خانه مقالات برندینگ هویت برند جدید شهر دوسلدورف Dusseldorf

هویت برند جدید شهر دوسلدورف Dusseldorf

7 ثانیه خوانده شده
۰

شهرها و کشورها در زمان های مختلف نیاز به تغییر و توسعه ی برندسازی دارند. تصویر یک شهر نشان دهنده ی هویت یک شهر است که بی شک بر بهبود گردشگری و جایگاه آن در ذهن مردم تاثیر بسیاری خواهد داشت.

 

dusseldorf_brand_identity

 

یکی از جدیدترین شهرهایی که اقدام به برندسازی محدد خود کرده است، شهر dusseldorf در آلمان می باشد. به نظر می رسد که جهان تکنولوژیکی امروزه در این طرح خود را به خوبی نشان می دهد کافی است به آن نگاه کنید. شما نیز از آن خوشتان خواهد آمد. تمرکز وبسایت جدید آنها بر یک منحنی خندان به عنوان لوگوی آنها می باشد که نشان دهنده ی یک چهره ی خندان است و اولین حرف این شهر را نیز نشان می دهد D:

The smiling: D

dusseldorf_logo_2012

این شکل خندان D  یک برند جدید و متمایز با لوگو قبلی است

dusseldorf_brand_identity_elements_1

dusseldorf_brand_identity_elements_2

dusseldorf_brand_identity_elements_3 dusseldorf_brand_identity_elements_bag

 

 

 

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
مطالب بیشتر از این نویسنده تحریریه brandabout
بارگذاری بیشتر در مقالات برندینگ

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

بررسی کنید

۱۰ ابتکار شرکت های مسئول اجتماعی

وجدان شرکتی یعنی ارائه چیزی (حتی فراتر از توان شما) به جامعه که سبب حفظ و پایداری کسب و کا…