
شهرها و کشورها در زمان های مختلف نیاز به تغییر و توسعه ی برندسازی دارند. تصویر یک شهر نشان دهنده ی هویت یک شهر است که بی شک بر بهبود گردشگری و جایگاه آن در ذهن مردم تاثیر بسیاری خواهد داشت.
یکی از جدیدترین شهرهایی که اقدام به برندسازی محدد خود کرده است، شهر dusseldorf در آلمان می باشد. به نظر می رسد که جهان تکنولوژیکی امروزه در این طرح خود را به خوبی نشان می دهد کافی است به آن نگاه کنید. شما نیز از آن خوشتان خواهد آمد. تمرکز وبسایت جدید آنها بر یک منحنی خندان به عنوان لوگوی آنها می باشد که نشان دهنده ی یک چهره ی خندان است و اولین حرف این شهر را نیز نشان می دهد D:
The smiling: D
این شکل خندان D یک برند جدید و متمایز با لوگو قبلی است