘Faithfulness’ Translation, it is the color of the first sentence: Thank Competition BMW 100 years, no you that three decades so alone in expressing respect to the opponent outside, as if still say:. ‘on the history, you still shorter than me for 30 years.’

جمله اول:پیام تبریک شرکت مرسدس بنز بمناسبت ١٠٠ ساله شدن بی ام و (BMW) ، با متنی تامل برانگیز در سمت راست: ممنون بخاطر ۱۰۰ سال رقابت 

جمله دوم :راستش رو بخوای ۳۰ سال گذشته تقریبا خسته کننده بود.

BMW

 

after Mercedes-Benz, ‘his message,’ a BMW users also responded immediately scraper, retaliate very simple, simply said: Thank you! Then an English ‘I was not when you were born, You were old when I was born.’

پاسخ بی ام دبلیو : درسته وقتی تو بدنیا اومدی من نبودم، ولی وقتی من بدنیا اومدم تو دیگه پیر بودی…

 

منبع:top-news.com

  • معتبرترین برندهای جهانی

    تا به حال فکر کرده اید که کدام یک از برندها در ذهن شما نهایت صداقت و وفاداری را به خود اخت…

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code